Tην Τετάρτη 22 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή, ο τελικός του προγράμματος Ανοιχτής Καινοτομίας “emphasis”, μία πρωτοβουλία της Cardlink, η οποία υλοποιείται σε συνεργασία με το Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας (ACEin) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στόχος του προγράμματος είναι να αναδείξει νέες επιχειρηματικές ιδέες, καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες ώστε να αναπτυχθούν και να υλοποιηθούν σε πραγματικό περιβάλλον.
Για έναν ολόκληρο χρόνο κοινή ομάδα στελεχών της Cardlink και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών εργάστηκε συστηματικά για τις ανάγκες του διαγωνισμού ο οποίος συγκέντρωσε συνολικά τριάντα δύο υποψηφιότητες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να υποβάλλουν τις επιχειρηματικές τους προτάσεις σε μία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες Business Analytics, Customer Experience, Payments/Added Value Services και Retail Modernization, για τον κλάδο του Retail.
Από αυτές, ξεχώρισαν και έφτασαν στον τελικό οι πέντε καλύτερες ιδέες, από alert για το λεωφορείο, σε virtual retail stores, σε βιτρίνες που παρακολουθούν το βλέμμα του πελάτη, σε e-shops μικρών επιχειρήσεων και σε cloud pos λύση.
Μετά από συνδυασμένη ψηφοφορία της επιτροπής και του κοινού που παρευρέθηκε στην εκδήλωση, το πρώτο βραβείο κέρδισε το Vitrina Box, μια online πλατφόρμα εικονικής περιήγησης επιχειρήσεων, το δεύτερο η ομάδα Enneas με πλατφόρμα δημιουργίας chatbot ως εναλλακτικό κανάλι πωλήσεων για οποιαδήποτε επιχείρηση και το τρίτο το Πάμε Στάση, μια alert εφαρμογή για να μην χάνει κανείς το λεωφορείο του σε συνδυασμό με άλλες υπηρεσίες.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Cardlink.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]