Tech & Business

Metaixmio.gr: Νέο ηλεκτρονικό πρόσωπο απο τη Generation Y

Στη Generation Y - International e-Business Experts ανέθεσαν οι Εκδόσεις Μεταίχμιο τη δημιουργία του ολοκαίνουργιου ψηφιακού προφίλ της εταιρίας, το οποίο αντιπροσωπεύει την ανανεωμένη online παρουσία των Εκδόσεων και ταυτόχρονα αποτελεί το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα της.

Το online βιβλιοπωλείο απολαμβάνει όλες τις λειτουργικότητες και τους αυτοματισμούς που επιτρέπουν την εμπορική ανάπτυξη της επιχείρησης και θέτουν γερά θεμέλια προς αυτή την κατεύθυνση.

Οι Εκδόσεις Μεταίχμιο με ιστορία μεγαλύτερη των 25 χρόνων, κατέχει μία από τις πρώτες θέσεις μεταξύ των εκδοτικών οίκων της ελληνικής αγοράς.

Εκδίδει ένα ευρύ φάσμα βιβλίων και φιλοξενεί περισσότερους από 3000 τίτλους και πάνω από 750 ψηφιακά βιβλία (e-books), τα οποία διανέμει σε όλα τα βιβλιοπωλεία της Ελλάδας και της Κύπρου και πλέον στον διαδικτυακό τόπο www.metaixmio.gr.

Δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στο κομμάτι της έρευνας αγοράς κα με βάση μία εξελιγμένη UI/UX ανάλυση η ομάδα της Generation Y σχεδίασε το νέο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο έτσι ώστε να προσφέρει μια απόλυτα seamless online εμπειρία στο χρήστη και να επιτρέπει την εύκολη αγορά με το πάτημα ενός μόνο κουμπιού, τόσο των έντυπων, όσο και των ηλεκτρονικών βιβλίων, προσδίδοντας ιδιαίτερη εμπορική αξία στο brand “Εκδόσεις Μεταίχμιο”.

Στο λειτουργικό σκέλος, το www.metaixmio.gr υλοποιήθηκε με την βραβευμένη custom πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου Generation NEXT, η οποία με τα εμπορικά εργαλεία και τους αυτοματισμούς που διαθέτει καλύπτει όλες τις ανάγκες του συνεργάτη χαμηλώνοντας παράλληλα τα λειτουργικά του κόστη.

Ένα χαρακτηριστικό με υψηλό added value είναι η δυνατότητα δημιουργίας από τις ίδιες τις Εκδόσεις διαφορετικών δυναμικών landing pages για τις σελίδες του site. Oι landing pages δίνουν τη δυνατότητα στην επιχείρηση να επικοινωνήσει στους αναγνώστες το προωθητικό μήνυμα που επιθυμεί ανάλογα με τις εμπορικές στρατηγικές της ανά πάσα στιγμή.

Ακόμα, η διασύνδεση με τον DRM server μέσω του οποίου γίνεται το download των ηλεκτρονικών βιβλίων, όσο και η custom διασύνδεση με το ERP της Softone, στρατηγικού συνεργάτη της Generation Y, αποτελούν άκρως απαιτητικές διαδικασίες που υλοποιήθηκαν μέσω της Generation NEXT και παρέχουν βελτιστοποίηση στα daily operations και μείωση στα λειτουργικά κόστη της επιχείρησης.

Τέλος αυτόνομες λειτουργίες σε εργαλεία με συγκεκριμένες θεματικές ( Λέσχη Noir, Μεταίχμιο Πολυχώρος, Για τους Μικρούς μας Φίλους) και εξ ολοκλήρου δικό τους σχεδιασμό και παρουσίαση επιτρέπουν στην επιχείρηση ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε διαφορετικές εμπορικές πολιτικές ανά περίσταση και για διαφορετικές ομάδες αναγνωστικού κοινού.

Με περισσότερα από 17 χρόνια εμπειρίας, η ομάδα της Generation Y παρέδωσε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με υψηλή εμπορική, αισθητική και λειτουργική αξία. Ένα σύγχρονο, καινοτόμο και με διευρυμένα περιθώρια κέρδους ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο.

 

Προσέχουμε, για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο…

Οι συμβουλές της Europol, για το κατέβασμα εφαρμογών, με ασφάλεια και σιγουριά

Εμείς, εδώ στο WebWorldNews, είμαστε σαφώς -γιατί… «χωριό που φαίνεται, κολαούζο δεν θέλει», που λέει και η σοφή παροιμία- υπέρ της όσο γίνεται μεγαλύτερης διείσδυσης των κάθε λογής υπολογιστών στην καθημερινότητά μας και της ελεύθερης (σε λογικά, από οικονομικής άποψης, επίπεδα) πρόσβασης όλων των πολιτών στο Διαδίκτυο – μάλιστα, αυτό αποτελεί δικαίωμά μας, κατοχυρωμένο και στο ελληνικό Σύνταγμα…

Όμως, επειδή ζούμε σ’ έναν κόσμο που κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί -πολύ περισσότερο στην εποχή μας- ότι είναι «ηθικός, αγγελικά πλασμένος», όσο περισσότερο αυξάνει η διείσδυση και η δυνατότητα πρόσβασης, άλλο τόσο αυξάνουν και οι απειλές που θα αντιμετωπίσει -με το «καλημέρα», που λένε- όποιος ξεκινήσει να μπει σ’ αυτόν τον θαυμαστό κόσμο απροστάτευτος, σ’ ό,τι αφορά στην ψηφιακή ασφάλειά του, τόσο από πλευράς «θωράκισης» των συσκευών του, όσο κι από πλευράς συμπεριφοράς…

