Tech & Business

Ψηφιακή Ημέρα 2018 στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Οι χώρες της ΕΕ δεσμεύονται να κάνουν περισσότερα από κοινού στον ψηφιακό τομέα

H σημερινή (δεύτερη, κατά σειρά, ετήσια εκδήλωση) Ψηφιακή Ημέρα 2018 αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία (γι’ αυτό καθιερώθηκε, άλλωστε) αφενός για να ευαισθητοποιηθεί η ευρωπαϊκή κοινή γνώμη ως προς τους κοινούς στόχους στο εγγύς μέλλον, αφετέρου για να δοθεί στη δημοσιότητα ένας απολογισμός από πλευράς Επιτροπής, σ’ αυτόν τον τόσο κρίσιμο τομέα, τουλάχιστον για το δωδεκάμηνο που πέρασε – απολογισμός που, ουσιαστικά, δίνει και το στίγμα του πού βρισκόμαστε σήμερα…

Έτσι, σήμερα στις Βρυξέλλες, η Επιτροπή θα φέρει -σύμφωνα με τις δικές της ανακοινώσεις- σε επαφή υπουργούς και εκπροσώπους των χωρών-μελών της ΕΕ, της βιομηχανίας, της έρευνας και της εκπαίδευσης, αλλά και της κοινωνίας των πολιτών προκειμένου να ενθαρρύνει τη συνεργασία τους στους «καυτούς» τομείς της τεχνητής νοημοσύνης, του blockchain, της ηλεκτρονικής υγείας και της καινοτομίας.

Οι συζητήσεις θα επικεντρωθούν στους τρόπους με τους οποίους οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις θα επηρεάσουν το μέλλον της Ευρώπης και στο γεγονός ότι η οικοδόμηση ισχυρής ψηφιακής ενιαίας αγοράς με αύξηση των επενδύσεων και των ψηφιακών δεξιοτήτων, είναι ζωτικής σημασίας.

Μετά την περσινή Ψηφιακή Ημέρα στη Ρώμη, η οποία έδωσε το έναυσμα για επιτυχή συνεργασία σε τομείς όπως η πληροφορική υψηλών επιδόσεων (βλέπε high rerformance computing), η συνδεδεμένη κινητικότητα (βλέπε, connected mobility) και η ψηφιοποίηση της βιομηχανίας (βλέπε, digital transformation), η Επιτροπή επαναλαμβάνει αυτή την πρωτοβουλία για να ενθαρρύνει τη συνεργασία στις νέες εφαρμογές ψηφιακής τεχνολογίας.

Στη διάρκεια του περασμένου χρόνου (ΣΣ. ο απολογισμός που λέγαμε) έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος προς την κατεύθυνση της ενιαίας ψηφιακής αγοράς. Η κατάργηση των τελών περιαγωγής (βλέπε, roaming) και η φορητότητα του διαδικτυακού περιεχομένου αποτελούν πλέον μέρος της ζωής των Ευρωπαίων.

Τον Μάιο του 2018 θα γίνουν πραγματικότητα οι αυστηρότεροι κανόνες (στις 25, κάνει πρεμιέρα το GDPR, όπου έχουμε πει πολλές φορές από εδώ) για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, ενώ θα εφαρμοστούν και οι πρώτοι κανόνες σε επίπεδο ΕΕ για την κυβερνοασφάλεια.

Πολλές προτάσεις, όμως, μένουν ακόμη να συμφωνηθούν. Η Ευρώπη πρέπει να προχωρήσει και, με βάση την ενιαία ψηφιακή αγορά, να αυξήσει τις επενδύσεις και να προωθήσει τη συνεργασία σε μια σειρά βασικών τομέων, όπως είναι η τεχνητή νοημοσύνη, η τεχνολογία blockchain, η ηλεκτρονική υγεία και η καινοτομία.

Ο Άντρους Άνσιπ, αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρμόδιος για την Ενιαία Ψηφιακή Αγορά, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «οι Ευρωπαίοι αρχίζουν να αντιλαμβάνονται τα οφέλη της ενιαίας ψηφιακής αγοράς στην πράξη. Μπορούν πλέον να διασχίζουν τα σύνορα απολαμβάνοντας τις αγαπημένες τους υπηρεσίες μετάδοσης βίντεο και μουσικής σε συνεχή ροή και χωρίς τέλη περιαγωγής.

Σύντομα, ο γεωγραφικός αποκλεισμός κατά τις αγορές μέσω διαδικτύου θα αποτελεί μακρινή ανάμνηση. Από τις 25 Μαΐου, τα προσωπικά μας δεδομένα θα προστατεύονται καλύτερα. Η φετινή Ψηφιακή Ημέρα είναι η ιδανική στιγμή να αναγνωρίσουμε όσα έχουμε πετύχει, αλλά και να ενθαρρύνουμε τα κράτη-μέλη της ΕΕ να προχωρήσουν γρήγορα με τις νομοθετικές προτάσεις που παραμένουν υπό εξέταση.

Πρέπει να προετοιμάσουμε μαζί το ψηφιακό μας μέλλον πρέπει να κάνουμε περισσότερα, ενώνοντας τις δυνάμεις και τους πόρους μας για να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες που προσφέρουν τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το blockchain».

Από την πλευρά της, η Μαρίγια Γκάμπριελ, επίτροπος Ψηφιακής Οικονομίας & Κοινωνίας, δήλωσε ότι «η ψηφιοποίηση μεταμορφώνει την κοινωνία μας και μπορούμε να αποκομίσουμε πλήρως τα οφέλη της, μόνο μέσω μιας στενής και γόνιμης συνεργασίας.

Για την αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων χρειάζεται συντονισμένη δέσμευση και επενδύσεις σε επίπεδο ΕΕ.

Αναμένω η Ψηφιακή Ημέρα 2018 να οδηγήσει την ψηφιακή συνεργασία στην Ευρώπη σε νέο επίπεδο, όσον αφορά στην τεχνητή νοημοσύνη και την ηλεκτρονική υγεία, και παροτρύνω όλα τα κράτη-μέλη της ΕΕ και τα ενδιαφερόμενα μέρη να συμβάλουν στην προσπάθειά μας να διατηρήσουμε την Ευρώπη στην παγκόσμια σκηνή στην ψηφιακή εποχή.»

Δράσεις σε τομείς ιδιαίτερου ενδιαφέροντος

• Συνένωση των δυνάμεων για την τεχνητή νοημοσύνη (AI): Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη στην κοινωνία και την οικονομία μας, όπως καλύτερη υγειονομική περίθαλψη, ασφαλέστερες μεταφορές και πιο ανταγωνιστική βιομηχανία.

Όμως, για να επωφεληθούν πλήρως από τις ευκαιρίες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη, οι ευρωπαϊκές χώρες θα πρέπει να συνεργαστούν, μεταξύ άλλων, για τη χρήση των υψηλότερων προτύπων προστασίας των δεδομένων. Η Επιτροπή θα εκδώσει ανακοίνωση σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη τις προσεχείς εβδομάδες.

• Δημιουργία ευρωπαϊκής συνεργασίας για την τεχνολογία blockchain: Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημιούργησε πρόσφατα το παρατηρητήριο-φόρουμ της ΕΕ για την τεχνολογία blockchain τον Φεβρουάριο του 2018 και θα επενδύσει περίπου 300 εκατ. € σε έργα που στηρίζουν τη χρήση αυτής της τεχνολογίας.

