Digital Marketing

CPA το «τσουχτερό»… 4+1 tips για να μειώσεις το CPA σε Facebook & Adwords

CPA το «τσουχτερό»… 4+1 tips για να μειώσεις το CPA σε Facebook & Adwords

Κάθε digital επιχείρηση χρειάζεται νέους πελάτες συνεχώς για να μπορέσει να αναπτυχθεί και να κερδοφορήσει. Όπως σίγουρα έχετε παρατηρήσει το κυνήγι καινούριων πελατών μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα δύσκολο και ακριβό εγχείρημα, καθώς όσο πληθαίνουν τα online καταστήματα, τόσο αυξάνεται και ο ανταγωνισμός και κατά συνέπεια και το CPA (Cost per Acquisition) για τις διαφημίσεις σας.

Ένας ακόμη λόγος που ανεβάζει το κόστος προσέλκυσης νέων πελατών είναι ότι το κοινό στο οποίο τρέχουν οι διαφημίσεις σας δεν είναι το βέλτιστο για το στόχο σας. Μπορεί να μην ανήκει στο σωστό προφίλ, ή να μην έχει άμεσο ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

Δείτε παρακάτω πως μπορείτε να προσεγγίσετε νέους πελάτες από Facebook και Adwords, κρατώντας χαμηλό το CPA σας κάνοντας καλύτερη στόχευση και βελτιστοποίηση στις διαφημίσεις σας.

Facebook

Δημιουργήστε διαφορετικά Adsets ώστε να μπορέσετε να τεστάρετε ποια στόχευση στο κοινό λειτουργεί καλύτερα για εσάς. Ξεκινήστε με ένα προφίλ που φαντάζεστε ότι ταιριάζει στους πελάτες σας και πειραματιστείτε πάνω σε αυτό ανάλογα με τα δεδομένα που έχετε.

Ελέγξτε ότι το κοινό που έχετε δημιουργήσει δεν είναι πολύ μεγάλο για το budget που έχετε, σε περίπτωση που είναι αλλάξτε τη στόχευση για να δημιουργήσετε ένα μικρότερο αλλά πιο σχετικό κοινό. Είναι προτιμότερο να καλύψετε ένα μικρό αλλά πολύ σχετικό κοινό, από το να προβάλλεστε σε ένα μεγάλο αλλά μη στοχευμένο.

Χρησιμοποιήστε τα Lookalike Audiences για να δημιουργήσετε κοινά που ταιριάζουν στα προφίλ των καλύτερων πελατών σας, αυτών δηλαδή που κάνουν επαναλαμβανόμενες αγορές.

Στοχεύστε στο κοινό Remarketing, δηλαδή σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί το site ή το e-shop σας και είναι ήδη εξοικειωμένα με το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρετε, άρα και πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σας.

Χρησιμοποιήστε τη στρατηγική bidding που ταιριάζει καλύτερα στον στόχο που έχετε (traffic, conversions κλπ), ώστε να εξασφαλίσετε ότι οι διαφημίσεις σας είναι αποδοτικές.

Adwords

Σιγουρευτείτε ότι η καμπάνια σας είναι ρυθμισμένη μόνο για τις περιοχές, τις γλώσσες, τα δίκτυα και τις συσκευές που είναι σχετικά με το κοινό σας.
Όπως και στο Facebook, έτσι και στα Adwords μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό Remarketing στις καμπάνιες σας για να μειώσετε το CPA του λογαριασμού σας.

Επικεντρωθείτε για αρχή στις Search Network Campaigns, καθώς μπορείτε να στοχεύσετε πιο εύκολα πιθανούς πελάτες που είναι ήδη σε αναζήτηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας.
Δώστε μεγάλη προσοχή στο κείμενο των διαφημίσεων σας αφού είναι και το πιο σημαντικό κομμάτι για την προσέλκυση μελλοντικών πελατών.

Aντίστοιχα μεγάλη σημασία πρέπει να δώσετε και στα εικαστικά που τρέχουν σε Display Network Campaigns.

Δοκιμάστε διαφορετικά keywords, ads και bid strategies μέχρι να καταλήξετε σε αυτά που συμφωνούν με το budget σας. Μην ξεχνάτε τη σημασία των negative keywords, καθώς σας γλυτώνουν από άσκοπα κλικ.

Ακολουθώντας τη στρατηγική αυτή και δίνοντας τον απαραίτητο χρόνο στις καμπάνιες σας για τρέξουν και να σας δώσουν αποτελέσματα, θα δείτε ότι η απόκτηση νέων πελατών δεν είναι ένα άπιαστο όνειρο, απλά χρειάζεται τη σωστή προσέγγιση!

Και δε χρειάζεται να αγχώνεστε για το πως θα διατηρήσετε τους πελάτες που καταφέρατε τόσο έξυπνα να αποκτήσετε… Αυτό ακριβώς θα είναι το επόμενο άρθρο μας! Μείνετε συντονισμένοι!

Πηγή: Digitalup.gr

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search