Η όποια απερισκεψία, τόσο στη μια όσο και στην άλλη περίπτωση, μπορεί να του στοιχίσει πολύ ακριβά, καθώς οι κακόβουλοι παραμονεύουν με ειδικά και ιδιαίτερα προηγμένα συστήματα, έτοιμοι να μολύνουν μηχανήματα, να «αιχμαλωτίσουν» υπολογιστές, να «κρατήσουν ομήρους» πολύτιμα αρχεία, ζητώντας στη συνέχεια λύτρα για να τα ελευθερώσουν – που, ακόμα κι αν δοθούν, η κατάληξη εξαρτάται από το αν είναι «έντιμοι» και κάνουν ό,τι υποσχεθούν…

Φυσικά, οι προτροπές των αρμοδίων προς όλους μας και ειδικά τους «πρωτάρηδες» για προσοχή, αυτοσυγκράτηση, λήψη μέτρων κλπ. στη σχέση μας μας το Διαδίκτυο περισσεύουν, όμως, οι «βλαβερές συνέπειες της απροσεξίας» είναι ακόμα ιδιαίτερα σημαντικές, καθώς ο άνθρωπος-χρήστης παραμένει πάντα ο πιο αδύναμος κρίκος της αλυσίδας ασφάλειας – κάπου-κάπου, κάνουν την εμφάνισή τους στα ΜΜΕ τρελές ιστορίες, που δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι έγιναν από εχέφρονες (ή πολύ σίγουρους για τον εαυτό τους, το ίδιο είναι) χρήστες - του στιλ… «τι προστασία μου λες τώρα, τα καταλαβαίνω εγώ αυτά, τα μυρίζομαι… σιγά που θα συμβεί σε μένα…» και συμβαίνει, βεβαίως, πριν το πάρουν χαμπάρι, και μετά τρέχουν και δεν φτάνουν / πράγματα απίστευτα κι όμως αληθινά…

Οι φορείς και οι ειδικοί λένε, γράφουν, νουθετούν, χτυπάνε συνεχώς καμπανάκια, όπως -για παράδειγμα- η Europol, το ευρωπαϊκό αστυνομικό συντονιστικό όργανο που, προφανώς, κάνει κι αυτό ό,τι μπορεί σε κεντρικό επίπεδο, σε στενή συνεργασία με τις τοπικές Διευθύνσεις Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο Αστυνομικό Σώμα κάθε χώρας, της ιδιαίτερα δραστήριας δικής μας, μη εξαιρουμένης.

Η Europol έχει εκδώσει μια σειρά από «Οδηγίες προς Δικτυωμένους» για πολλές και διάφορες περιπτώσεις – μια από αυτές, με αντικείμενο το κατέβασμα εφαρμογών (σχεδόν καθημερινή πρακτική για τόσους και τόσους χρήστες) έφτασε στα χέρια μας, ελέω της δικής μας Δίωξης, την οποία και ευχαριστούμε.

Δείτε, λοιπόν, ποιες προφυλάξεις πρέπει να παίρνετε κάθε φορά, γιατί ακόμα κι αν βρίσκετε τη συγκεκριμένη εφαρμογή σε επίσημο store, πρακτικά δεν μπορείτε να ξέρετε -αυτό το τονίζει η Europol- αν είναι πραγματική ή «δόλωμα», που άμα την εγκαταστήσετε θα κάνει «τα δικά της»… τα οποία, βεβαίως, παρά την όποια «επικάλυψη», εξυπηρετούν όχι τους δικούς σας, αλλά αλλότριους και συχνότατα επώδυνους για εσάς, σκοπούς…

Πριν κατεβάσετε, λοιπόν, μια εφαρμογή, θα πρέπει να ελέγξετε τα ακόλουθα:

• Να είστε διπλά επιφυλακτικοί με όσες εφαρμογές υπόσχονται πολύ υψηλές εκπτώσεις για αγορές

• Ψάξτε να δείτε ποιος είναι ο εκδότης της εφαρμογής – κάντε το προσεκτικά, γιατί οι κακόβουλοι συχνά χρησιμοποιούν παρόμοια με τα αληθινά, ονόματα…

• Ψάξτε για σχόλια και αξιολογήσεις άλλων χρηστών της ίδιας εφαρμογής. Σκεφτείτε ότι μια «μαϊμού» εφαρμογή λογικά θα έχει μηδενικές κριτικές, ενώ η αληθινή χιλιάδες…

• Ψάξτε να βρείτε την ημερομηνία δημοσίευσης της εφαρμογής. Η ψεύτικη εφαρμογή θα έχει κάποια πρόσφατη ημερομηνία – η αυθεντική θα αναφέρει εκείνες των ενημερώσεών της

• Δείτε πόσες φορές έχει γίνει λήψη της εφαρμογής – τυχόν μικρός αριθμός πρέπει να σας βάλει σε υποψίες

• Ψάξτε για τυχόν ορθογραφικά λάθη στον τίτλο ή στο συνοδευτικό κείμενο της εφαρμογής – αν φαίνεται πως η γλώσσα δεν είναι η μητρική των δημιουργών, κρατάτε μικρό καλάθι…

• Διαβάστε προσεκτικά όσα αναφέρονται σχετικά με τα δικαιώματα της εφαρμογής. Δείτε σε ποιους τύπους δεδομένων ζητάει να έχει πρόσβαση και αν τυχόν μοιράζεται κάποια από αυτά με τρίτα μέρη. Αν θεωρήσετε ότι δεν χρειάζονται όλα αυτά τα δικαιώματα, μην κατεβάσετε την εφαρμογή!

Χορηγία της Sleed προς τον Αθλητικό Σύλλογο Κινητικά Αναπήρων “Μαρούσι”

Φέτος τα Χριστούγεννα η Sleed αποφάσισε να μην προχωρήσει σε εταιρικά δώρα, αλλά να πραγματοποιήσει αντ’ αυτού μία χορηγία υπέρ του Αθλητικού Συλλόγου Κινητικά Αναπήρων “Μαρούσι” ως μία πράξη αγάπης και υποστήριξης στον αγώνα των αθλητών και των φίλων του συλλόγου.

Η χορηγία της Sleed αφορά την ομάδα ράγκμπι με αμαξίδιο, ενός αθλήματος που ξεκίνησε στον Καναδά το 1977 αλλά αναπτύσσεται με πολύ γοργούς ρυθμούς σε όλο τον κόσμο.

Αθλητές και αθλήτριες με αναπηρία (κυρίως με τετραπληγία) αγωνίζονται σε μεικτές ομάδες συνδυάζοντας τον ρυθμό, την ταχύτητα και τη δεξιοτεχνία.

“Η ιδέα του να υποστηρίξουμε μία αθλητική ομάδα μας φάνηκε εξαιρετική, μιας και εμείς εδώ στην Sleed βιώνουμε (με τον δικό μας τρόπο) την σημασία και την χαρά που λαμβάνει κανείς όντας μέλος μίας ομάδας.

Η έννοια της ομαδικότητας έχει τόσο εξέχουσα θέση στην κουλτούρα μας, που το motto μας είναι “Together we Win”.

Επομένως θα θέλαμε να ευχηθούμε στους αθλητές της ομάδας ράγμπι με αμαξίδιο πάντα επιτυχίες και θα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι αν με την κίνησή μας αυτή καταφέρουμε να βοηθήσουμε έστω και λίγο την προσπάθεια τους!” σχολίασε ο κύριος Στέλιος Ηλιάκης, General Manager της Sleed.

Πώς να προστατεύσετε τα παιδιά και τις συσκευές σας, αυτά τα Χριστούγεννα

Τέσσερις απλές και χρήσιμες συμβουλές από την εταιρία κυβερνοασφάλειας ESET, για λιγότερους κινδύνους


Η αναπόφευκτη παρουσία της τεχνολογίας και του διαδικτύου στη ζωή ενός παιδιού είναι κάτι που δεν μπορεί να αγνοηθεί. Τα παιδιά ανατρέφονται και διαμορφώνουν τη ζωή τους γύρω από την τεχνολογία.

Το γεγονός αυτό αντανακλάται εντονότερα τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, όπου μεγάλος αριθμός δώρων προς τα παιδιά είναι laptop, smartphone, tablet ή online παιχνίδια.

Καθώς όλες αυτές οι συσκευές συνδέονται στο internet, με αποτέλεσμα να εκθέτουν τους μικρούς τους χρήστες σε κινδύνους, η ESET δίνει τέσσερις συμβουλές που θα βοηθήσουν τους γονείς να κρατήσουν τα παιδιά τους προστατευμένα, ώστε να απολαμβάνουν την τεχνολογία κι όχι να εκτίθενται σε κινδύνους λόγω της χρήσης της.

1. Φιλτράρετε ύποπτο και ακατάλληλο περιεχόμενο.

Με τη χρήση φίλτρων εμποδίζουμε την πρόσβαση σε επιβλαβές περιεχόμενο και μειώνουμε τον κίνδυνο τα παιδιά να έρθουν σε επαφή με ακατάλληλο περιεχόμενο.

Αυτό περιλαμβάνει προσβλητικό, βίαιο και πορνογραφικό υλικό, καθώς και ιστότοπους που προσφέρουν επικίνδυνες «συμβουλές» για πράγματα όπως εγκληματική δραστηριότητα ή πώς να βλάψουν τον εαυτό τους.

Βεβαίως, τα φίλτρα δεν είναι αλάθητα - μπορούν να παραβλέψουν ορισμένους τύπους ακατάλληλου περιεχομένου, ωστόσο μπορεί να αποκλείσουν κατά λάθος και ιστοσελίδες που δεν είναι πραγματικά προσβλητικές. Σε τέτοιες περιπτώσεις, χρησιμοποιήστε την κρίση σας και ενθαρρύνετε τα παιδιά σας να έρχονται σε εσάς για να συζητάτε από κοινού.

2. Κατανοήστε ότι οι εφαρμογές αποτελούν περιουσιακά στοιχεία.

Η διαδικασία λήψης εφαρμογών είναι τόσο εύκολη, που μερικές φορές ξεχνάμε ότι είναι κάτι περισσότερο από απλά χρήσιμα ή διασκεδαστικά προγράμματα.

Είναι πραγματικά περιουσιακά στοιχεία, πολλά από τα οποία κοστίζουν χρήματα για να αποκτηθούν, επομένως, η πρόσβαση σ’ αυτά και η χρήση τους θα πρέπει να παρακολουθούνται.

Τα φίλτρα και τα δικαιώματα πρόσβασης μπορούν να ρυθμιστούν έτσι ώστε ο γονέας να είναι ο μόνος με δικαιώματα διαχειριστή, όταν πρόκειται να γίνει λήψη εφαρμογών και παιχνιδιών. Αυτό το προληπτικό μέτρο, επίσης, μειώνει τις πιθανότητες εγκατάστασης πιθανώς κακόβουλων ή επιβλαβών εφαρμογών.


3. Ελέγχετε την ώρα.

Ανάλογα με την ηλικία του παιδιού σας και το αν διαθέτουν ή όχι τη δική τους συσκευή, ο καθορισμός του χρόνου που μπορούν να ξοδέψουν στα smartphones τους, τα tablet ή τους φορητούς υπολογιστές είναι σημαντικό.

Οι εφαρμογές γονικού ελέγχου μπορούν να σας βοηθήσουν να το πετύχετε, με λειτουργίες όπως το «timebudget», που επιτρέπει στο το παιδί, αφού έχει φτάσει στο όριο, να ζητήσει περισσότερο χρόνο. Η υπόλοιπη συζήτηση εξαρτάται από εσάς κι από το αν νομίζετε ότι σ’ αυτή την περίπτωση μπορείτε να κάνετε τη σχετική υποχώρηση ή όχι.


4. Ενθαρρύνετε διαρκώς τη συνομιλία σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.

Είναι σημαντικό, από την πρώτη ημέρα που δωρίζετε στο παιδί σας μια συσκευή η οποία συνδέεται στο διαδίκτυο, να συζητήσετε (ακόμα κι από την ηλικία των τριών ετών), τη σημασία της ηλεκτρονικής ασφάλειας και γιατίείναι απαραίτητος ο γονικός έλεγχος.

Καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν και αποκτούν μεγαλύτερη ευθύνη, είναι πιο πιθανό να καταλάβουν πώς θα συνεχίσουν να προστατεύονται από προσβλητικό περιεχόμενο και απειλές (πχ. με τον καθορισμό ισχυρών κωδικών πρόσβασης και τακτική ενημέρωση του λογισμικού τους).

Είναι σίγουρο ότι ο ποιοτικός γονικός ρόλος θα σας ανταμείψει, στο μέλλον.

Η ιστοσελίδα του ΕΣΡ από την ΕΛΕΔ!

Η Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου υλοποίησε και σας παρουσιάζει τη νέα ιστοσελίδα του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, www.esr.gr

Το Ε.Σ.Ρ. ιδρύθηκε το 1989 και αποτελεί μία από τις πρώτες Ανεξάρτητες Αρχές στην Ελλάδα.

Οι βασικές αρμοδιότητες του Ε.Σ.Ρ. αφορούν στη χορήγηση των αδειών λειτουργίας στους ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς και στον έλεγχο τήρησης της ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας από το σύνολο των ιδιωτικών και δημόσιων ραδιοτηλεοπτικών σταθμών.

Σε κάμψη η νέα επιχειρηματικότητα τον τελευταίο χρόνο.

Δόθηκαν στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της ετήσιας σχετικής έρευνας του ΙΟΒΕ

Αν η αίσθησή σας, τους τελευταίους μήνες, είναι ότι κάτι δεν πάει καλά με τη νέα επιχειρηματικότητα, ότι υπάρχουν προβλήματα ιδιαίτερα στα αρχικά στάδια, κι ότι οι συνεχείς πιέσεις λόγω της χρονίζουσας κρίσης εξακολουθούν να έχουν άκρως αρνητικό αντίκτυπο και σ’ αυτόν τον τομέα, μην ανησυχείτε… δεν είστε απαισιόδοξοι – όντως υπάρχει πρόβλημα, το οποίο αποδεικνύεται από αριθμούς, στατιστικές και πλήθος στοιχείων, τα οποία συγκέντρωσε το Ίδρυμα Οικονομικών & Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ).

Η Ετήσια Έκθεση για την Επιχειρηματικότητα 2016-2017 παρουσιάσθηκε τη Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου, δημοσιεύεται ανελλιπώς κάθε χρόνο από το 2003 και εντάσσεται στο πλαίσιο της συμμετοχής του ΙΟΒΕ στο παγκόσμιο ερευνητικό πρόγραμμα Global Entrepreneurship Monitor (GEM).

Η εκδήλωση άνοιξε με τους χαιρετισμούς του Προέδρου του Δ.Σ του ΙΟΒΕ, Τάκη Αθανασόπουλου, και του Διευθύνοντος Συμβούλου της Eurobank (που φιλοξένησε την εκδήλωση στα κεντρικά γραφεία της, στο Σύνταγμα) Φωκίωνα Καραβία, ενώ τα βασικά ευρήματα της Έκθεσης παρουσίασε ο Άγγελος Τσακανίκας, Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ και Επιστημονικός Υπεύθυνος του Παρατηρητηρίου Επιχειρηματικότητας του ΙΟΒΕ.

Κεντρικός ομιλητής στην εκδήλωση ήταν ο αναπληρωτής υπουργός Έρευνας & Καινοτομίας, Κώστας Φωτάκης, που παρουσίασε τις κυβερνητικές πρωτοβουλίες για τη «θεραπεία» των πολλών προβλημάτων της καθημερινότητας στο χώρο της επιχειρηματικότητας, ενώ ακολούθησε συζήτηση με τη συμμετοχή των Αλέξανδρου Ελευθεριάδη, Chief Scientist & Co-founder της Vidyo, Γιώργου Δημόπουλου, Partner της VentureFriends, Γιάννη Καλογήρου, Καθηγητή στο ΕΜΠ και Ρούλας Μπαχταλιά, Programme Manager του προγράμματος EGG της Eurobank, με συντονιστή τον Γενικό Διευθυντή του ΙΟΒΕ,καθηγητή στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Νίκο Βέττα.

Όπως προκύπτει από την Έκθεση, λοιπόν, παρά τη σταθεροποίηση της οικονομίας, οι έντονες αβεβαιότητες για την πορεία της οικονομικής πολιτικής, σε συνδυασμό με τη φορολογική πίεση στην αυτοαπασχόληση και τους ελεύθερους επαγγελματίες, φαίνεται πως επηρέασαν την επιχειρηματική δραστηριοποίηση στη διάρκεια του 2016, με αποτέλεσμα κάμψη της επιχειρηματικότητας αρχικών σταδίων και σημαντική υποχώρηση του ποσοστού των ατόμων που βρίσκονταν στα αρχικά στάδια έναρξης μιας νέας επιχείρησης.

Επίσης, τα ποιοτικά στοιχεία της νέας επιχειρηματικότητας μάλλον επιδεινώνονται, καθώς περιορίζεται η καινοτομικότητα, διατηρείται σε υψηλό επίπεδο η επιχειρηματικότητα ανάγκης, διευρύνονται τα εγχειρήματα στον τομέα της λιανικής, ενώ ακόμα δεν φαίνεται να κινητοποιούνται επαρκώς στην επιχειρηματικότητα άτομα από δεξαμενές υψηλότερου μορφωτικού επιπέδου.

Βεβαίως, υπάρχουν και θετικές εξελίξεις: επισημαίνεται εντονότερη αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, ενίσχυση της επιχειρηματικότητας ευκαιρίας, καθώς και ενίσχυση της εξωστρέφειας, αν και αυτή φαίνεται να σχετίζεται περισσότερο με τον σχετικά υψηλό αριθμό εγχειρημάτων υπηρεσιών στον κλάδο του τουρισμού, που εκ φύσεως έχουν εξωστρεφή χαρακτήρα.

Η έκθεση περιλαμβάνει,επίσης, ανάλυση των χαρακτηριστικών των νέων εγχειρημάτων από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας(seniorentrepreneurship), καθώς και ποσοτική διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την εξωστρέφεια των εγχειρημάτων.


Τα βασικά ευρήματα της Έκθεσης για την Επιχειρηματικότητα είναι τα εξής:

 Το ποσοστό του πληθυσμού ηλικίας 18-64 ετών που βρισκόταν το 2016 σε αρχικά στάδια επιχειρηματικής ενεργοποίησης, συμπεριλαμβανομένης της αυτοαπασχόλησης, υποχωρεί στο 5,7% (περίπου 380.000 άτομα) από 6,7% (περίπου 450.000) το 2015. Πρόκειται για μία από τις χαμηλότερες διαχρονικά επιδόσεις της χώρας (2003-2016: 6,9%).

 Το ποσοστό του πληθυσμού που δηλώνει πως διέκοψε ή ανέστειλε την επιχειρηματική του δραστηριότητα το 2016 ανέρχεται στο 3,8% του πληθυσμού (περίπου 260.000 άτομα), υψηλότερα από το αντίστοιχο ποσοστό του 2015 (3,0%). Επτά στους δέκα δηλώνουν ως βασικότερο λόγο διακοπής ή αναστολής λειτουργίας της επιχείρησης την έλλειψη κερδοφορίας.

 Το 41% των επιχειρηματιών αρχικών σταδίων (περίπου 160.000 άτομα) ξεκίνησαν ένα επιχειρηματικό εγχείρημα από ανάγκη, ενώ το 36,1% (περίπου 140.000 άτομα) διέκριναν κάποια επιχειρηματική ευκαιρία. Σε σχέση με τον μέσο όρο άλλων ευρωπαϊκών χωρών που ανήκουν στην ομάδα της καινοτομίας (δηλ. των πιο αναπτυγμένων χωρών, στις οποίες ανήκει και η Ελλάδα), η επιχειρηματικότητα ευκαιρίας κινείται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα (55,8%), ενώ η επιχειρηματικότητα ανάγκης βρίσκεται σε υψηλότερα (22,8%).

 Η γυναικεία επιχειρηματικότητα αρχικών σταδίων μειώθηκε σε 4,8% (περίπου 168.000 γυναίκες) από 6% το 2015, ενώ στους άνδρες μειώθηκε σε 6,6% (περίπου 200.000 άνδρες) από 7,5% το 2015.

 Σχεδόν ένας στους τρεις επιχειρηματίες (ποσοστό 35%) έχει τουλάχιστον ένα πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, με το 7,8% μάλιστα να διαθέτει κάποιου είδους μεταπτυχιακή ειδίκευση. Όμως, σχεδόν το 42,7% είναι απλώς απόφοιτοι Λυκείου, ποσοστό μάλιστα που παρουσιάζει το 2016 ενίσχυση σε σχέση με το 2015.

 To 2,9% των ατόμων ηλικίας 18-64 ετών, (περίπου 212.000 άτομα) δήλωσαν πως διαδραμάτισαν ρόλο άτυπου επενδυτή για τη χρηματοδοτική υποστήριξη επιχειρηματικής πρωτοβουλίας άλλων, ποσοστό ελαφρώς χαμηλότερο από το 2015 αλλά κι από το μέσο όρο των χωρών καινοτομίας (3,4%). Ποσοστό της τάξης του 84% των άτυπων επενδυτών,όμως,είναι μέλη του στενότερου ή ευρύτερου οικογενειακού κύκλου του νέου επιχειρηματία (ΣΣ. για να επιβεβαιωθεί η γνωστή ρήση πως, οι πρώτοι στους οποίους απευθύνονται οι startupersγια οικονομική ενίσχυση, είναι το «τρίπολο» friends–fools–family...)

 Σε κλαδικό επίπεδο, διατηρείται υψηλό το ποσοστό των εγχειρημάτων στον πρωτογενή τομέα (7,7%, το 2016) που είναι μια από τις υψηλότερες σχετικές επιδόσεις διαχρονικά. Tα νέα εγχειρήματα στον κλάδο της μεταποίησης μάλλον μειώνονται, ενώ σημαντική άνοδος σημειώνεται στο ποσοστό όσων εντάσσονται στις υπηρεσίες προς τους καταναλωτές.

Συνεπώς, η σταθεροποίηση της οικονομίας το 2016 και η μικρή ενίσχυση της ιδιωτικής κατανάλωσης φαίνεται πως ενισχύουν και πάλι το ενδιαφέρον για εγχειρήματα λιανικής, εξέλιξη που επαναφέρει χαρακτηριστικά ενός προτύπου ανάπτυξης το οποίο χαρακτήρισε την προς κρίσηςεποχή.

 Τρεις στους πέντε επιχειρηματίες δηλώνουν ότι κανένας δυνητικός πελάτης δεν πρόκειται να θεωρήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους νέα και πρωτοποριακά, ενώ ποσοστό 15,6% δηλώνει αντίθετα πως όλοι θα θεωρήσουν τα προϊόντα τους καινοτομικά... Το εύρημα αυτό πιθανόν να οφείλεται στο γεγονός ότι τα νέα εγχειρήματα αφορούν κυρίως στους τομείς υπηρεσιών προς τον καταναλωτή.

 Σχεδόν ένας στους τρεις επιχειρηματίες αρχικών σταδίων το 2016 φαίνεται να μην απασχολεί κανέναν άλλον στο νέο του εγχείρημα, ενώ τρεις στους πέντε απασχολούν ως 5 άτομα στο ξεκίνημα. Τα νέα εγχειρήματα φαίνεται πως, τελικά, είναι πολύ μικρές επιχειρήσεις, κάτι που συμβαίνει και σε αρκετές άλλες χώρες. Μ’ άλλαλόγια, τα νέα εγχειρήματα προσφέρουν απασχόληση κυρίως στους ιδρυτές τους.

 Ένας στους τρεις επιχειρηματίες δηλώνει ότι απευθύνεται αποκλειστικά στην εγχώρια αγορά, ενώ ίδιο και το ποσοστό των επιχειρήσεων που δηλώνει ότι πάνω από το ¼ του τζίρου τους προέρχεται από πελάτες εξωτερικού, επίδοση ελαφρώς χαμηλότερη από τον μέσο όρο των χωρών καινοτομίας (35%). Πάντως, για πρώτη φορά φαίνεται να ενισχύεται -εκτός από την έκταση των εξαγωγών- και η έντασή τους, καθώς το ποσοστό όσων εξάγουν πάνω από το 25% του κύκλου εργασιών τους ξεπέρασε για πρώτη φορά το 70%.

 Παρότι το 64% των πολιτών της χώρας δηλώνουν ότι η επιχειρηματικότητα αποτελεί μια καλή επαγγελματική σταδιοδρομία και 66% δηλώνουν ότι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες αντιμετωπίζονται με σεβασμό και καταξίωση, το ποσοστό του πληθυσμού που διαβλέπει επιχειρηματικές ευκαιρίες το επόμενο εξάμηνο στη χώρα είναι το χαμηλότερο παγκοσμίως: μόλις 13%. Από την άλλη, αν και το 71% των νέων επιχειρηματιών δηλώνει ότι διαθέτει τις ικανότητες και τις γνώσεις για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, η Ελλάδα διατηρεί διαχρονικά μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στον κόσμο (περίπου 70%) στο φόβο της αποτυχίας.

Τα εμπόδια στην επιχειρηματικότητα

Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας του 2016, το επιχειρηματικό περιβάλλον στη χώρα παραμένει δυσμενέστερο σε σύγκριση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες καινοτομίας.

Η χαμηλή δυναμική της ελληνικής επιχειρηματικότητας ερμηνεύεται σε ένα βαθμό από τις επιπτώσεις της κρίσης, κυρίως όμως οφείλεται σε δομικές και διαρθρωτικές αδυναμίες της χώρας που σχετίζονται με τη γραφειοκρατία, το ασταθές φορολογικό πλαίσιο, αλλά και τη μη διαθεσιμότητα ή μη αποτελεσματική λειτουργία μηχανισμών προώθησης και υποστήριξης της επιχειρηματικότητας.

Τα βασικά εμπόδια επιχειρηματικής δραστηριοποίησης στην Ελλάδα σε σημαντικό βαθμό εκπορεύονται από την έλλειψη ενός γενικότερου πλαισίου εθνικών πολιτικών για την επιχειρηματικότητα, αλλά και την αναποτελεσματικότητα των πολιτικών σε ότι αφορά στη φορολογία των νέων επιχειρήσεων, στη γραφειοκρατία, αλλά και σε άλλους παράγοντες όπως π.χ. στη μη αποτελεσματική λειτουργία των δημόσιων φορέων που εποπτεύουν την ίδρυση των νέων επιχειρήσεων.

Σημαντικά προσκόμματα στην επιχειρηματικότητα τίθενται ακόμα από τη δυσκολία πρόσβασης σε χρηματοδότηση, τα υψηλά εμπόδια εισόδου στην αγορά, αλλά και τη λειτουργία του ευρύτερου πολιτικού και κοινωνικού περιβάλλοντος.

