Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν πλέον περισσότερες ευκαιρίες για να προσεγγίσουν πιθανούς πελάτες, μετά τις νέες δυνατότητες που πρόσθεσε η Google στη μηχανή αναζήτησής της, ενόψη της αγοραστικής περιόδου των εορτών.
Στα νέα προωθητικά εργαλεία συμπεριλαμβάνεται ένα "κέντρο προσφορών" και μια σελίδα ιδεών για δώρα.
Το κέντρο προσφορών της μηχανής αναζήτησης έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους καταναλωτές να ανακαλύπτουν προϊόντα με έκπτωση από διάφορα ηλεκτρονικά καταστήματα, συγκεντρωμένα σε ένα μέρος.
Πιο συγκεκριμένα, η Google λανσάρει τα εξής χαρακτηριστικά:
- Μια σελίδα προσφορών που συγκεντρώνει και οργανώνει προσφορές από brands και εμπόρους λιανικής.
- Μια κάρτα "συνέχιση περιήγησης" στην dekstop έκδοση του Chrome, που εμφανίζει στους χρήστες προϊόντα που είδαν πρόσφατα σε ηλεκτρονικά καταστήματα.
- Ένα νέο εικονίδιο "Έκπτωση" στη γραμμή διευθύνσεων του Chrome που θα προβάλλει τους διαθέσιμους κωδικούς κουπονιών από ηλεκτρονικά καταστήματα που επισκέπτονται οι χρήστες.
Επιπλέον, οι έμποροι θα μπορούν να διαχειρίζονται και να επιλέγουν το πού θα εμφανίζονται οι νέες προσφορές τους στη Google, στις ρυθμίσεις του Merchant Center.
Εκπρόσωπος της Google δήλωσε σχετικά: "Με αυτές τις νέες και διευρυμένες λειτουργίες, διευκολύνουμε τους καταναλωτές να γνωρίζουν ποιες προσφορές υπάρχουν στην αγορά – και πώς συγκρίνονται μεταξύ τους – ώστε να μπορούν να ψωνίσουν πιο έξυπνα φέτος."
Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ και οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να εξετάσουν τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η Google, για να διευρύνουν τους τρόπους προσέγγισης πιθανών πελατών, την απήχησή τους και ενδεχομένως να βελτιώσουν τις μετατροπές των διαφημίσεών τους και την απόδοση της επένδυσής τους (ROI).