Ταυτόχρονα, τα κράτη-μέλη στηρίζουν πολύ ενεργά τα οικοσυστήματα blockchain, ξεκινώντας δοκιμές και ανακοινώνοντας δράσεις σε επίπεδο κυβερνήσεων (Δείτε εδώ και εδώ, για περισσότερες πληροφορίες, τα δημοσιεύματα σχετικά με το Blockchain Center, στο Βίλνιους της Λιθουανίας.)

Για να αξιοποιηθούν οι πολυάριθμες δυνατότητες της τεχνολογίας blockchain και να αποφευχθεί μια κατακερματισμένη προσέγγιση, η Επιτροπή θα θέσει τα θεμέλια για τη δημιουργία μιας ευρωπαϊκής συνεργασίας σ’ αυτόν τον τομέα, προκειμένου να προωθήσει διαλειτουργικές υποδομές οι οποίες θα ενισχύσουν τις αξιόπιστες ψηφιακές υπηρεσίες.

• Ανταλλαγή δεδομένων για την εξατομίκευση της υγειονομικής περίθαλψης: Οι ανάγκες των πολιτών βρίσκονται στο επίκεντρο των καινοτομιών στην υγειονομική περίθαλψη που βασίζεται στα δεδομένα και θα πρέπει να διαδραματίζουν ενεργό ρόλο στην εξατομικευμένη θεραπεία τους.

Η δήλωση για την ηλεκτρονική υγεία στοχεύει στη διασύνδεση της πρόσβασης σε υφιστάμενες και μελλοντικές βάσεις δεδομένων γονιδιωματικής σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, η οποία θα συμβάλει στην πρόοδο της έρευνας στον τομέα των σπάνιων ασθενειών, του καρκίνου, της φαρμακογονιδιωματικής, της πρόληψης των ασθενειών, των εγκεφαλικών και άλλων παθήσεων.

Η ενισχυμένη συνεργασία μεταξύ των κρατών μελών θα βοηθήσει να ξεπεραστεί η έλλειψη διαλειτουργικότητας και ο κατακερματισμός των πρωτοβουλιών στην ΕΕ και παράλληλα θα εξασφαλίσει υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.

Η συνεργασία αυτή θα διατηρήσει, επίσης, την ΕΕ στην πρώτη γραμμή της εξατομικευμένης ιατρικής σε παγκόσμιο επίπεδο, με την προώθηση του επιστημονικού έργου και της ανταγωνιστικότητας των βιομηχανιών.

• Ενθάρρυνση της καινοτομίας με τη βοήθεια ενός νέου διαδικτυακού εργαλείου: Το εργαλείο «Innovation Radar» (ραντάρ καινοτομίας) μπορεί να συμβάλει ώστε να έρθουν σε επαφή οι καινοτόμοι φορείς με εκείνους που μπορούν να τους βοηθήσουν, ώστε οι καινοτομίες τους να φτάσουν στην αγορά.

Κατά τη διάρκεια της Ψηφιακής Ημέρας 2018, η Επιτροπή ενθαρρύνει τη συνεργασία για τη στήριξη των πρωτοποριακών καινοτομιών στην Ευρώπη. Η πρωτοβουλία αυτή έχει, επίσης, ως στόχο να αναπτυχθεί περαιτέρω το ηλεκτρονικό εργαλείο και να εμπλουτιστεί με κορυφαία εθνικά έργα καινοτομίας.

• Διάδρομοι διασυνοριακών δοκιμών 5G για τη στήριξη της συνδεδεμένης και αυτοματοποιημένης κινητικότητας: Μια πρώτη σειρά διαδρόμων δοκιμών μεγάλης κλίμακας ανακοινώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017. Σήμερα, η Ισπανία και η Πορτογαλία θα υπογράψουν μνημόνιο συμφωνίας για την έναρξη της συνεργασίας τους.

Η περυσινή «εσοδεία»

Στη διάρκεια της Ψηφιακής Ημέρας 2017 δόθηκε έμφαση σε πέντε πρωτοβουλίες:

• Ορισμένοι υπουργοί υπέγραψαν δήλωση για την καθιέρωση της Ευρώπης ως παγκόσμιου παράγοντα στον τομέα της πληροφορικής υψηλών επιδόσεων, γεγονός που οδήγησε σε επιτάχυνση της ευρωπαϊκής συνεργασίας στον τομέα των υπερυπολογιστών με την κοινή επιχείρηση EuroHPC, τον Ιανουάριο του 2018.

• Εικοσιεννέα ευρωπαϊκές χώρες υπέγραψαν επιστολή προθέσεων για τη θέσπιση, από κοινού με την Επιτροπή, νομικού πλαισίου για διασυνοριακές δοκιμές συνδεδεμένης οδήγησης, γεγονός το οποίο οδήγησε στην ανακοίνωση αρκετών διαδρόμων δοκιμών μεγάλης κλίμακας, τον Σεπτέμβριο του 2017.

• Η Επιτροπή δρομολόγησε μια ευρωπαϊκή πλατφόρμα για την ψηφιοποίηση της βιομηχανίας προκειμένου να συνδέσει τις εθνικές πρωτοβουλίες.

Η πλατφόρμα αυτή βοήθησε στην ανάπτυξη ενός δικτύου κόμβων ψηφιακής καινοτομίας σε ολόκληρη την Ευρώπη και στην ενθάρρυνση της συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

• Η Επιτροπή εγκαινίασε πρόγραμμα πρακτικής άσκησης ψηφιακών ευκαιριών, το οποίο οδήγησε στην έναρξη της πρωτοβουλίας διασυνοριακής πρακτικής άσκησης, τον Δεκέμβριο του 2017. Η πρώτη περίοδος πρακτικής άσκησης αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι.

• Τέλος, η Επιτροπή παρουσίασε επικαιροποιημένο ευρωπαϊκό πλαίσιο διαλειτουργικότητας, το οποίο κατοχυρώθηκε με την υπουργική δήλωση για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, τον Οκτώβριο του 2017, και θεωρείται πλέον ο οδικός χάρτης για την ψηφιοποίηση των δημόσιων διοικήσεων.

Pharmacy295.gr redesign απο την Generation Y

To No1 ηλεκτρονικό φαρμακείο ανανέωσε την online παρουσία του με την υπογραφή της Generation Y – International e-Business Experts

Με σκοπό την ανανέωση της εικόνας του, προσθέτοντας ένα αίσθημα freshness και συγχρονισμού με τα trends της αγοράς και κατ’ επέκταση στοχεύοντας στην βελτιστοποίηση της λειτουργικότητας και την ενίσχυση του loyalty του πελατολογίου του, το κορυφαίο brand στην αγορά των online φαρμακείων ανέθεσε στη GY το redesign της ψηφιακής του παρουσίας, συνεχίζοντας την πολυετή επιτυχημένη συνεργασία τους.

Βασισμένη στα δεδομένα της Πρωτογενούς Έρευνας Αγοράς του τμήματος Market Research που δημιούργησε συγκεκριμένες personas με τα ιδιαίτερα συμπεριφορικά και αγοραστικά χαρακτηριστικά του διευρυμένου πελατολογίου του Pharmacy295.gr, η Generation Y έχτισε την αρχιτεκτονική δομή της νέας ταυτότητας του ηλεκτρονικού φαρμακείου.

Σχεδίασε καινούριες λειτουργίες και εξέλιξε νέα εργαλεία της custom πλατφόρμας Generation NEXT ώστε ο χρήστης να απολαμβάνει μια ακόμη πιο ευχάριστη και πιο γρήγορη εμπειρία αγοράς.

Η καινοτομία “info button” περιέχει τις most used πληροφορίες και επιτρέπει την άμεση πρόσβαση του πελάτη στα στοιχεία επικοινωνίας, στο πρόγραμμα επιβράβευσης αγορών του Pharmacy295.gr, αλλά και στους τρόπους πληρωμών, επιστροφών κτλ. Έτσι η επιχείρηση ενισχύει το loyalty και παράλληλα στοχεύει στην αύξηση του πελατολογίου της.

Επανασχεδιάστηκε η επιλογή για γρήγορη αγορά. Ο χρήστης μπορεί τώρα να ολοκληρώσει την αγορά του χωρίς να χρειαστεί να μπει στην περιγραφή του προϊόντος. Έτσι η διαδικασία απλοποιείται, ο καταναλωτής οδηγείται άμεσα και γρήγορα στην τελική αγορά και η επιχείρηση απολαμβάνει μεγαλύτερο μέσο όρο καλαθιού.

Στη βελτιωμένη του έκδοση το ανανεωμένο Pharmacy295.gr διαθέτει πλέον νέες landing pages σε κάθε κατηγορία με καινοτόμα σχεδίαση.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί η δημιουργία εμπορικών sections, τα οποία προέκυψαν και αυτά μέσα από τα ευρήματα της έρευνας αγοράς, όπως το Mommy’s Corner, Beauty Corner ή Έξυπνο Αδυνάτισμα που δίνουν άμεση πρόσβαση σε συγκεκριμένα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν πετυχαίνοντας υψηλό ποσοστό ικανοποίησης του πελάτη και περισσότερες πωλήσεις για την επιχείρηση.

«To redesign του Pharmacy295 συμβολίζει την δέσμευσή μας για συνεχή ανανέωση, ώστε οι χρήστες του ψηφιακού καναλιού μας να βιώνουν καθημερινά την απόλυτη εμπειρία στις ηλεκτρονικές τους αγορές», ανέφερε χαρακτηριστικά ο e-Commerce Manager του Pharmacy295.gr, Ηλίας Μακρής.

Πρώτο Σεμινάριο Αποτελεσματικής Χρήσης Της Εφαρμογής «Τιπούκειτος»

Πρώτο Σεμινάριο Αποτελεσματικής Χρήσης Της Εφαρμογής «Τιπούκειτος»

Την Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018, η εταιρία Τιπούκειτος πραγματοποίησε το 1ο Σεμινάριο Αποτελεσματικής Χρήσης της ομώνυμης online εφαρμογής, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία.

Την εκπαίδευση που έλαβε χώρα στα γραφεία της εταιρίας επι της οδού Σεβαστουπόλεως στην Αθήνα, παρακολούθησαν συνολικά 27 δικηγόροι, οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο group.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι δικηγόροι έμαθαν:

• Πώς να εισάγουν αποτελεσματικά τα απαραίτητα στοιχεία στο αρχείο υποθέσεων, ώστε να εξοικονομείται χρόνος (και κατ’ επέκταση χρήματα)

• Πώς να βρίσκουν όλα τα στοιχεία του πελάτη από το κινητό τους. από οπουδήποτε βρίσκονται, ειδικά σε καταστάσεις πίεσης

• Πώς να αυτοματοποιήσουν τις λειτουργίες του Τιπούκειτου για να ελαχιστοποιηθούν τυχόν ανθρώπινα λάθη που κοστίζουν χρήματα, χρόνο και φήμη για το δικηγόρο

• Πώς να αφιερώνουν ελάχιστο χρόνο στον Τιπούκειτο και περισσότερο στους πελάτες τους

• Πώς να κάνουν το ημερολόγιό τους να "εργάζεται" για αυτούς, ώστε στη συνέχεια να αιτιολογούν απόλυτα το εκάστοτε κόστος στον πελάτη.

• Πως να οργανώνουν τα οικονομικά στοιχεία των πελατών τους, ώστε να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή πόσα χρήματα πρέπει να εισπραχθούν και πότε.

Για την εταιρία «Τιπούκειτος» η εκπαίδευση των δικηγόρων και δικηγορικών γραφείων έχει εξαιρετική σημασία ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στην νέα πελατοκεντρική και ψηφιακή εποχή.

Για τον λόγο αυτό η εταιρία ξεκίνησε μια σειρά από εκπαιδευτικά προγράμματα με τις πλέον επίκαιρες πληροφορίες για την αγορά των δικηγόρων, η οποία περιλαμβάνει:

• Προηγμένο marketing για δικηγόρους και δικηγορικά γραφεία

• Παραγωγικότητα για δικηγόρους

• Αποτελεσματικοί τρόποι μείωσης εξόδων και διαχείρησης δικηγορικών γραφείων

• Επιτυχημένες διαπραγματεύσεις για δικηγόρους

Σημαντική έρευνα για τη χρήση του Internet από τα παιδιά

Η MRB Hellas κατέγραψε για την Cosmote τις απόψεις των γονέων, όσον αφορά στην ασφάλειά τους

Η σημαντική -ως προς το αντικείμενο και τα αποτελέσματά της- ποσοτική τηλεφωνική έρευνα «Internet και Ασφαλής Χρήση από τα Παιδιά - Οι απόψεις των Γονέων», που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα από την Cosmote, σχεδιάστηκε με στόχο να καταγράψει τις απόψεις των γονέων ως προς τη χρήση του Internet από τα παιδιά τους, τις μεθόδους επίβλεψης που εφαρμόζουν και τον βαθμό γνώσης των μεθόδων και εργαλείων τα οποία διασφαλίζουν το ασφαλές σερφάρισμά στο Διαδίκτυο και τα Social Media.

Αναλυτικότερα, η έρευνα της MRB Hellas διερεύνησε:

• Τις βασικές συνήθειες χρήσης του Internet και της κινητής τηλεφωνίας γονέων και παιδιών.

• Τη γενική στάση των γονέων ως προς το Internet και τον προβληματισμό τους ως προς τους ενδεχόμενους κινδύνους που μπορεί να ελλοχεύουν, από τη χρήση που κάνουν τα παιδιά τους.

• Το πλαίσιο στο οποίο τα παιδιά ζητούν τη συμβουλή και τη συμβολή των γονιών τους ως προς τα προβλήματα που ανακύπτουν κατά τη χρήση του Internet.

• Την επιτήρηση που εφαρμόζουν οι γονείς στα παιδιά τους, ώστε να διασφαλίσουν το ασφαλές σερφάρισμα των τελευταίων στο Διαδίκτυο.

Η ταυτότητα της έρευνας

Η έρευνα διεξήχθη με τη μέθοδο των τηλεφωνικών συνεντεύξεων και τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και είχε πανελλαδική κάλυψη, στοχεύοντας τους γονείς με παιδιά ηλικίας 5 - 18 ετών. Η συλλογή των συνεντεύξεων ξεκίνησε στις 14/3/2018 και ολοκληρώθηκε στις 21/3/2018. Το συνολικό δείγμα της έρευνας ήταν 600 ολοκληρωμένες συνεντεύξεις.

Το στατιστικό σφάλμα για ποσοστά της τάξεως του 50% με διάστημα εμπιστοσύνης 95%, διαμορφώνεται στο +_4%

1. Χρήση και Συνήθειες Χρήσης Internet & Κινητής Τηλεφωνίας Γονέων και Παιδιών

Ο βαθμός χρήσης του Internet από τα παιδιά διαμορφώνεται σε εξαιρετικά υψηλά ποσοστά (93%) σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, ενώ φαίνεται ότι υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ της ηλικίας και της χρήσης Internet.

Στις ηλικίες 12 - 18 ετών, η διείσδυση του Διαδικτύου είναι καθολική, ενώ ακόμη και στην ηλικιακή ομάδα 5 - 11 ετών, η διείσδυση διαμορφώνεται στο 87%.

