5 Συμβουλές & 10 λαμπρά παραδείγματα e-commerce

5 Συμβουλές & 10 λαμπρά παραδείγματα e-commerce

5 Συμβουλές και κόλπα για αποτελεσματικά e-commerce sites με 10 λαμπρά παραδείγματα

 

Σήμερα, οι άνθρωποι αγαπούν την ευκολία της παραγγελίας σε απευθείας σύνδεση. Κερδιζουν χρόνο, χρήματα και επίσκεψη στα τοπικά κατάστηματα. Αν όμως ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι καλά κατασκευασμένος ή δεν είναι σαφής όσον αφορά τις τιμές και τις πολιτικές του ή δεν προσφέρει εξατομικευμένη υπηρεσία στον πελάτη, αυτοί φεύγουν.

Σε αυτό το άρθρο, θα διερευνήσουμε τις μοναδικές και βασικές πτυχές των επιτυχημένων e shops και θα μάθετε τι μπορείτε να κάνετε ώστε να αποφύγετε κοινά λάθη και να οικοδομήσετε μια κερδοφόρα επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου υπόσχονται να διευκολύνουν τη ζωή των πελατών. Οι άνθρωποι μπορούν να βρουν πράγματα που διαφορετικά δεν θα συναντούσαν ποτέ, και μπορούν να παραγγείλουν οπουδήποτε και οποτεδήποτε, με μερικά μόνο κλικ.

Οι άνθρωποι απολαμβάνουν την ευχαρίστηση της ανακάλυψης, την απλότητα της διαδικασίας και την ευκολία της παράδοσης. Αλλά σε πολλές ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου, οι πελάτες δεν καταλαβαίνουν πάντα τι προσφέρεται και αν αυτό τελικά θα τους ικανοποιήσει.

Πρέπει να καταστήσετε σαφές γιατί οι άνθρωποι πρέπει να αγοράζουν από εσάς.

Είναι σημαντικό να καταστεί σαφές από την αρχή πόσο πολύ αξία δίνετε στους πελάτες.

Γιατί πρέπει να αγοράσουν οτιδήποτε από τον ιστότοπό σας; Προσφέρετε χαμηλές τιμές και γρήγορες αποστολές; Ακριβή και υψηλής ποιότητας κριτική προϊόντων; Μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων; Ένα εξειδικευμένο σύνολο προϊόντων που είναι δύσκολο να βρεθούν; Ευκολία στη χρήση? Αυτή πρεπει να είναι η προτεραιότητα σας, και αυτή να αποτυπώνετε και να ενσωματώνεται στο σχεδιασμό και την οργάνωση ολόκληρης της ιστοσελίδας.


(Ιστοσελίδα: Amazon.com)

Το Amazon.com προσφέρει όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που χρειάζεται ένας ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου και επιπλέον πολλά ακόμα προηγμένα χαρακτηριστικά. Προσθέτει αξία προβάλλοντας προϊόντα πελατών που μπορεί να ανεβούν σε μια αρχική σελίδα, εξατομικευμένη για κάθε άτομο.


Να παρέχετε πολλούς και εναλλακτικούς τρόπους για να βρίσκουν οι πελάτες  προϊόντα
Οι ιστότοποι πρέπει να παρέχουν πολλούς τρόπους πλοήγησης, επειδή οι πελάτες αναζητούν προϊόντα με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.

Μερικοί πελάτες γνωρίζουν ακριβώς τι ψάχνουν και  πληκτρολογώντας το όνομα του προϊόντος σε μια γραμμή αναζήτησης να μπορούν να μεταβούν απευθείας στη σελίδα του προϊόντος.
Η πρόβλεψη εισόδου μπορεί να συμβάλει στη βελτιστοποίηση της διαδικασίας επιλογής προϊόντων.

Άλλοι πελάτες έχουν μόνο μια αόριστη ιδέα για το τι ψάχνουν και θέλουν να διερευνήσουν πολλά θέλοντας να περιηγηθούν στο περιεχομένο για να πάρουν μια καλύτερη αίσθηση του τι είναι διαθέσιμο.

(Ιστοσελίδα: The Dry Bar)


Βρείτε νέους τρόπους για να βοηθήσετε τους πελάτες σας. Ενημερώστε τους πελάτες σας σχετικά με νέα και ενδιαφέροντα προϊόντα που έχετε, παρουσιάζοντας προτεινόμενα προϊόντα στην αρχική σελίδας σας. 
Βοηθήστε τους να βρουν σχετικές ή πιο προσιτές εκδόσεις προϊόντων μέσω διασταυρούμενης πρότασης αγοράς.

Προωθήστε περισσότερες πωλήσεις παρέχοντας εξατομικευμένες προτάσεις ειδικά προσαρμοσμένες στο ατομικό τους ενδιαφέρον και ανάγκες.

