Η digital καμπάνια με τον τίτλο “Away with the Mullers” που σχεδίασε και επιμελήθηκε η Forest View για την Minoan Lines απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Video Content των φετινών Tourism Awards.
Παράλληλα, η Forest view συμμετείχε στην καμπάνια που σχεδίασε και υλοποίησε η Marketing Greece, στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία», “Thessaly Handcrafted by Time”, η οποία και απέσπασε χρυσή διάκριση στην κατηγορία Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια.
Για την καμπάνια “Away with the Mullers” δημιούργησε και προώθησε branded περιεχόμενο όπου το κοινό παρακολουθεί το ταξίδι μίας οικογένειας Γερμανών που ταξιδεύει από την Γερμανία στην Κρήτη με έμφαση στην εμπειρία του ταξιδιού εν πλω και τις δραστηριότητες που απολαμβάνουν στον κάθε τους προορισμό.
Στόχος της επικοινωνίας ήταν να αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να παίξει η σωστή ακτοπλοϊκή εμπειρία στην ευρύτερη απόλαυση και εκτίμηση ενός καλοκαιρινού ταξιδιού στην Ελλάδα.
«Πριν από ένα χρόνο περίπου αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε σε συνεργασία με την ForestView μία εξειδικευμένη ολοκληρωμένη ενέργεια digital διαφημιστικής επικοινωνίας. Ευχαριστούμε τη διοίκηση της εταιρείας μας που πίστεψε σε αυτό το project, αλλά και τον κόσμο που το υποδέχθηκε με τόσο θετικά σχόλια.
Αυτό το βραβείο αποτελεί επιβράβευσή της Online παρουσίας μας και θα συνεχίσουμε έτσι δυναμικά!», δήλωσε ο Γιάννης Ανδρουλάκης, Διευθυντής Web Sales των Μινωικών Γραμμών.
Για τη καμπάνια “Thessaly Handcrafted by Time” της Marketing Greece, η ForestView διαχειρίστηκε ένα φιλόδοξο πλάνο επικοινωνίας σε ΗΠΑ, Ρωσία κι επιλεγμένες Ευρωπαϊκές χώρες, προωθώντας video, social media engagement και traffic προς το site της ενέργειας από πολλαπλά κανάλια διαφήμισης, με συνολικό reach που για το 2017 ξεπέρασε τα 30 εκατομμύρια impressions.
«Η πρωτοπόρος για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα συνεργασίας «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» έθεσε ως βασικό της στόχο την προώθηση του τοπικού τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.
Όντας ο στόχος μια ξεχωριστή πρόκληση, η καμπάνια “Thessaly Handcrafted by Time” στέφθηκε με επιτυχία, γεγονός που οφείλεται στη δυναμική των συμμετεχόντων και στην αξία της συνεργασίας. Είναι χαρά μας που η ForestView αποτέλεσε έναν άξιο συνεργάτη μας» δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα.