Η Γρηγόρης Μικρογεύματα, μια από τις κορυφαίες εταιρείες καφέ και τροφίμων στην Ελλάδα με πάνω από 315 καταστήματα στην Ελλάδα, τη Γερμανία, την Κύπρο και τις Μπαχάμες, προχώρησε στη ανανέωση και επέκταση της ψηφιακής της παρουσίας.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής της για επανασχεδιασμό, η εταιρεία συνεργάστηκε με την ATCOM για τη δημιουργία ενός νέου συστήματος παραγγελιών μέσω διαδικτύου που θα εκτοξεύσει την εμπειρία και την ικανοποίηση των πελατών.
Ο νέος ιστότοπος της Γρηγόρης Μικρογεύματα έχει φρέσκο και νεανικό look και αίσθηση, αντανακλώντας τη φροντίδα και την φιλοσοφία της εταιρείας.
Τα φωτεινά χρώματα, η έμφαση στη φωτογραφία και τα σκίτσα έθεσαν τον τόνο για το άμεσο, γεμάτο αυτοπεποίθηση και ανεπιτήδευτο πνεύμα της εταιρείας , εμπνέοντας εμπιστοσύνη και ζεστασιά στο χρήστη.
Χτισμένο σε Netvolution 5.0, την τελευταία έκδοση της πολυεθνικής πλατφόρμας CMS της ATCOM, το Gregory.gr ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται σε οποιαδήποτε συσκευή και ανάλυση οθόνης.
Η χρηστικότητα του συνόλου του συστήματος ηλεκτρονικής παραγγελίας εξασφαλίζεται από την προσεκτικά σχεδιασμένη αρχιτεκτονική πληροφόρησης και τη συνολική ευκολία πλοήγησης, δίνοντας έμφαση στην προσεκτική ενσωμάτωση στοιχείων εξατομίκευσης αναφέροντας χαρακτηριστικά, τα αγαπημένα το ιστορικό παραγγελιών, την επαναπαραγγελία με ένα κλικ του "συνήθους".
Η πλήρης προσβασιμότητα, η βελτιστοποίηση της χρηστικότητας και της εμπειρίας των χρηστών, η σύγχρονη σχεδίαση και η αποτελεσματικότητα, συνοψίζουν το ολοκαίνουργιο σύστημα ηλεκτρονικής παραγγελίας του Gregory's.
Μείνετε συντονισμένοι για τα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού της Γρηγόρης Μικρογεύματα