Η νέα video campaign της OralScience σας προσκαλεί να χαμογελάστε...είναι σημαντικό.
Η Forest View, Performance Marketing εταιρεία του TDG, ανέλαβε το σχεδιασμό, την παραγωγή και την digital προώθηση του νέου videoτης FREZYDERM, OralScience, με θέμα τη σημαντικότητα του χαμόγελου για εμάς και για τους γύρω μας
{youtube}v=1m7oTsVMQx0{/youtube}
Η FREZYDERM OralScience είναι μια ολοκληρωμένη οδοντιατρική φροντίδα για υγιές στόμα και γερά δόντια, με 8 υποκατηγορίες με εξειδικευμένα προϊόντα (Πλάκα-Πέτρα-Τερηδόνα, Ευαίσθητα δόντια, Ουλίτιδα, Περιοδοντίτιδα, Διαβήτης, Εγκυμοσύνη, Ομοιοπαθητική, Λεύκανση).
Η νέα videocampaignαναδεικνύει όλους τους λόγους που καθιστούν το χαμόγελό μας σημαντικό, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας ή περίστασης, προσκαλώντας μας όλους να χαμογελάμε περισσότερο.
Σε κάθε σημείο επαφής του brand με τον καταναλωτή, η καμπάνια μεταφέρει μία συναρπαστική πληροφορία για το χαμόγελο και στη συνέχεια τη μετατρέπει σε reason to buy χρησιμοποιώντας πάρα πολλούς διαφορετικούς τόνους φωνής, από τον καθαρά επιστημονικό έως τον ποιητικό, λυρικό λόγο, και από το μελόδραμα έως την κωμωδία και την σάτιρα.
Με αυτό τον τρόπο το brand απευθύνεται σε κάθε υποσύνολο του κοινού-στόχος με απόλυτη ακρίβεια και tailor-made messaging.