Η νέα έκδοση του online shop του https://www.gogreek.gr/ με απόλυτα responsive design ήρθε να επισφραγίσει την επι σειρά ετών συνεργασία της εταιρίας Evzon με την Generation Y – International eBusiness Experts στην υλοποίηση ενός concept που προβάλλει την προώθηση παραδοσιακών προϊόντων και την δημιουργική ανάδειξη της ελληνικότητας τους.
Το GoGreek:
- Δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων από το 2014
- Βρίσκεται ήδη σε καταστήματα, εστιατόρια και ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Πήλιο και άλλες περιοχές)
- Διανέμεται σε περισσότερα από 150 σημεία πώλησης
- Έχει εξαπλωθεί στην ελληνική αγορά και σε χώρες του εξωτερικού (Αμερική, Ασία κ.α.)
- Λανσάρει μινιατούρες ούζου, ελαιολάδου, ελιές και διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα
- Κατέχει δεκάδες διακρίσεις σε εγχώριες και διεθνείς βραβεύσεις
To ηλεκτρονικό κατάστημα δομήθηκε με γνώμονα τις αρχές του Business Thinking και της εξυπηρέτησης των εμπορικών αναγκών του πελάτη και υιοθετήθηκαν μια πληθώρα καινοτόμων σχεδιαστικών στοιχείων και εμπορικών εργαλείων. Το www.gogreek.gr στήθηκε πάνω στην βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου της εταιρείας, Generation NEXT.
Την ίδια στιγμή, η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων του responsive design συντέλεσε στη δημιουργία μίας μοναδικής mobile first εμπειρίας χρήσης.
Μέσω της ανανεωμένης responsive σχεδίασής του το GoGreek επιτυγχάνει:
- Αύξηση επισκεψιμότητας απρόσκοπτα από συσκευές διαφόρων διαστάσεων
- Αύξηση product awareness
- Αύξηση χρόνου παραμονής στο ηλεκτρονικό κατάστημα
- Αύξηση μέσου όρου καλαθιού