(Ιστοσελίδα: Walmart)


Τέλος, δημιουργήστε ένα πεδίο συστάσεων και αξιολογήσεων, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να δημοσιεύουν σχόλια σχετικά με τα προϊόντα. Δημιουργώντας αυτό το πεδίο, συνεργάζεστε με τους πελάτες σας, δημιουργώντας νέο περιεχόμενο για τον ιστότοπό σας και, στην πραγματικότητα, παρέχετε σε όλους έναν ακόμη λόγο να επισκεφτουν ξανά τον ιστότοπό σας στο μέλλον.


Οι πελάτες επιθυμούν να ψάξουν, να δουν πολλές σελίδες  που παρέχουν λεπτομερείς περιγραφές εκτενείς πληροφορίες και να συγκρίνουν προϊόντα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να λάβουν τις σωστες αποφάσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που χρειάζονται.

(Ιστοσελίδα: Good As Gold)


Από την άλλη πλευρά, εάν οι πληροφορίες που παρέχετε είναι ασαφείς, οι πελάτες σας θα απογοητευτούν και ίσως φύγουν. Βρίσκοντας ένα πράγμα που τους αρέσει μπορεί να παρακινήσει τους πελάτες να ψάξουν για άλλα πράγματα που τους αρέσουν.

Ένας ιστότοπος που διευκολύνει τη συλλογή πολλών αντικειμένων σε ένα καλάθι αγορών μπορεί να απλοποιήσει σημαντικά τη διαδικασία αγορών.
Απλοποιήστε την διαδικασία checkout ώστε να μην «χάνονται» οι πελάτες. Ενδέχεται να εγκαταλείψουν ολόκληρη την παραγγελία, αν το checkout δεν φαίνεται απλό.

Θυμηθείτε, σε αυτό το σημείο, ο στόχος τους είναι να τελειώσουν τα ψώνια και ο στόχος σας θα πρέπει να είναι να κλείσετε την πώληση τόσο ομαλά όσο και γρηγορότερα.

(Ιστοσελίδα: Born Shoes)

 

Σκεφτείτε να συμπεριλάβετε ορισμένα προηγμένα χαρακτηριστικά
Αφού έχετε επιλύσει τη διαδικασία των αγορών, ίσως θελήσετε να δείτε μερικά πιο εξελιγμένα θέματα.

Για παράδειγμα, πολλοί άνθρωποι αγοράζουν προϊόντα ως δώρα για άλλους ανθρώπους. Η δωρεά δώρων περιλαμβάνει πολλές λεπτομέρειες, όπως συσκευασία, αποδείξεις, εξατομικευμένες σημειώσεις, επιστροφές και αγορά πολλαπλών δώρων και αποστολή τους σε πολλούς προορισμούς.

(Ιστοσελίδα: Udemy)


Ως άλλο παράδειγμα, μερικοί άνθρωποι μπορεί να ενδιαφέρονται να δουν την παρακολούθηση παραγγελιών και το ιστορικό τους για να ελέγξουν την κατάσταση των αγορών τους ή να δουν τι έχουν αγοράσει στο παρελθόν.

Αποφύγετε τις εκπλήξεις
Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν τι πρέπει να περιμένουν όταν ξεκινούν αγορές επειδή θα χρειαστούν τουλάχιστον λίγα λεπτά για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή και δεν θέλουν να έχουν έκπληξη προς το τέλος. Η πλήρης εμπορική πολιτική του e-shop στην αρχή είναι σημαντική για τους αγοραστές. Έχουν γενικά 3 λογους ανησυχίας:

1) Απόρρητο και ασφάλεια
Οι πελάτες εκτιμούν την ανωνυμία τους, επειδή τους παρέχει μια αίσθηση ιδιωτικότητας και ασφάλειας από απάτες που γίνονται από άτομα που μπορεί να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά τους στοιχεία.

Δημιουργήστε εμπιστοσύνη δημιουργώντας μια δέσμη ορθών πρακτικών πληροφόρησης που θα ακολουθηθούν σε όλη την επιχείρησή σας και καθιστώντας αυτές τις πρακτικές σαφείς στην πολιτική απορρήτου σας. Επίσης, φροντίστε να προσφέρετε ασφαλή σύνδεση όποτε μεταδίδονται προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες.

2) Πρόσθετες χρεώσεις
Μερικές φορές, οι πελάτες βρίσκουν προϊόντα σε χαμηλότερη τιμή όταν κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, αλλά ανακαλύπτουν ότι τα έξοδα αποστολής και διακίνησης δεν είχαν υπολογιστεί στο κόστος. Αυτά πρέπει να αναφέρονται αναλυτικά και να μπορούν να δικαιολογηθούν.

(Ιστοσελίδα: Ebay)


Ωστόσο, αν το κόστος της αποστολης και του χειρισμού είναι  υψηλό, οι αγοραστές αποθαρρύνονται. Νομίζουν ότι το ηλεκτρονικο καταστημα προσπαθεί να τους εξαπατήσει. Η παροχή έγκυρων πληροφοριών σχετικά με το σύνολο των δαπανών που συνεπάγεται η αγορά κατά τη διάρκεια της αγοραστικής εμπειρίας θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη.