Από την άλλη, βασικά κίνητρα προώθησης της επιχειρηματικότητας σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες μπορούν να αποτελέσουν η αναβάθμιση του επιπέδου εκπαίδευσης, εστιάζοντας κυρίως στην ανάπτυξη του επιχειρείν, και η υλοποίηση δράσεων που ενθαρρύνουν την επιχειρηματικότητα, παρέχοντας κίνητρα για την έναρξη νέων εγχειρημάτων.

Για περισσότερα στοιχεία και πληροφορίες σχετικά με το Παρατηρητήριο Επιχειρηματικότητας τουΙΟΒΕ, καθώς και για το πλήρες κείμενο της έκθεσης μπορείτε να επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπό του στη διεύθυνση http://iobe.gr/

 

Το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων επιλέγει τo newsasset της ATC

Το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΚΥΠΕ) εμπιστεύθηκε την πλατφόρμα newsasset Agency της Athens Technology Center (ATC) για να καλύψει τις καθημερινές δραστηριότητές του σε επίπεδο διαχείρισης και σύνταξης ειδήσεων, αλλά και της εμπορικής αξιοποίησής τους μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών.

Η πλατφόρμα newsasset πρόκειται να καλύψει τη διαδικασία διαχείρισης και διανομής ειδήσεων του Πρακτορείου συνολικά, ενώ ταυτόχρονα θα υποστηρίξει τον εξορθολογισμό των εσωτερικών ροών εργασίας.

Παράλληλα, μέσω αυτής της συνεργασίας, το ΚΥΠΕ ενσωματώνει τη μακροχρόνια εμπειρία, εξειδίκευση και ερευνητική δραστηριότητα της ATC στο χώρο των media, αποκτώντας πρόσβαση σε συμβουλευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, τεχνολογία αιχμής και εμπορικές συμμαχίες.

Η πλατφόρμα newsasset έχει επίσης επιλεγεί από τα Πρακτορεία Ειδήσεων της Πορτογαλίας, της Πολωνίας, της Ρωσίας, της Τυνησίας και άλλους μεγάλους εκδοτικούς οργανισμούς, ενώ αποτέλεσε το βασικό σύστημα που χρησιμοποίησε το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων για να αντιμετωπίσει την πρόκληση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004.

Σύμφωνα με τον κο Γιώργο Πενηνταέξ, Διευθυντή του ΚΥΠΕ, “στο newsasset βρήκαμε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα, ικανή να υποστηρίξει όλες τις μέχρι τώρα δραστηριότητές μας, απλοποιώντας τις διαδικασίες παραγωγής, ενώ ταυτόχρονα μας εξασφαλίζει δυνατότητες επέκτασης και νέας εμπορικής δραστηριότητας.

Θεωρούμε πως η συνεργασία αυτή θα καλύψει όχι μόνο τις σημερινές ανάγκες του ΚΥΠΕ, αλλά κυρίως θα ενισχύει το δεσπόζοντα ρόλο του Κυπριακού Πρακτορείου, στον τομέα των ΜΜΕ στην Κύπρο”.

Από την πλευρά του ο κος ΓιάννηςΚλιάφας, Γενικός Διευθυντής της ATC, εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του, δηλώνοντας πως “η νέα συνεργασία έρχεται να επιβεβαιώσει την εκτενή εμπειρία της ATC στον τομέα των ΜΜΕ, με ειδικά σχεδιασμένες λύσεις διαχείρισης και διανομής περιεχομένου, τις οποίες εμπιστεύονται πρακτορεία ειδήσεων και εκδοτικοί οργανισμοί διεθνούς κύρους. ”

€20,4 εκατ. για την καινοτομία στη δημ/φία από την Google

Το ΙΤΕ η ελληνική συμμετοχή στον 4ο κύκλο του Ταμείου Καινοτομίας DigitalNewsInitiative

Ανακοινώθηκαν χθες οι αποδέκτες του 4ου γύρου χρηματοδότησης από το Ταμείο Καινοτομίας Digital News Initiative, με 120 projects από 26 ευρωπαϊκές χώρες να λαμβάνουν χρηματοδότηση €20.428.091 ως ενίσχυση για έργα δημοσιογραφικής καινοτομίας.

Η συγκεκριμένη εξέλιξη ανεβάζει το μέχρι σήμερα συνολικό ποσό χρηματοδότησης στα €94 εκατ.

Το Ταμείο πρωτοπαρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2015 ως μέρος του Digital News Initiative (DNI), μιας συνεργασίας μεταξύ της Google και εκδοτών Τύπου στην Ευρώπη, για την υποστήριξη της υψηλού επιπέδου δημοσιογραφίας μέσα από την τεχνολογία και την καινοτομία, που δεσμεύτηκε να μοιράσει χρηματοδοτήσεις συνολικού ύψους €150 εκατ.

Στον τέταρτο γύρο υποβλήθηκαν 685 συμμετοχές από 29 χώρες, με τις 102 από αυτές να προκρίνονται για να λάβουν χρηματοδότηση. Από τα 102 έργα, τα 47 χαρακτηρίζονται πρωτότυπα (σε πρώιμο στάδιο, που δικαιούνται χρηματοδότηση έως €50.000) και τα 33 μεσαίου βεληνεκούς (ως και €300.000 χρηματοδότησης), ενώ τα 22 θεωρούνται μεγάλα έργα και δικαιούνται χρηματοδότηση ως και €1 εκατ.

