Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για κάθε marketer, είναι να καταφέρει να κερδίσει την προσοχή του κοινού.
Γι’ αυτό το λόγο, όσοι ήδη γνωρίζουν την επιχείρησή σας –παλιότεροι πελάτες ή ακόμα και άτομα που έχουν μπει και αλληλεπιδράσει με τη σελίδα σας στο Facebook-αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο.
Το «εξειδικευμένο κοινό» (ελεύθερη απόδοση του Custom Audience) είναι μια επιλογή που σας βοηθά να προσεγγίσετε,με ειδικές διαφημίσεις μέσω του Facebook και να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις σχέσεις σας μ’ αυτό το «κεφάλαιο».
Αν έχετε ήδη πειραματιστεί με το Custom Audience, γνωρίζετε από πρώτο χέρι πόσο εύκολη είναι η χρήση του.
Από το ξεκίνημα κιόλας της δραστηριότητάς σας, θα δείτε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για να την προωθήσετε ακόμα περισσότερο:είτε μετατρέποντας το απλό ενδιαφέρον σε νέες αγορές, είτε αυξάνοντας τις πωλήσεις στους νυν πελάτες, είτε ανανεώνοντας τις σχέσεις σας με τους παλιούς, αυτό το απλό εργαλείο μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά.
Να, λοιπόν, τρεις τρόποι για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτή την επιλογή, στις επόμενες προωθητικές ενέργειές σας:
1. Αυξήστε τους νέους πελάτες με επαναστόχευση
Η επαναστόχευση είναι ένας ισχυρός τρόπος για να κερδίσετε νέους πελάτες και να προσελκύσετε στον ιστότοπό σας ανθρώπους που έχουν δείξει ενδιαφέρον για το προϊόν σας. Το «εξειδικευμένο κοινό» ελκύεται από διαφημίσεις οι οποίες περιλαμβάνουν προϊόντα που έχει ψάξει ή αλληλεπιδράσει μαζί τους κι αυτό είναι σημαντικό κίνητρο για conversions.
2. Προσαρμόστε και κάντε ελκυστικότερο το περιεχόμενο
Η επιλογή Custom Audience μπορεί να κάνει περισσότερα από το να στοχεύει απλώς εκείνα τα άτομα που ήδη γνωρίζουν την επιχείρησή σας. Με τη βοήθειά της μπορείτε να προσεγγίσετε πελάτες χρησιμοποιώντας προσαρμοσμένο περιεχόμενο που τους ενθαρρύνει να αγοράσουν.
Τα άτομα που επισκέφτηκαν πρόσφατα τον ιστότοπό σας μια ή περισσότερες φορές είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορές. Δημιουργήστε ένα επιπλέον CustomerAudience γι’ αυτά τα άτομα προβάλλοντας διαφημίσεις με ελκυστικές προσφορές που δύσκολα θα μπορέσουν να αρνηθούν ή άλλες, με συγκεκριμένη ημερομηνία λήξης.
3. Αναπτύξτε νέο κοινό με Look alike Audiences
Αναπτύξτε την πελατεία σας με το Look alike Audiences, στοχεύοντας σε άτομα παρόμοια με εκείνα που ήδη γνωρίζουν και αγαπούν το προϊόν σας – δράση που μπορεί να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη, όταν κύριος στόχος σας είναι η ανάπτυξη.
Έχουν καταγραφεί περιπτώσεις εταιριών που δημιούργησανσε διεθνές επίπεδο Look alike Audience στοχεύοντας σε άτομα που πιθανόν να ενδιαφέρονταν για τα προϊόντα της.
Ο συνδυασμός, στη συνέχεια, του νέου κοινού με τη δυνατότητα επαναστόχευσης του Custom Audience, απογείωσε τις διεθνείς πωλήσεις τους.
Περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες για τη δυνατότητα Custom Audienceτου Facebook μπορείτε να βρείτε εδώ.
Πηγή: facebook.com business