Σχεδόν καθολική είναι και η χρήση του Internet από τους γονείς (98%), γεγονός που αναδεικνύει τη σχέση στη χρήση του Internet μεταξύ παιδιών και γονιών. Το Smartphone και το Tablet είναι οι συσκευές που χρησιμοποιούνται περισσότερο για την πρόσβαση και το σερφάρισμα στο Διαδίκτυο, τόσο από τους γονείς όσο κι από τα παιδιά.

Tο 51% των παιδιών διαθέτουν δικό τους Smartphone, με το ποσοστό αυτό να διαμορφώνεται στο 80% στις ηλικίες 12 - 14 ετών και το 92% στις ηλικίες 15 - 18 ετών.


Βάσει των απαντήσεων των γονέων, το 75% των ιδίων και το 36% των παιδιών διαθέτει σύνδεση κινητής τηλεφωνίας με δυνατότητες πρόσβασης στο Internet. Η χρήση του Internet, τόσο για τους γονείς όσο και για τα παιδιά τους, είναι καθημερινή για τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών.

Κατά μέσο όρο, οι γονείς δηλώνουν ότι σερφάρουν στο ίντερνετ 2,5 ώρες/ημέρα και τα παιδιά τους σχεδόν 2 ώρες/ημέρα. Ο μέσος όρος των ωρών -ανά ημέρα- που αφιερώνουν τα παιδιά σερφάροντας στο Internet, αυξάνεται με την ηλικία.

Τα παιδιά χρησιμοποιούν το Internet τόσο για ψυχαγωγικούς, όσο και για εκπαιδευτικούς λόγους. Η χρήση του Internet από τα κορίτσια είναι πολυδιάστατη (βλέπουν ταινίες, ακούνε μουσική και βλέπουν video, υποστηρίζουν την εκπαίδευση τους, επισκέπτονται sites μόδας, ομορφιάς και υγείας) ενώ αυτή των αγοριών είναι περισσότερο μονοθεματική (παίζουν κυρίως παιχνίδια).

2. Γενική Στάση των Γονέων ως προς το Internet
H συντριπτική πλειοψηφία των γονέων (74%) θεωρεί ότι το Internet έχει περισσότερα οφέλη παρά κινδύνους. Όσο υψηλότερη είναι η μόρφωση του γονέα, τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός εμπιστοσύνης απέναντι στο διαδίκτυο.

Αναλυτικότερα, οι γονείς πιστεύουν ότι το Internet:

• Είναι πολύτιμο εργαλείο στην εκπαίδευση των παιδιών.

• Το Internet είναι τόσο απαραίτητο σήμερα, όσο η γνώση γραφής, ανάγνωσης και αριθμητικής στις αρχές του 20ου αιώνα.

• Το Internet μειώνει την κοινωνική ανισότητα, γιατί κάνει προσιτή την πληροφορία σε όλο τον πληθυσμό.

• Η ορθή χρήση του Internet μειώνει πιθανούς κινδύνους που μπορεί να προέλθουν από τη χρήση του.

3. Ο προβληματισμός των γονέων ως προς τους ενδεχόμενους κινδύνους από τη χρήση Internet που κάνουν τα παιδιά τους

Παρά τα αναμφισβήτητα οφέλη, οι ερωτώμενοι αναγνωρίζουν και πιθανούς κινδύνους από τη χρήση του Internet για τα παιδιά τους, καθώς διακατέχονται από υψηλά επίπεδα ανησυχίας (55%). O βαθμός ανησυχίας των γονιών συνδέεται άμεσα με την ηλικία των παιδιών: όσο μικρότερα τα παιδιά, τόσο μεγαλύτεροι κι οι φόβοι των γονιών.


Τα θέματα που απασχολούν κατά κύριο λόγο τους γονείς είναι:

• Η υπερβολική ενασχόληση με το Internet σε βάρος άλλων δραστηριοτήτων.

• Η έκθεση σε ακατάλληλο / επιβλαβές υλικό/περιεχόμενο στο Internet.

• Η κλοπή προσωπικών δεδομένων ή πληροφοριών μέσω Internet.

• Η σεξουαλική παρενόχληση μέσω Internet

• Η επικοινωνία μέσω Internet με άγνωστους, με στόχο την αποπλάνηση των παιδιών.

• Η παρενόχληση/ bullying μέσω Internet.

Βάσει της συνολικής στάσης των γονιών απέναντι στο Internet και τους ενδεχόμενους κινδύνους που ελλοχεύουν για τα παιδιά τους, σχηματοποιούνται τρεις βασικές «φυλές» (clusters) γονιών, οι «Ανήσυχοι» (50% του δείγματος), οι «Σκεπτικιστές» (32% του δείγματος) και οι «Ήρεμοι» (18% του δείγματος).

Κάθε φυλή έχει και διαφορετικούς προβληματισμούς: Οι «Ήρεμοι» φοβούνται κυρίως τον εθισμό, ενώ όλοι οι υπόλοιποι πιθανοί κίνδυνοι δεν αγγίζουν ιδιαίτερα τη συγκεκριμένη ομάδα.

Η φυλή των «Σκεπτικών» φοβάται περισσότερο «Την έκθεση σε ακατάλληλο / επιβλαβές / επικίνδυνο υλικό / περιεχόμενο», «Την κλοπή προσωπικών δεδομένων ή πληροφοριών», «Την επικοινωνία μέσω Internet με αγνώστους, με σκοπό την αποπλάνηση» και «Τη σεξουαλική παρενόχληση».

Τέλος, η φυλή των «Ανήσυχων» φοβάται περισσότερο «την παρενόχληση / bullying μέσω του Internet», «Τη συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο με ανθρώπους που γνωρίστηκε μέσα στο Internet», «Την κλοπή χρημάτων, την οικονομική / απάτη μέσω Internet»

Το 15% των ερωτώμενων δήλωσε ότι το παιδί τους είχε κάποια δυσάρεστη εμπειρία από τη χρήση του Internet και των Social Media. H εμπειρία αφορούσε σε σκηνές και εικόνες βίας σε παιχνίδια και οπτικοακουστικό υλικό γενικά και εικόνες / σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου.

Σχετικά σημαντικό είναι το ποσοστό των γονέων που δήλωσαν ότι παιδί τους δέχθηκε bullying μέσω Διαδικτύου.

4. Η επιτήρηση που εφαρμόζουν οι γονείς στα παιδιά τους, ώστε να διασφαλίσουν το ασφαλές σερφάρισμά τους στο Διαδίκτυο

Το 58% των γονιών δηλώνει ότι δεν χρησιμοποιεί κάποια μέθοδο ελέγχου του Internet ως προς τη χρήση που κάνουν τα παιδιά τους. Ένας από τους βασικούς λόγους, είναι η άγνοια για τα εργαλεία που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν. Το 64% των γονιών που δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν γονικό έλεγχο (27% του συνολικού δείγματος), απλά παρακολουθούν το ιστορικό κίνησης του παιδιού.

Γενικά, οι μέθοδοι γονικού ελέγχου που χρησιμοποιούν οι γονείς χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:

• Η πρώτη και πιο διαδεδομένη, βασίζεται στο φυσικό έλεγχο του ίδιου του γονέα στη χρήση του Internet και των Social Media που κάνει το παιδί, μέσω της παρακολούθησης του ιστορικού των κινήσεων, αλλά και τη φυσική παρουσία του γονιού όσην ώρα το παιδί βρίσκεται στο διαδίκτυο.

