Το LinkedIn εισήγαγε τη δυνατότητα χορηγούμενων άρθρων, παρέχοντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ένα πρόσθετο εργαλείο που μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands, στην αύξηση της αφοσίωσης και στη δημιουργία δυνητικών πελατών.
Καθώς οι χρήστες του LinkedIn δεν θα έχουν την "ταλαιπωρία" να πρέπει να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα για να διαβάσουν το περιεχόμενο που χορηγείται, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση.
Όταν ένας εταιρικός λογαριασμός δημοσιεύει ένα άρθρο στο LinkedIn, οι διαχειριστές έχουν πλέον την επιλογή να το προωθήσουν. Αυτή η προώθηση επιτρέπει την προσθήκη ενός κουμπιού CTA, όπως "Ξεκλείδωμα άρθρου", ενθαρρύνοντας τους χρήστες να εγγραφούν για πρόσβαση στο πλήρες περιεχόμενο.
Αν και αυτή η δυνατότητα μοιάζει με διαφημίσεις δημιουργίας δυνητικών πελατών στο LinkedIn, η άμεση σύνδεσή της με την αφοσίωση εντός εφαρμογής είναι επωφελής για το LinkedIn, αλλά και δυνητικά επωφελής για τις επιχειρήσεις.
Προς το παρόν, μόνο άρθρα που έχουν συνταχθεί από εταιρείες είναι κατάλληλα για χορηγία. Ωστόσο, η ομάδα προϊόντων του LinkedIn εργάζεται ενεργά για την ανάπτυξη πολλών πρόσθετων λειτουργιών, οι οποίες αναμένεται να διατεθούν σύντομα.
Οι αναρτήσεις διαφημιζόμενων είναι ήδη διαθέσιμες στην πλειονότητα των επαγγελματικών λογαριασμών, ωστόσο, ορισμένες εαιρείες ενδέχεται να μην έχουν ακόμη πρόσβαση σε αυτήν τη δυνατότητα.
Πηγή: searchengineland