Τί μπορεί να συμβεί όταν μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες GameTech εταιρείες της Ευρώπης συναντά το ελληνικό Indie Digital Agency of The Year;
Η Kaizen Gaming και η DOPE συνεργάζονται με στόχο να δημιουργούν content για όλο το social ecosystem του brand και να συνθέσουν ένα digital αποτύπωμα που θα εκφράζει τον δυναμικό χαρακτήρα της Kaizen Gaming.
Facebook, Instagram, YouTube και LinkedIn είναι οι social πλατφόρμες που έχουν ξεκινήσει να τροφοδοτούνται με πρωτότυπο branded content και θα εξελίσσονται διαρκώς. Άλλωστε, “Kaizen” στα ιαπωνικά σημαίνει “διαρκής εξέλιξη”.
Ένα “ανήσυχο” DOPE crew με άτομα από το Content & Campaigns Team και το Media & Performance Team, φροντίζει ήδη για αυτό.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]