Η Kosmocar, λαμβάνοντας υπόψη το σύγχρονο τρόπο ζωής και εστιάζοντας στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της καθ’ όλη τη διάρκεια κατοχής του αυτοκινήτου τους, αναθέτει την κατασκευή των ηλεκτρονικών περιοδικών After Sales των μαρκών που εκπροσωπεί στην Ελλάδα, Volkswagen, Audi, Skoda & Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, στα έμπειρα χέρια της Generation Y.
Ως ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο του eBusiness, η Generation Y είναι σε θέση να δημιουργήσει τις σελίδες των e-magazines, προβάλλοντας τις καινοτόμες υπηρεσίες After Sales Service του ομίλου Volkswagen, τόσο σε επίπεδο design & user experience, όσο και επικοινωνιακά με τις υπηρεσίες copywriting που παρέχει.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]