H Cardlink, μέλος της Worldline, του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, διοργάνωσε επιτυχώς το δεύτερο Retail Innovation Hub Summit event σε συνεργασία με το Found.ation. Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου στον Πολυχώρο Atraktos, πλαισιώθηκε από παρουσιάσεις και συζητήσεις που υλοποιήθηκαν με στόχο την προώθηση της καινοτομίας σε όλο τον κλάδο του λιανεμπορίου.
Το Summit πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Retail Innovation Hub (RIH), μιας πρωτοβουλίας της Cardlink, a Worldline brand, με στρατηγικό συνεργάτη το Found.ation. Το RIH είναι ένα ανοιχτό πρόγραμμα καινοτομίας που βασικό στόχο έχει να φέρει σε επαφή ειδικούς του λιανεμπορίου, νεοφυείς επιχειρήσεις και εταιρείες τεχνολογίας για να διαμορφώσουν από κοινού το μέλλον του retail στην ψηφιακή εποχή.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με την τοποθέτηση του κ. Ιωάννη Κιτιξή, Country Head & Managing Director της Worldline στην Ελλάδα, ο οποίος τόνισε τη διαχρονική δέσμευση της εταιρίας να προάγει την καινοτομία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «η Worldline είναι θερμός υποστηρικτής της ανοικτής καινοτομίας και ενθαρρύνει τη συνεργασία σε όλο το οικοσύστημα πληρωμών. Ως εκ τούτου, η Worldline επενδύει περισσότερα από 250 εκ. στην Έρευνα και Ανάπτυξη σε ετήσια βάση. Στην Ελλάδα, η πρωτοβουλία Retail Innovation Hub αποτελεί παράδειγμα της σταθερής δέσμευσής μας να επαναπροσδιορίζουμε το οικοσύστημα πληρωμών μέσω στρατηγικών συνεργασιών και πρωτοποριακών λύσεων».
Στο πλαίσιο του 2ου Retail Innovation Hub Summit παρουσιάστηκε επίσης η ετήσια έρευνα του Retail Innovation Hub 2024 από τον κ. Γιάννη Κορδώνη, Solutions & Innovation Manager της Cardlink, a Worldline brand. Η έκθεση παρέχει μια σε βάθος ανάλυση των τάσεων στον κόσμο του retail, προσφέροντας πληροφορίες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών, τις τεχνολογικές εξελίξεις και τις ευκαιρίες της αγοράς. Παράλληλα, αποτελεί ένα χρήσιμο οδηγό που υπογραμμίζει τόσο τις προκλήσεις όσο και τις ευκαιρίες που επιφέρει η καινοτομία στο λιανεμπόριο.
Δυναμικό παρόν στην εκδήλωση έδωσαν και στελέχη από κορυφαίες retail εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των ACS Courier, Nova Telecommunications & Media και Hondos Center, που συμμετείχαν σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση για τις στρατηγικές προτεραιότητες που οδηγούν την καινοτομία στις επιχειρήσεις τους, με τίτλο "Retail Innovation Unleashed". Το συγκεκριμένο πάνελ, το οποίο συντόνισε ο δημοσιογράφος, κ. Δημήτρης Μαλλάς, ανέδειξε ποικίλες απόψεις ειδικών του κλάδου, εστιάζοντας στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αυτές αξιοποιούν την τεχνολογία για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους και την αποτελεσματική λειτουργία των επιχειρήσεών τους σε μια ανταγωνιστική αγορά.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με γόνιμες συζητήσεις κι επαφές μεταξύ των προσκεκλημένων, αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας και της ανταλλαγής γνώσεων στο οικοσύστημα καινοτομίας του λιανεμπορίου.
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το Retail Innovation Hub μπορείτε να βρείτε εδώ, ενώ το “Retail Innovation Report 2024” report διατίθεται δωρεάν εδώ.