Digital Marketing

Μειωμένη επισκεψιμότητα στα ειδησεογραφικά site λόγω Facebook

Μειωμένη επισκεψιμότητα στα ειδησεογραφικά site λόγω Facebook

Αλλαγές στο αλγόριθμο του Facebook αποφέρει μειωμένη επισκεψιμότητα στα ειδησεογραφικά site

Οι νέες αλλαγές στο αλγόριθμο του Facebook θα είναι επώδυνες για τους εκδότες , ειδικά για εκείνους που εξακολουθούν να έχουν ένα μεγάλο κομμάτι της κυκλοφορίας τους μέσω του Facebook.

Η απόφαση του Facebook να δείχνει στους χρήστες περισσότερες αναρτήσεις από τους φίλους και την οικογένειά τους στο News Feed, σηματοδοτεί την αλλαγή, στο ότι οι χρήστες πιθανότατα θα βλέπουν λιγότερες αναρτήσεις από τους εκδότες και τα εμπορικά σήματα.

Οι εκδότες έχουν δει την επισκεψιμότητα στους ιστότοπους τους μέσω του Facebook να μειώνεται για περισσότερο από ένα χρόνο, λόγω των προηγούμενων τροποποιήσεων του αλγορίθμου του Facebook, με αποτέλεσμα την μικρότερη εξάρτηση των εκδοτών από τον γίγαντα των social media.

Ωστόσο, αρκετές δημοσιεύσεις εξακολουθούν να έχουν ένα αξιοσημείωτο μερίδιο της διαδικτυακής κυκλοφορίας στις Ηνωμένες Πολιτείες μέσω του Facebook, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρίας μέτρησης ιστού SimilarWeb.

Τα δεδομένα αυτά δεν περιλαμβάνουν το traffic μέσω κινητών συσκευών, εξαιτίας της δυσκολίας μετρήσεων τους, παρόλο που σύμφωνα με το SimilarWeb δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά μεταξύ του μεριδίου επισκεψιμότητας Facebook στο κινητό απο τους επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές.

Η απόφαση του Facebook να παρουσιάσει αναρτήσεις από ειδησεογραφικούς οργανισμούς και να δώσει προτεραιότητα σε «αξιόπιστες» πηγές ειδήσεων, αξιοπιστία που αποδίδεται βάσει αξιολογήσεως των χρηστών, αξιολόγηση που γινεται βάσει μιας έρευνα με δύο ερωτήσεις, θα μπορούσε να επηρεάσει περισσότερο τους παρακάτω εκδότες:

Το site ειδήσεων και ψυχαγωγίας Topix.com είδε το μεγαλύτερο μερίδιο από τις επτά εκατομμύρια επισκέψεις τον Δεκέμβριο, να γίνεται μέσα από το Facebook -σχεδόν 35%- πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο σημαντικό εκδότη.

Το Topix το οποίο χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του Facebook επί πληρωμή ,είχε πληγεί ιδιαίτερα παλαιότερα από αλλαγές στον αλγόριθμο της Google.

Ο ιστότοπος Bustle είδε το 30% των επισκέψεων να προέρχεται από το Facebook, ποσοστό περίπου το ίδιο με το προηγούμενο έτος, αν και η συνολική επισκεψιμότητα μειώθηκε σύμφωνα με το SimilarWeb.

Περίπου το 19% των επισκέψεων του ιστότοπου Vice το μήνα Δεκέμβριο προέρχεται από το Facebook. Το μερίδιο αυτό μειώθηκε περίπου 40% σε σχέση με τις αρχές του 2017.
Η προσδοκία πολλών εκδοτών ήταν να παρουσιάσουν το περιεχόμενό τους και τα βίντεό τους απευθείας στο Facebook και να κερδίσουν σε επισκεψιμότητα μέσα από αυτό.

Αυτοί οι εκδότες πιθανότατα θα πληγούν καθώς το Facebook θα απομακρύνει το εμπορικό περιεχόμενο στη ροή του.

Για τους περισσότερους ειδησεογραφικούς ιστότοπους , η επισκεψιμότητά τους στο Facebook παρουσιάζει ήδη μια πτώση σε σχέση με αυτή που είχαν πριν από ένα χρόνο. Τα δεδομένα αφορούν την επισκεψιμότητα τους μέσα από το Facebook, αλλά οι μειώσεις αυτές ενδέχεται να αποτελούν μέρος μιας γενικής απομάκρυνσης από το site τους.

Στη παρακάτω γραφική απεικόνιση θα δείτε τους ιστότοπους, οι οποίοι σημείωσαν τις μεγαλύτερες απώλειες επισκεψιμότητας - και σε ορισμένες σπάνιες περιπτώσεις – κάποιους οι οποίοι αποκόμισαν κέρδη - από το Facebook

 

 

Πηγή: recode.net

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search