• Η δεύτερη κατηγορία αφορά στη χρήση διάφορων εφαρμογών που διασφαλίζουν την παρακολούθηση και την ορθή χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά.

 

Τέλος, το 50% των γονιών δήλωσε ότι χρειάζεται βοήθεια ώστε να μπορεί να επιβλέπει και να συμβουλεύει αποτελεσματικά τα παιδιά για την ασφαλή χρήση του Internet.

 

  
Άμεση και έμπρακτη η «αντίδραση» της Cosmote

«Πατώντας» πάνω στα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, που αναδεικνύουν συγκεκριμένα προβλήματα στο οικογενειακό περιβάλλον, όσον αφορά στη χρήση του Διαδικτύου από τα παιδιά, η Cosmote παρουσίασε μια νέα σειρά προγραμμάτων, με τίτλο COSMOTE Mobile Family τα οποία προσφέρουν πλούσιο χρόνο ομιλίας και MB για πλοήγηση στο διαδίκτυο, για όλη την οικογένεια.

Μάλιστα, με τη νέα δυνατότητα Family Data Limits, οι γονείς μπορούν να ορίζουν οι ίδιοι τα MB που θα καταναλώσουν τα παιδιά τους στη διάρκεια του μήνα, εκπαιδεύοντάς τα στην ορθολογική χρήση του Internet.

Λύση προσφέρεται, όμως, και με τη νέα προηγμένη εφαρμογή γονικού ελέγχου COSMOTE Family Safety, που δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να ενημερώνονται για τα sites και τις εφαρμογές τις οποίες χρησιμοποιούν τα παιδιά τους, αποκλείοντας εκείνα που θεωρούν ακατάλληλα, να θέτουν όρια στον χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά στο Internet και να τα προστατεύουν κατά την πλοήγηση στα κοινωνικά δίκτυα (cyberbullying, predators).

Η εφαρμογή παρέχει κάλυψη σ’ όλες τις συσκευές (κινητό, tablet, υπολογιστή), σε όποιο δίκτυο κι αν είναι συνδεδεμένες (Wifi, 3G/4G).

Η εφαρμογή COSMOTE Family Safety είναι διαθέσιμη (App Store, Google Play) για όλους τους συνδρομητές COSMOTE κινητής και παρέχεται εντελώς δωρεάν για τους συνδρομητές των προγραμμάτων COSMOTE Mobile Family. Μπορεί να εγκατασταθεί σε έως και πέντε συσκευές, με λειτουργικό σύστημα Android, iOS και Windows (για laptops/desktops).

Τέλος, για την (απαραίτητη, όπως δείχνει κι η έρευνα) εκπαίδευση του κοινού, η COSMOTE δημιούργησε το νέο portal e-parenting, όπου οι γονείς μπορούν να αναζητούν άρθρα για το θέμα της ασφαλούς πλοήγησης από εξειδικευμένους φορείς, να ενημερώνονται για τις νέες τάσεις και εφαρμογές, αλλά και τα νέα σημεία επαφής των παιδιών στο digital περιβάλλον.

Σημείο αναφοράς για το περιεχόμενο του portal, αποτελούν οι εξειδικευμένες και επίκαιρες πληροφορίες των έγκριτων φορέων με τους οποίους συνεργάζεται η COSMOTE: το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ) & την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο.

Περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα COSMOTE Mobile Family και τη νέα εφαρμογή COSMOTE Family Safety μπορείτε να βρείτε στο www.cosmote.gr/family.

 

Το “STEM powering Youth” του Iδρύματος Vodafone διευρύνεται!

Πρωτότυπα και καινοτόμα έργα μαθητών της περιφέρειας δίνουν λύσεις σε τοπικά προβλήματα

Σε νέες απομακρυσμένες περιοχές σ’ όλη την Ελλάδα επεκτείνονται τα εργαστήρια STEM του Ιδρύματος Vodafone σε συνεργασία με τον Εκπαιδευτικό ΜΚΟ SciCo - Επιστήμη Επικοινωνία και την ακαδημαϊκή συμβολή της Ελληνογερμανικής Αγωγής.

Τα εργαστήρια, που συνεχίζονται για δεύτερη κατά σειρά χρονιά, υλοποιούνται στο πλαίσιο του προγράμματος “STEMpowering Youth, που έχει ως στόχο φέτος να δώσει τη δυνατότητα σε 600 νέους μαθητές από τη Θράκη, τα Δωδεκάνησα, τα νησιά του Β.Α. Αιγαίου και την Κρήτη να καλλιεργήσουν, μέσα από εξωσχολικά εργαστήρια και τη διαδραστική μελέτη των Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών, κριτική σκέψη και να αναπτύξουν τεχνολογικές εφαρμογές, για την επίλυση καθημερινών προβλημάτων στις τοπικές κοινωνίες.

Το Ίδρυμα Vodafone δίνει από την αρχή του έτους μια νέα διάσταση στο πρόγραμμα “STEMpowering Youth”, καθώς υποστηρίζει το καθημερινό έργο των εκπαιδευτικών μέσα στις σχολικές τάξεις των περιοχών όπου υλοποιείται, παρέχοντας πιλοτικά σε 22 σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικά σχεδιασμένα εκπαιδευτικά πακέτα με εξοπλισμό STEM για τα μαθήματα Φυσικής, Πληροφορικής και Τεχνολογίας.

Στόχος είναι ο εμπλουτισμός των μαθημάτων και η υιοθέτηση της ομαδικής και βιωματικής εκπαίδευσης στην τάξη. Με τον τρόπο αυτό, το Ίδρυμα Vodafone φροντίζει για την ενδυνάμωση επιπλέον 3.200 μαθητών ετησίως, μένοντας πιστό στην πεποίθηση του πως «η καινοτομία ξεκινάει από τα θρανία». Τα αποτελέσματα, όπως θα δείτε στη συνέχεια, μάλλον τους δικαιώνουν…

Ο απολογισμός του β’ Κύκλου εξωσχολικών Εργαστηριών STEM του πρώτου χρόνου του προγράμματος ανέδειξε συνολικά 24 καινοτόμα έργα μαθητών, από τα οποία ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν τα εξής:

• Φωτεινή Πινακίδα για προβληματική διάβαση, η οποία δημιουργήθηκε από ομάδα τριών μαθητών στην Κομοτηνή για να απεικονίζει τη στάθμη του νερού του ποταμού στη διάβαση Ιάσμου – Κομοτηνής, διευκολύνοντας την ασφαλή διέλευση των οδηγών, σε σημείο που πλημμυρίζει συχνά.

• Νοσοκομειακό drone που κατασκευάστηκε από τρεις Καλύμνιους μαθητές για την ταχεία μεταφορά ιατρικών υλικών (γάζες, ενέσεις κλπ.) σε άτομα που τα χρειάζονται και ζουν ή βρίσκονται σε απομακρυσμένες περιοχές

• Σύστημα αισθητήρων που δημιούργησαν τέσσερις μαθητές στο Διδυμότειχο, προκειμένου να βοηθήσουν αγρότες και κτηνοτρόφους της περιοχής ώστε να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στις απομακρυσμένες αποθήκες, φάρμες και θερμοκήπιά τους, προειδοποιώντας τους σε περιπτώσεις φωτιάς ή πλημμύρας.

Επίσης, τιμητική διάκριση έλαβε ομάδα δυο μαθητών από τη Ρόδο για την κατασκευή ρολογιού Senior S.O.S, για ασθενείς που πάσχουν από καρδιακά προβλήματα και Αλτσχάιμερ, το οποίο ελέγχει την καρδιακή λειτουργία, τη θερμοκρασία του σώματος και την τοποθεσία όπου βρίσκεται ο χρήστης, με δυνατότητα αποστολής αυτών των στοιχείων μέσω SMS.

