Σημαντική αύξηση στις απευθείας κρατήσεις του Galaxy Hotel Iraklio επιτυγχάνει η Nelios, με ολιστικό μοντέλο digital marketing
Η online απόδοση και – κυρίως - η τόνωση των απευθείας πωλήσεων μέσω του website (που συνοδεύονται, βεβαίως, κι από αύξηση της κερδοφορίας) ήταν το βασικό ζητούμενο του ξενοδοχείου Galaxy Hotel Iraklio, όταν απευθύνθηκε στη Nelios για την παροχή digital marketing υπηρεσιών.
Η ομάδα της Nelios υλοποίησε σχέδιο δράσης, το οποίο βασίστηκε σε μία ολιστικού χαρακτήρα προσέγγιση, με συγκεκριμένους κύριους άξονες οι οποίοι είναι:
● Ο καθορισμός των USPs (Unique Selling Points) του ξενοδοχείου
● Η δημιουργία ενός νέου conversion optimized website, βασισμένο στα παραπάνω
● Η ανάπτυξη στρατηγικής περιεχομένου (content), προκειμένου να ενισχύσει και να τροφοδοτήσει το SEO, τις Google Adwords καμπάνιες, τα Social Media του ξενοδοχείου και τα διεθνή Travel Blogs
● Η δημιουργία και αξιοποίηση emailing lists πραγματικών επισκεπτών του ξενοδοχείου
● Ο απόλυτος συντονισμός των digital marketing ενεργειών με το τμήμα πωλήσεων του ξενοδοχείου.
Έπειτα από ενάμισι χρόνο εφαρμογής (τα στοιχεία που δημοσιεύονται αφορούν στο διάστημα Ιανουάριος 2016 - Αύγουστος 2017 και βασίζονται σε δεδομένα από το Google Analytics και το Web hotelier) ενός ολιστικού στρατηγικού μοντέλου digital marketing, τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά:
● 20% συνολική αύξηση των online κρατήσεων του ξενοδοχείου (Direct και OTAs)
● 120% αύξηση των απευθείας κρατήσεων του ξενοδοχείου
● 30% μείωση της ψαλίδας κρατήσεων μεταξύ OTAs / απευθείας κρατήσεων
Στη βάση της ίδιας λογικής, η ομάδα της Nelios συνεχίζει να εφαρμόζει τον online σχεδιασμό της για το Galaxy Hotel Iraklio με ορίζοντα τριετίας. Στόχος παραμένει η αύξηση των online κρατήσεων, αλλά και η περαιτέρω βελτίωση της κατανομής μεταξύ απευθείας κρατήσεων και OTAs.