3) Επιστροφες

(Ιστοσελίδα: Flipkart)

Παρόλο που μερικοί άνθρωποι δεν θα ψωνίσουν ποτέ online, πολλοί όμως θα ψωνίσουν σε έναν ιστότοπο που παρέχει εύκολη επιστροφή, επειδή γνωρίζουν ότι αν αυτό που αγοράζουν δεν είναι κατάλληλο για αυτούς, μπορούν να το επιστρέψουν με πλήρη επιστροφή χρημάτων.

10 τοποθεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου που αξίζουν την προσοχή σας

Disney

Η τοποθεσία καταστήματος της Disney διαθέτει πολύ εξελιγμένες επιλογές πλοήγησης για τους χρήστες από τους οποίους μπορείτε να επιλέξετε. Περιέχει εξαιρετικά λεπτομερείς πληροφορίες αποστολής που κερδίζουν την εμπιστοσύνη των αγοραστών τους.

Munich My Way

Οι εικόνες του Munich My Way’s είναι πολύ καθαρές και συνεπείς σε αυτό που δείχνουν. Δεν έχει μόνο πολύ ξεκάθαρες λεπτομέρειες μεγέθους, επιτρέπει επίσης στους χρήστες να προσαρμόζουν πλήρως τα προϊόντα. Ολόκληρος ο ιστότοπος είναι ευκρινής, ώστε οι χρήστες να μπορούν να επικεντρωθούν στα προϊόντα που αγοράζουν.

Personalized Mall


Το Personalized Mall προσφέρει υπηρεσία αποστολής δώρων . Μπορείτε να παραγγείλετε προϊόν να προσθέσετε μήνυμα σε αυτό και να στείλετε πραγματικά μοναδικά δώρα στους φίλους και την οικογένειά σας.

Archiduchesse

Το Archiduchesse είναι ένα από τα πιο έξυπνα sites ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό που το κάνει τόσο σπουδαίο για αυτόν τον ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ότι ο χρήστης απέχει μόλις 2 κλικ από το κουμπί "Έξοδος". Αυτό αυξάνει τη λειτουργικότητα του ιστότοπου και η εύκολη αγορά σημαίνει υψηλότερες πωλήσεις.

Abel & Cole

    
Στην αρχική σελίδα του Abel & Cole τέσσερεις λόγοι δηλώνουν πολύ ξεκάθαρα γιατί οι άνθρωποι πρέπει να ψωνίζουν από εκει μαζί Αυτή είναι η βασικη αξία τους η οποία ενσωματώνεται στο σχεδιασμό και στην οργάνωση.

Accessories Online

Το Accessories Online είναι ένα καλό παράδειγμα της Call to Action πάνω σε site. Ο ιστότοπος έχει μεριμνήσει για επιλογή κατηγοριών για διαφορετικές ανάγκες των χρηστών.

InCase

Το InCase προσφέρει όχι μόνο καθαρά και ελκυστικά στοιχεία προϊόντος, αλλά και τ εικόνες του προϊόντος απο διαφορετικές λήψεις. Λεπτομέρειες του προϊόντος και κριτικές βοηθά στους χρήστες να αποφασίσουν για την αγορά τους με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Bella Vita

To Bella Vita πουλάει μοναδικά χειροποίητες πήλινες κατασκευές και στολίδια. Η πρωτοτυπία και υψηλή αισθητική και το περιεχόμενο και οι επιλεγμένες προτάσεις δείχνουν στους πελάτες γιατί πρέπει να αγοράσουν από αυτούς.

Monreal London


Το Monreal London παρέχει πολλές επιλογές πλοήγησης, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να αναζητήσουν τα επιθυμητά προϊόντα τους. 

Mutant Shop

Το Mutant Shop πουλάει πολύ funky και ενδιαφέροντα παιχνίδια. Τα καθαρά στοιχεία του προϊόντος και τα φωτεινά χρώματα ελκύουν τους χρήστες να κάνουν περισσοτερα κλικ και να δουν πιο αναλυτικα τα προϊόντα.

Συμπέρασμα

Συνοψίζοντας, διαφοροποιήστε τον ιστότοπό σας έτσι ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν γιατί είναι συναρπαστικός και πολύτιμος.

Δώστε στους αγοραστές εργαλεία περιήγησης και αναζήτησης και εφοδιάστε τους με πλούσιες και λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Κάντε το site σας προσβάσιμο σε όλους.

Σε κάθε σελίδα, συμπεριλάβετε σαφείς συνδέσμους με την πολιτική απορρήτου και ασφάλειας, τα εξοδα αποστολης, τις πολιτικές διαχείρισης, την πολιτική επιστροφής και τις συνήθεις ερωτήσεις. Αφήστε τους πελάτες να συλλέγουν τα στοιχεία σε ένα μέρος και να τα δουν γρήγορα και φυσικά να τα αγοράσουν.

Πηγή : onextrapixel

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Developers

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search