Σχολιάζοντας τη θετική εξέλιξη του προγράμματος, η υπεύθυνη του τμήματος Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κοινωνικής Συνεισφοράς της Vodafone, Ρούλη Χριστοπούλου, δήλωσε ότι «στόχος του Προγράμματος “STEMpowering Youth”, όταν ξεκινήσαμε πριν από ένα χρόνο, ήταν να φέρουμε την καινοτομία στις τοπικές κοινωνίες.

Η ανταπόκριση μαθητών και καθηγητών και οι καινοτόμες κατασκευές που προέκυψαν από τα μαθήματα επιβεβαιώνουν την επιλογή μας για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που στηρίζει το παρόν των τοπικών κοινωνιών, αλλά και το επαγγελματικό μέλλον των παιδιών.

Μέσα στο 2018, το πρόγραμμα επεκτείνεται και φιλοδοξούμε να εντάξουμε περισσότερους από 8.000 μαθητές ως το 2019, κάνοντας τη διδασκαλία ακόμη πιο συναρπαστική, με τη δύναμη των τεχνολογιών».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της SciCo, Θοδωρής Αναγνωστόπουλος, σημείωσε ότι «το πρόγραμμα μεγαλώνει κι αυτό, για εμάς, αποτελεί τη μεγαλύτερη επιβράβευση. Στόχος του “STEMpowering Youth” είναι οι θετικές επιστήμες να γίνουν πιο ελκυστικές στους μαθητές και να τους ανοίξουν νέους δρόμους στα επαγγέλματα του μέλλοντος».

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στο www.vodafone.gr/portal/stem και στο video http://bit.ly/EmpoweringYouth_video

 

Διπλή διάκριση στα Tourism Awards για τη Forest View

Η digital καμπάνια με τον τίτλο “Away with the Mullers” που σχεδίασε και επιμελήθηκε η Forest View για την Minoan Lines απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία Video Content των φετινών Tourism Awards.

Παράλληλα, η Forest view συμμετείχε στην καμπάνια που σχεδίασε και υλοποίησε η Marketing Greece, στο πλαίσιο της «Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία», “Thessaly Handcrafted by Time”, η οποία και απέσπασε χρυσή διάκριση στην κατηγορία Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια.

Για την καμπάνια “Away with the Mullers” δημιούργησε και προώθησε branded περιεχόμενο όπου το κοινό παρακολουθεί το ταξίδι μίας οικογένειας Γερμανών που ταξιδεύει από την Γερμανία στην Κρήτη με έμφαση στην εμπειρία του ταξιδιού εν πλω και τις δραστηριότητες που απολαμβάνουν στον κάθε τους προορισμό.

Στόχος της επικοινωνίας ήταν να αναδείξει τον καθοριστικό ρόλο που μπορεί να παίξει η σωστή ακτοπλοϊκή εμπειρία στην ευρύτερη απόλαυση και εκτίμηση ενός καλοκαιρινού ταξιδιού στην Ελλάδα.

«Πριν από ένα χρόνο περίπου αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε σε συνεργασία με την ForestView μία εξειδικευμένη ολοκληρωμένη ενέργεια digital διαφημιστικής επικοινωνίας. Ευχαριστούμε τη διοίκηση της εταιρείας μας που πίστεψε σε αυτό το project, αλλά και τον κόσμο που το υποδέχθηκε με τόσο θετικά σχόλια.

Αυτό το βραβείο αποτελεί επιβράβευσή της Online παρουσίας μας και θα συνεχίσουμε έτσι δυναμικά!», δήλωσε ο Γιάννης Ανδρουλάκης, Διευθυντής Web Sales των Μινωικών Γραμμών.

Για τη καμπάνια “Thessaly Handcrafted by Time” της Marketing Greece, η ForestView διαχειρίστηκε ένα φιλόδοξο πλάνο επικοινωνίας σε ΗΠΑ, Ρωσία κι επιλεγμένες Ευρωπαϊκές χώρες, προωθώντας video, social media engagement και traffic προς το site της ενέργειας από πολλαπλά κανάλια διαφήμισης, με συνολικό reach που για το 2017 ξεπέρασε τα 30 εκατομμύρια impressions.

«Η πρωτοπόρος για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα συνεργασίας «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» έθεσε ως βασικό της στόχο την προώθηση του τοπικού τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό.

Όντας ο στόχος μια ξεχωριστή πρόκληση, η καμπάνια “Thessaly Handcrafted by Time” στέφθηκε με επιτυχία, γεγονός που οφείλεται στη δυναμική των συμμετεχόντων και στην αξία της συνεργασίας. Είναι χαρά μας που η ForestView αποτέλεσε έναν άξιο συνεργάτη μας» δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα.

Τα Rails Girls επιστρέφουν το Μάιο για τρίτη χρονιά στην Αθήνα!

Γυναίκες και προγραμματισμός σε ένα διήμερο ενάντια στα στερεότυπα, που πρέπει πια να αλλάξουν…

Στην Πληροφορική και την Τεχνολογία γενικότερα το ποσοστό των γυναικών που απασχολούνται -ιδιαίτερα σε θέσεις ευθύνης- είναι κατά κανόνα και ανάλογα με τη χώρα από αρκετά έως πολύ μικρότερο του αντίστοιχου των ανδρών – όσο για την αναλογία αμοιβών, καλύτερα να μη μιλήσουμε...

Αδίκως, βεβαίως, καθώς οι γυναίκες δεν υστερούν σε τίποτα – το αντίθετο, μάλιστα, σε πολλούς τομείς έχουν καλύτερες επιδόσεις από τους άνδρες! Όμως, τα στερεότυπα παραμένουν και, συχνά, οι φήμες (ή και η πραγματικότητα, που κάποτε διογκώνεται ή υπερτονίζεται) αποθαρρύνουν τις νέες κοπέλες να ακολουθήσουν αυτούς τους κλάδους.

Αυτή την πραγματικότητα προσπαθεί να αντιστρέψει το Rails Girls, μια μη-κερδοσκοπική εκδήλωση με στόχο την εξοικείωση των γυναικών κάθε ηλικίας με τον προγραμματισμό. Δημιουργήθηκε το 2010 στη Φινλανδία και αναπτύχθηκε γρήγορα σε πάνω από 90 πόλεις, παγκοσμίως. Στην Αθήνα ξεκίνησε το 2015 και οργανώνεται φέτος για τρίτη κατά σειρά χρονιά.

Το 3ο Rails Girls Athens θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 4 και το Σάββατο 5 Μαΐου 2018 στο χώρο του The Hub Events, στην Αθήνα, και φιλοδοξία των οργανωτών είναι να προσελκύσουν γυναίκες με δημιουργικότητα και ενδιαφέρον για την τεχνολογία, ανεξάρτητα από την εμπειρία τους στον προγραμματισμό.

Το Rails Girls παρέχει, λοιπόν, ένα περιβάλλον όπου οι γυναίκες μπορούν να νιώσουν πρωταγωνίστριες και όχι μειονότητα, όπως συνηθίζεται σε αρκετά tech events.

Στη διάρκεια του διήμερου workshop οι συμμετέχουσες θα αναπτύξουν ένα web application με τη βοήθεια του Ruby-on-Rails framework και την καθοδήγηση των coaches, ενώ παράλληλα θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ομιλίες σχετικές με τον προγραμματισμό και τις εμπειρίες άλλων γυναικών από το χώρο της Πληροφορικής.

Το Ruby-on-Rails είναι ένα framework για την εύκολη και γρήγορη ανάπτυξη διαδικτυακών εφαρμογών. Το βασικό συστατικό της φιλοσοφίας του είναι το developer happiness, δηλαδή η «χαρά του προγραμματιστή» και γι’ αυτό αποτελεί ιδανικό εργαλείο, ώστε να αρχίσει κανείς την εξερεύνηση του στον υπέροχο κόσμο του web development.

Το 3ο Rails Girls Athens διοργανώνεται από μία ενθουσιώδη ομάδα εθελοντών, με την υποστήριξη των εταιρειών Visa, Skroutz.gr, PwC Greece και Accenture, ως platinum χορηγών, καθώς και των Workable, eProductions, SlashData, Agile Actors, e-food.gr και Funkmartini, ως gold χορηγών.

Οι συμμετοχές είναι προφανώς δωρεάν και όσοι ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το Rails Girls Athens μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής εδώ.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη φιλοσοφία και το πρόγραμμα του RailsGirls, μπορείτε να επισκεφθείτε το site της διεθνούς κοινότητας http://railsgirls.com/. Περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση της Αθήνας μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της, στη διεύθυνση http://railsgirls.com/athens ενώ, για να επικοινωνήσετε μαζί τους, μπορείτε να απευθυνθείτε στο mail…Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Στις 7 Μαΐου τo digital economy forum 2018

Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), ανακοινώνει τη διοργάνωση του σημαντικότερου Συνεδρίου για τη Ψηφιακή Οικονομία, digital economy forum 2018: σχεδιάζουμε, δημιουργούμε, καινοτομούμε, τη Δευτέρα 7 Μαΐου 2018, στο ξενοδοχείο Athenaeum InterContinental.

Κεντρικός Ομιλητής στο επίσημο δείπνο του Συνεδρίου, που θα παρατεθεί το βράδυ της ίδιας ημέρας, είναι ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας, κύριος Αλέξης Τσίπρας, ενώ την Έναρξη των Εργασιών θα πραγματοποιήσει ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κύριος Κυριάκος Μητσοτάκης.

Παράλληλα, στο Συνέδριο συμμετέχουν υψηλόβαθμοι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Κυβέρνησης, της Ακαδημαϊκής κοινότητας, αλλά και επιχειρηματίες τόσο του κλάδου Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, όσο και παραγωγικών κλάδων της οικονομίας.

Οι βασικές θεματικές ενότητες του Συνεδρίου αφορούν στην ανάγκη για Εξωστρέφεια του κλάδου της ψηφιακής οικονομίας, τα Εργαλεία για την Χρηματοδότηση Καινοτόμων Προσπαθειών, την αξιοποίηση του υψηλού επιπέδου Ανθρώπινου Δυναμικού που διαθέτει η χώρα, τη δημιουργία νέων ψηφιακών υποδομών, κυρίως στον τομέα των Ψηφιακών Επικοινωνιών, τα πλεονεκτήματα από την αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους της οικονομίας και τέλος, τις δυνατότητες για Βελτίωση της Λειτουργίας και των Παρεχόμενων Υπηρεσιών του Δημοσίου προς Πολίτες και Επιχειρήσεις από τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Πολιτείας.

Παράλληλα, ομιλητές, συμμετέχοντες και καλεσμένοι του συνεδρίου τοποθετούνται σε ένα γόνιμο διάλογο για τη Ψηφιακή Στρατηγική και την υλοποίηση της, που θα επιτρέψει στην Ελληνική οικονομία να απαντήσει -επιτέλους- θετικά στην ψηφιακή πρόκληση της εποχής, χωρίς να χαθεί άλλος χρόνος.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται το CEO Panel, όπου επικεφαλής κορυφαίων εταιρειών αναμένεται να δώσουν τη δική τους διάσταση όσον αφορά το ψηφιακό στοίχημα που έχει να κερδίσει η Ελλάδα.

Οι επικεφαλής των εταιρειών από κοινού με υψηλόβαθμα κυβερνητικά στελέχη συζητούν για το παρόν και κυρίως για το μέλλον, το σχεδιασμό και τα επόμενα βήματα του ψηφιακού επιχειρείν στην Ελλάδα, αναλύοντας τη διεθνή εμπειρία.

Παράλληλα, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην παρουσίαση ορισμένων από τα πλέον ενδιαφέροντα καινοτόμα projects νεοφυών επιχειρήσεων (startups), οι οποίες στην Ελλάδα αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς.

Με αυτόν τον τρόπο, οι επικεφαλής των επιχειρήσεων θα έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν το δίκτυό τους, μέσα από την επαφή με επιλεγμένους επενδυτές και funds αλλά και το δυναμικό κλάδο ψηφιακής τεχνολογίας.

Σκοπός του digital economy forum 2018 είναι να αναδείξει τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, καθώς και τα τεράστια οφέλη για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας.

“Τη στιγμή που, όπως επιβεβαιώνεται και διεθνώς, οι οικονομίες και οι εταιρείες που έχουν μετασχηματιστεί ψηφιακά εμφανίζουν τη μεγαλύτερη πρόοδο ως προς την αξιοποίηση των πόρων, την επιτάχυνση της καινοτομίας σε υπηρεσίες και προϊόντα και τη βέλτιστη τοποθέτηση τους στην αγορά, η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας αποτελεί επιτακτική ανάγκη, αλλά και συγκριτικό πλεονέκτημα για τη χώρα μας.

Μπορούμε να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των αγορών και των επενδυτών οδηγώντας σε ταχύτερη ανάπτυξη, παραγωγικότητα και εξωστρέφεια και το digital economy forum 2018 αυτό ακριβώς έρχεται να καταδείξει”, σημειώνει ο Πρόεδρος του ΣΕΠΕ, κύριος Τάσος Τζήκας.

Η Quest Συμμετοχών Top Sustainable Company 2017

Σε «Top Sustainable Company 2017» αναδείχθηκε η Quest Συμμετοχών, μητρική εταιρεία του Ομίλου Quest, για την ολιστική προσέγγιση και στρατηγική που αναπτύσσει ο Όμιλος στα θέματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης.

H εταιρεία εντάχθηκε στο Sustainability Performance Directory, τον Επιχειρηματικό Δείκτης Βιώσιμης Ανάπτυξης, που έχει αναπτύξει το QualityNet Foundation, ως μέρος της Πρωτοβουλίας SUSTAINABLE GREECE 2020, διαμορφώνοντας μαζί με 20 ακόμα πρωτοπόρες εταιρείες, 7 εκ των οποίων έλαβαν τον ίδιο τίτλο, την ηγετική ομάδα των ελίτ της ελληνικής επιχειρηματικής σκηνής, που μπορούν να λειτουργήσουν ως Πρεσβευτές ανάδειξης της αξίας της Βιώσιμης Ανάπτυξης στην ελληνική αγορά.

Η εξέλιξη με βάση τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και το Τρίπτυχο «Τεχνολογία, Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα», αποτελούν στρατηγικό προσανατολισμό και δέσμευση του Ομίλου Quest και αποτυπώνονται στο όραμα, την αποστολή, καθώς και στο μοντέλο λειτουργίας του.

Ο Όμιλος και οι Eταιρείες του αναπτύσσονται με διαρκή επιδίωξη του «καλώς επιχειρείν», ένα ισχυρό πλαίσιο εταιρικής διακυβέρνησης, απόλυτη δέσμευση τη συμμόρφωση στο κανονιστικό πλαίσιο, κινητήριο δύναμη τους ανθρώπους τους και συνεχή μέριμνα για το κοινωνία και το περιβάλλον, αναγνωρίζοντας τις αξίες της Βιώσιμης Ανάπτυξης ως κύριους παράγοντες ανταγωνιστικότητας και προόδου.

Το Sustainability Performance Directory είναι ένας Επιχειρηματικός Δείκτης Βιώσιμης Ανάπτυξης που αποτελεί ένα εργαλείο υποστήριξης των επιχειρήσεων στην απάντηση των κανονιστικών πλαισίων δημοσιοποίησης μη χρηματοοικονομικών πληροφοριών και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας τους και έχει διαμορφωθεί με βάση τις προδιαγραφές του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ.

Περισσότερες πληροφορίες http://www.sustainablegreece2020.com/

Φανατικοί θεατές eSports οι Έλληνες teenagers

Το επιβεβαιώνει η νέα έκδοση της ετήσιας έρευνας της PayPal και της Super Dataγια τα ηλεκτρονικά αθλήματα


Μια από τις πιο προσοδοφόρες τεχνολογικές αγορές στην Ευρώπη και τον κόσμο, είναι αυτή των ηλεκτρονικών αθλημάτων (eSports) που, μάλιστα, έχει πολύ περισσότερες προεκτάσεις, καθώς (σε αντιστοιχία και με όσα συμβαίνουν στο χώρο της αυτοκίνησης), όσα δοκιμάζονται στους αγώνες βρίσκουν σταδιακά το δρόμο προς την καθημερινότητά μας.

Όπου υπάρχει χρήμα, όμως, υπάρχει και ανάγκη διαχείρισής του. Η γνωστή και μη εξαιρεταία PayPal, λοιπόν, έχει κάθε λόγο να πραγματοποιεί κάθε χρόνο έρευνες, για την αγορά αυτή, ώστε να γνωρίζει τι γίνεται σ’ αυτό το «οικοσύστημα» πελατών της.

Και βέβαια, έχει κάθε λόγο να χαίρεται, καθώς η πιο πρόσφατη έρευνα -την οποία πραγματοποίησε με τη συνδρομή της Super Data- έδειξε πως τα έσοδα στην ευρωπαϊκή αγορά των eSports θα αγγίξουν φέτος τα 325 εκατομμύρια δολάρια.

Η ρωσική αγορά των eSports είναι η πιο κερδοφόρα

Η Ρωσία είναι πρώτη σε κερδοφορία, σύμφωνα με την έρευνα, με έσοδα της τάξης των 38 εκατομ. δολαρίων το 2017, ενώ τα συνολικά κέρδη από τα ηλεκτρονικά αθλήματα την ίδια χρονιά στην Ευρώπη άγγιξαν τα 253 εκατομ. δολάρια.

Η Ελλάδα βρίσκεται στη δεύτερη θέση από το τέλος, ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες, με έσοδα 850.000 δολαρίων, πάνω μόνο από την Ουγγαρία (570.000 δολάρια).

Όμως, οι ειδικοί προβλέπουν ότι η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς στη χώρα μας θα φτάσει το 17-18% φέτος, ξεπερνώντας τις περσινές εκτιμήσεις.

Βρίσκεται μεν σαφώς κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο του 29%, αλλά ήδη πιο ψηλά από την Ιταλία (15%) και την Ιρλανδία (5%), ενώ παρουσιάζει αντίστοιχο ρυθμό με τη Δανία (18%) και τη Γαλλία (19%).

Τα συνολικά έσοδα από τα ηλεκτρονικά αθλήματα στην Ευρώπη το 2018 εκτιμάται ότι θα αγγίξουν τα 325 εκατομ. δολάρια. Υπάρχουν περίπου 27 εκατομ. άνθρωποι που ασχολούνται ενεργά με τα eSports, εκ των οποίων οι 437.000 είναι Έλληνες.

Οι αναλυτές προβλέπουν σταθερή ανοδική τάση και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση – το αντίστοιχο κοινό εκτιμάται ότι θα ανέβει κατά 17% ως το τέλος του 2019 (σε σύγκριση με το 2017).

1 στους 5 Έλληνες θεατές ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι έφηβος

Καθώς τα eSports με τις συναφείς δραστηριότητες είναι ευρέως συνυφασμένα με τους νεαρότερους σε ηλικία ανθρώπους, δεν προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι το 71% του ελληνικού κοινού των ηλεκτρονικών αθλημάτων είναι ηλικίας 13 - 34 ετών.

Ενώ η μεγαλύτερη ηλικιακή κατηγορία είναι εκείνη των 25-34 ετών (28%), η ομάδα των εφήβων ηλικίας 13-17 ετών αντιστοιχείστο 19%, καταδεικνύοντας πόσο δημοφιλή είναι τα eSports στους teenagers αλλά και στην απόλυτα εξοικειωμένη με την τεχνολογία GenerationZ, η οποία διαμορφώνει άλλωστε τις τάσεις της βιομηχανίας ψηφιακών παιχνιδιών.

Πρόκειται για το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη, το οποίο η χώρα μας μοιράζεται με τη Γαλλία, τη Βουλγαρία(19%), ελάχιστα πάνω από τη Νορβηγία (18%). Εκτός «γηραιάς ηπείρου», την πρώτη θέση κατέχουν τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με 24%.

Οι Έλληνες παίκτες άνω των 45 ετών σημειώνουν πολύ χαμηλά ποσοστά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

Αυξάνει το γυναικείο κοινό στην Ελλάδα

Τα eSports και το gaming θεωρούνται γενικά «ανδρική υπόθεση» αλλά, όσο μεγαλώνει η αγορά, τόσο περισσότερο επηρεάζει και την ισότητα των δυο φύλων.

Το 2017, η πλέον «γυναικοκρατούμενη» αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων ήταν η σουηδική, με ποσοστό 25% των γυναικών να ασχολούνται με τα eSports, ενώ ακολουθούν η Πολωνία (24%) και η Γαλλία (23%).

Στην Ελλάδα, το 19% του κοινού απαρτίζεται από γυναίκες (15% το 2016), ενώ ο συνολικός μέσος όρος στην Ευρώπη πέρυσι ήταν μόλις 18%. Οι μεγαλύτερες διαφορές ανάμεσα στα δύο φύλα σημειώθηκαν στην Βουλγαρία, την Ισπανία και την Ιταλία, όπου μόλις το 11-13% του αντίστοιχου κοινού ήταν γυναικείο.

Η κοινότητα των ηλεκτρονικών αθλημάτων στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα διαθέτει ελαφρώς περισσότερες γυναίκες, με ποσοστό 14%.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας, για λογαριασμό της PayPal, ο Managing Director στη Βόρεια και Κεντρική Ευρώπη, Ματ Κομορόφσκι, τόνισε πως «η συγκεκριμένη αγορά διευρύνεται με σταθερό ρυθμό, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να κατανοούν τι σημαίνουν εν τέλει τα ηλεκτρονικά αθλήματα και παρακολουθούν πλέον τακτικά αγώνες eSport».

Εξέφρασε τη βεβαιότητα πως «η τοπική αγορά των ηλεκτρονικών αθλημάτων θα έχει σταθερή άνοδο και υπογράμμισε πως « ΗPayPal χαίρεται να συνδράμει τους online gamers στην αναζήτηση των πιο καινούργιων skins ή άλλων ειδών, παρέχοντας την ασφαλέστερη πλατφόρμα πληρωμών, η οποία επιτρέπει στους χρήστες γρήγορες και εύκολες πληρωμές σε πάνω από 200 χώρες ανά τον κόσμο».

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Tech & Business

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search