Η Vidhya Srinivasan, ένα βασικό στέλεχος στη διεύθυνση διαφημίσεων της Google εδώ και χρόνια, διορίστηκε Αντιπρόεδρος διαφημίσεων και εμπορίου στην Alphabet.
Ο νέος ρόλος της Srinivasan περιλαμβάνει και την επίβλεψη των προϊόντων και υπηρεσιών πληρωμών της Google. Η Srinivasan θα συνεχίσει να αναφέρεται στον Nick Fox, Ανώτερο Αντιπρόεδρο Γνώσης και Πληροφοριών της εταιρείας.
Ο διορισμός της Srinivasan σηματοδοτεί τη συνεχιζόμενη προσπάθεια της Google να ενσωματώσει καινοτομίες που βασίζονται στο AI στο εμπορικό και διαφημιστικό οικοσύστημά της.
Η Srinivasan αντικαθιστά τη Maria Renz, η οποία είχε διατελέσει Αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής του τμήματος εμπορίου και τώρα επιδιώκει άλλες ευκαιρίες. Αυτή η αλλαγή ηγεσίας συνοδεύεται από μια συνεπή στρατηγική για την ενδυνάμωση των εμπόρων, των λιανοπωλητών και των καταναλωτών, μέσω τεχνολογιών AI.
Το Google Shopping διαθέτει πάνω από 45 δισεκατομμύρια λίστες προϊόντων που τροφοδοτούνται με AI στο σχετικό γράφημα Αγορών, ενώ οι χρήστες της Google διεξάγουν καθημερινά περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο αναζητήσεις για προϊόντα. Τα παραπάνω στοιχεία υπογραμμίζουν την κλίμακα των υπηρεσιών και τις ευκαιρίες που υπάρχουν στο νέο ρόλο της Srinivasan.
Οι Αγορές είναι κεντρικό στοιχείο στη στρατηγική της Google. Αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη, η εταιρεία στοχεύει να παράσχει στους εμπόρους εργαλεία για να μεταμορφώσουν την επιχείρησή τους και μια ενοποιημένη εμπειρία αγορών στους καταναλωτές.
Το όραμα της Srinivasan για το μέλλον περιλαμβάνει περαιτέρω ενσωμάτωση διαφημίσεων σε Επισκοπήσεις AI και προσαρμοσμένες δημιουργικές διαφημίσεις που προσαρμόζονται δυναμικά σε μεμονωμένους χρήστες. Καθώς συνεχίζει να ηγείται των ομάδων διαφημίσεων και εμπορίου της Google, αναμένεται μια σταθερή εξέλιξη των λύσεων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη.