DeFacto Φροντίδα Υγείας: Ένα νέο προϊόν υγείας από τη ForestView για τον Όμιλο Ευρωκλινική και τη MINETTA Ασφαλιστική.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας που έχει ξεκινήσει από τον Αύγουστο του 2018 με την Ευρωκλινική, η ForestView ανέλαβε το συνολικό σχεδιασμό της επικοινωνίας ενός νέου ασφαλιστικού προϊόντος που παρέχεται από τη ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική σε συνεργασία με τον όμιλο Ευρωκλινική. Το προϊόν ονομάζεται de Facto Φροντίδα Υγείας και η διάθεσή του γίνεται ηλεκτρονικά.
H ForestView ανέλαβε την πλήρη επικοινωνιακή ανάπτυξη και προώθηση του deFacto Φροντίδα Υγείας, από την ονοματοδοσία και το branding του προϊόντος και των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν στην προώθησή του, έως τον σχεδιασμό και την κατασκευή του e-shop, τη στρατηγική επικοινωνίας και τη media προώθησή του.
Με κεντρικό μήνυμα το «H υγεία όλων μας χρειάζεται deFacto Φροντίδα», η καμπάνια προβάλλει το νέο ασφαλιστικό προϊόν με την παραγωγή διαφημιστικής ταινίας, που προβάλλεται και αξιοποιείται μέσω online Media.