Η Θεοχαράκης Α.Ε. ιδρύθηκε το 1959 και αποτελεί την πρώτη Ανώνυμη Εταιρεία του ομίλου επιχειρήσεων Θεοχαράκη. Ένα όνομα που είναι συνώνυμο με μία τεράστια γκάμα αγαθών και μηχανημάτων, που καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα καταναλωτικών και επαγγελματικών απαιτήσεων.
Μεταξύ άλλων, η Θεοχαράκης Α.Ε. αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά τα ελαστικά Yokohama, Lassa και Kenda. Πελάτες της, είναι τα καταστήματα πώλησης και εφαρμογής ελαστικών σε όλη την Ελλάδα. Το πελατολόγιό της αριθμεί περισσότερους από 800 πελάτες, οι οποίοι καθημερινά αναζητούν διαθεσιμότητα και τιμή στα ελαστικά που διαθέτει η εταιρία.
Η εξέλιξη της τεχνολογίας, αλλά και ο πολύ δραστήριος ανταγωνισμός, έκαναν φανερή την ανάγκη αναβάθμισης του B2B σε μια σύγχρονη πλατφόρμα. Η πρόκληση, μεταξύ άλλων, ήταν να γεφυρωθεί το κλειστό σύστημα ERP της εταιρείας, χωρίς να διαταραχθούν οι ήδη υπάρχουσες διαδικασίες.
Ο στόχος της infocube ήταν να δημιουργήσει ένα B2B, το οποίο θα βοηθά τον επισκέπτη να βρει με πολύ γρήγορο τρόπο τα προϊόντα που επιθυμεί, με ακρίβεια στη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης. Επίσης, να μειώσει την απασχόληση του προσωπικού τού λογιστηρίου, παρέχοντας οικονομικές καταστάσεις στον εκάστοτε πελάτη σε πραγματικό χρόνο. Το ίδιο και στο κομμάτι της τιμολόγησης και αποστολής των προϊόντων.
Σε συνεργασία με τη διεύθυνση πληροφορικής και του εμπορικού τής Θεοχαράκης Α.Ε., δημιουργήσαμε έναν φρέσκο σχεδιασμό με γρήγορο και εύκολο UX, στοχεύοντας σε ανθρώπους χωρίς ιδιαίτερη εξοικείωση με την τεχνολογία. Πέραν των βασικών χαρακτηριστικών, το B2B έπρεπε να δώσει λύσεις και σε θέματα υπολογισμού κερδοφορίας για τον τελικό πελάτη.
Από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας, το νέο B2B σύστημα στην πλατφόρμα Keyvos, δέχθηκε θετικά σχόλια τόσο από την διοίκηση της εταιρίας και το σύνολο των διευθύνσεων, όσο και από τους πελάτες. Εξοικονόμησε πολύτιμο χρόνο του προσωπικού, τόσο από την πλευρά των πωλήσεων και του λογιστηρίου, όσο και από την πλευρά των logistics και τη διεκπαιρέωση των παραγγελιών.
Στην Infocube κατανοούμε βαθιά τις ανάγκες κάθε επιχείρησης και τις μετατρέπουμε σε πραγματικά αποτελέσματα, όπως έγινε και στην περίπτωση της Θεοχαράκης ΑΕ - Yokohama.
Αν θέλετε και εσείς να προσφέρετε μία ανώτερη εμπειρία αγορών στους πελάτες σας και να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησής σας, επικοινωνήστε μαζί μας, σήμερα!
Δείτε περισσότερα για το έργο της infocube στη Θεοχαράκης Α.Ε. εδώ: https://www.infocube.gr/el/case-studies/theocharakis-b2b.html