Στον τρίτο γύρο, τον περασμένο Ιούλιο, είχε παρατηρηθεί σημαντική αύξηση ενδιαφέροντος για έργα που σχετίζονται με την επαλήθευση γεγονότων, σε μια εποχή που τα fake news βρίσκονται σε άνθιση.

Η συγκεκριμένη τάση συνεχίζεται και στον τρέχοντα γύρο, ειδικά για την κατηγορία των πρωτότυπων έργων.

Επίσης, όσον αφορά στην κατηγορία των μεσαίων και μεγάλων έργων, ζητήθηκε από τους υποψήφιους να επικεντρωθούν στο monetization, απαίτηση που οδήγησε σε αύξηση των μεσαίων και μεγάλων έργων τα οποία, μέσω μηχανικής μάθησης, επιδιώκουν τη βελτίωση της επικοινωνίας σχετικά με το περιεχόμενο,με στόχο τη μετατροπή όλο και περισσότερων αναγνωστών σε συνδρομητές.

Στο σύνολο των επιλεγμένων έργων στον τελευταίο γύρο, ποσοστό 21% εστιάζει στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων και το 13% στη βελτίωση της αναζήτησης περιεχομένου, με προσωποποίηση σε κλίμακα.

Επιπλέον, σχεδόν το 37% των επιλεγμένων έργων αποτελούν συνεργασίες μεταξύ οργανισμών με παρόμοιους σκοπούς. Άλλα έργα περιλαμβάνουν στατιστικές μετρήσεις, ανάπτυξη του κοινού-στόχος καθώς και νέες διαφημιστικές ευκαιρίες.

Μια και μοναδική η ελληνική παρουσία
Η ελληνική υποψηφιότητα που διακρίθηκε σ’ αυτόν τον γύρο ως πρωτότυπο έργο, λαμβάνοντας χρηματοδότηση €50.000 από το DNI, είναι εκείνη του 'Ιδρύματος Τεχνολογίας & 'Ερευνας.

Το έργο «Check-it:ClearlyVisualizingfakenewssocialMedia» (ήτοι, «Έλεγξέ το: Απεικονίζοντας με σαφήνεια τις ψεύτικες ειδήσεις στα socialmedia»)που υπέβαλαν οι Ηρακλειώτες προτείνει τρόπους φιλτραρίσματος της ειδησεογραφίας και παρέχει στους χρήστες των socialmedia τα εργαλεία που απαιτούνται για τη διάκριση της αληθινής από την ψεύτικη είδηση. Το σύστημα που ανέπτυξε το ΙΤΕ αντιπαραβάλλει ένα άρθρο με βάσεις δεδομένων τόσο αληθινών όσο και ψευδών ειδήσεων, καταλήγοντας σε μια βαθμολογία η οποία αποτυπώνει το βαθμό αλήθειας και ακρίβειας της εκάστοτε είδησης…

ΥΓ. Διαβάζοντας, πάντως, τον πίνακα με τους χρηματοδοτούμενους του 4ου γύρου φορείς και οργανισμούς, δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι ως Ελλάδα βρισκόμαστε στις τελευταίες θέσεις, από πλευράς συμμετοχής, με μόλις έναν φορέα και με μικρό ποσό (μόνο €50.000, ως πρωτότυπη εργασία). Θα το ψάξουμε λιγάκι, αλλά –σε πρώτη ανάγνωση- καλό δεν θα το έλεγες…

 

Bραβεία για την e-fresh.gr στις κατηγορίες “Logistics” και “Food & Grocery”

Το 5ο και 6ο κατά σειρά βραβείο της απέσπασε η e-fresh.gr στο πλαίσιο της διοργάνωσης e-volutionawards 2018 υπό την αιγίδα του GRECA.

Ο θεσμός αναδεικνύει και βραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν με την κριτική επιτροπή να απαρτίζεται από εμπειρογνώμονες του χώρου, καθηγητές πανεπιστημίων και εκπροσώπους φορέων.

Η e-fresh.gr διακρίθηκε στις κατηγορίες “Best in Food and Grocery” και “Υπηρεσίες Logistics” υπογραμμίζοντας την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών που προσφέρει τόσο σε επίπεδο προσφοράς προϊόντων όσο και στην ασφαλή και ταχύτατη μεταφορά τους στο χώρο παράδοσης.

Η Ζήνα Μαυροειδή, MD της e-fresh.gr δήλωσε σχετικά: «Είναι σημαντικό πως κάθε νέα διάκριση της e-fresh.gr επιβραβεύει και ένα διαφορετικό κομμάτι της λειτουργίας μας.

Η βράβευση των logistics της e-fresh.gr ξεχωρίζει, αφού οι υπηρεσίες Logistics βρίσκονται στην καρδιά κάθε εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου.

Είμαστε περήφανοι για την αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογιών που επιτρέπουν την παράδοση μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας όχι απλά αυθημερόν αλλά και σε λίγες ώρες από την υποβολή της.

Πρόκειται για μια τεράστια καινοτομία που εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην χώρα μας, αναπτύχθηκε και υλοποιήθηκε από έλληνες μηχανικούς και κοιτάει στα μάτια αντίστοιχα παραδείγματα εταιριών του εξωτερικού σε εδραιωμένες αγορές».

Εκπρόσωποι θεσμικών φορέων χαιρέτισαν την εκδήλωση η οποία επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του κλάδου, επιβράβευσε την καινοτομία και προσέφερε έμπνευση και κίνητρο για ακόμη πιο δημιουργική προσπάθεια στο πεδίο του e-commerce.

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search