Live βγήκε πριν από μερικές ημέρες από τη Generation Y, το νέο εταιρικό προφίλ της Intramed, μιας από τις μεγαλύτερες φαρμακαποθήκες στη χώρα. H Intramed, διαθέτοντας 25 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά και έχοντας αποκλειστική συνεργασία με γνωστές εταιρείες παραγωγής παραφαρμακευτικών προϊόντων στην Ευρώπη, απέκτησε, χάρη στη συνεργασία με την Generation Y, ένα υπερσύγχρονο corporate site, που πρωτίστως ενισχύει την εταιρεία και αναδεικνύει την γκάμα των προΙόντων της (Sebamed, Atache, Nacridem-Arubix, O-PUR).
Το www.intramed-pharma.gr με έξυπνη κατηγοριοποίηση και ιδιαίτερο design παρέχει ενημέρωση για την εταιρία, την ιστορία και τη φιλοσοφία της και παράλληλα παρουσιάζει τα προϊόντα που διαθέτει στην ελληνική αγορά, έξυπνα ταξινομημένα ανά κατηγορία, ανάγκη και brand, βοηθώντας τον χρήστη να πλοηγηθεί άνετα και στοχευμένα, ενισχύοντας το engagement του με την εταιρία.
Στα πλέον καινοτόμα χαρακτηριστικά του νέου εταιρικού προφίλ της Intramed ξεχωρίζει το ειδικό εργαλείο αναζήτησης, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να μπορεί να βρει καταστήματα που εμπορεύονται τα προϊόντα της Intramed κοντά στην περιοχή που τον ενδιαφέρει, βλέποντάς τα και στον χάρτη αλλά και σε λίστα.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου της Generation Y.
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]