eCommerce

GRECA: Πάνω από 530 επαγγελματίες του κλάδου στο eCommerce Networking Day

Η αγορά του eCommerce αναπτύσσεται διαρκώς – και μαζί της μεγαλώνει η ανάγκη των ανθρώπων του κλάδου να συνδεθούν, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να χτίσουν νέες επαγγελματικές σχέσεις.

Αυτή η ανάγκη αποτυπώθηκε με εμφατικό τρόπο στο eCommerce Networking Day, τον θεσμό που έχουμε καθιερώσει στον GR.EC.A για να ενισχύουμε τη δικτύωση και τη συνεργασία.

H Base ανοίγει τον δρόμο στα ελληνικά brands που θέλουν να κάνουν πωλήσεις στο εξωτερικό

Η εξωστρέφεια είναι το “next big thing” για τα ελληνικά e-shops. Είτε πρόκειται για fashion brands που θέλουν να μπουν σε marketplaces της Ευρώπης, είτε για παραγωγούς που θέλουν να στείλουν τα προϊόντα τους στις ΗΠΑ, το εμπόδιο παραμένει το ίδιο: η πολυπλοκότητα.

Η Base δίνει τη λύση, προσφέροντας μία πλατφόρμα SaaS με όλα τα εργαλεία που χρειάζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις για να κάνουν πωλήσεις στο εξωτερικό – γρήγορα, απλά και χωρίς υψηλό κόστος. Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη 30.000 επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τη Base για να αναπτυχθούν διεθνώς.

Ανακοινώθηκε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025

Η Verticom ανακοίνωσε το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025, το δεύτερο εξειδικευμένο συνέδριο για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο του κλάδου των φαρμακευτικών προϊόντων και των προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας.

Το Pharmacy & Beauty eCommerce Summit 2025 θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο, την Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2025.

Skroutz: Αύξηση 12% σε σχέση με πέρυσι στο μέσο καλάθι για αγορά κλιματιστικού

Το καλοκαίρι έχει μπει για τα καλά και το ενδιαφέρον των καταναλωτών για κλιματιστικά εκτοξεύεται. Σύμφωνα με στοιχεία του Skroutz, τον Ιούνιο του 2024 σημειώθηκε αύξηση του τζίρου στα κλιματιστικά κατά 111% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Ενώ τα μέχρι τώρα δεδομένα για τον φετινό Ιούνιο δείχνουν ότι ο μέσος χρήστης ξοδεύει 555€ στην εν λόγω κατηγορία, καταγράφοντας αύξηση 12% σε σχέση με τον Ιούνιο 2024 (493€).

NagaCommerce vs Shopify: Ποια πλατφόρμα αξίζει πραγματικά για το e-shop σας;

Το Shopify είναι ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στο παγκόσμιο e-commerce. Προσφέρει ευκολία, γρήγορο στήσιμο και άφθονα templates. Έτσι τουλάχιστον λέει το marketing.

Όμως αν διαχειρίζεστε ένα ώριμο, αναπτυσσόμενο e-shop στην Ελλάδα, το ερώτημα δεν είναι «ποια πλατφόρμα είναι η πιο γνωστή», αλλά ποια είναι η πιο κατάλληλη.

ΕΣΕΕ: Οι αγορές των Ελλήνων από Temu και Shein ξεπέρασαν το μισό δισ. ευρώ το 2024

Χωρίς τη θέσπιση ίσων κανόνων για όλους και την άμεση αντίδραση της Ε.Ε, η κοινή ευρωπαϊκή αγορά, το ευρωπαϊκό και το ελληνικό Εμπόριο και η ασφάλεια των καταναλωτών γίνονται βορά στις μεγάλες ασιατικές πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, τόνισαν ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Σταύρος Καφούνης και η Γενική Διευθύντρια της EuroCommerce κυρία Christel Delberghe κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου που διοργάνωσε η Συνομοσπονδία την Τετάρτη 18 Ιουνίου.

Η AliExpress λανσάρει στην Ευρώπη υπηρεσίες διαχείρισης παραγγελιών

Η AliExpress λανσάρισε το Local+, μια λύση εκπλήρωσης παραγγελιών (fulfillment) που επιτρέπει στους εμπόρους να αναθέτουν στην πλατφόρμα την αποστολή των προϊόντων τους. Η AliExpress έχει αποκτήσει ήδη αρκετές αποθήκες στην Ευρώπη, με αποτέλεσμα οι αποστολές των προϊόντων προς τους πελάτες να είναι ταχύτερες.

Με την έναρξη των υπηρεσιών fulfillment, η AliExpress ακολουθεί τα βήματα ανταγωνιστών όπως η Shein, η Temu και η Amazon. Ειδικά η Temu τον περασμένο Δεκέμβριο άρχισε να χρησιμοποιεί τοπικές αποθήκες στις οποίες αποθηκεύονται προϊόντα από Κινέζους και Ευρωπαίους πωλητές, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους παράδοσης.

Δείτε την ανάλυση της αγοράς Home, Decor & Garden, από τη Lighthouse

Ο κλάδος του "Home, Decor & Garden" στο ελληνικό eCommerce εισέρχεται σε μια ώριμη φάση, με αυξανόμενες απαιτήσεις από τους καταναλωτές και ταχύτερη υιοθέτηση τεχνολογικών εργαλείων.

Η Lighthouse, με 25 χρόνια εμπειρίας στο digital commerce, ανέλυσε τάσεις, συμπεριφορές και στοιχεία από την εγχώρια και ευρωπαϊκή αγορά, καθώς και τα εσωτερικά δεδομένα των projects που διαχειρίζεται. 

Skroutz: Σταθερά ανοδική η πορεία στις πωλήσεις βιβλίου

Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, παρουσιάζει για πρώτη φορά στοιχεία για τις online αγορές βιβλίων την περίοδο 2022–2024 – και τα ευρήματα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σχεδόν μία στις δύο πωλήσεις (46%) πραγματοποιείται πλέον από μικρά βιβλιοπωλεία, τα οποία κατέγραψαν εντυπωσιακή αύξηση 100% μέσα σε τρία χρόνια, αναδεικνύοντάς τα σε πρωταγωνιστές της αγοράς.

Παράλληλα, οι καταναλωτές αγοράζουν σταθερά περισσότερα βιβλία: ο μέσος όρος ανά καταναλωτή αυξήθηκε από 2,35 σε 2,5, ενώ στα Παιδικά Βιβλία, μία κατηγορία με διαχρονική δυναμική, από 4 σε 4,2. Η σχέση των Ελλήνων με το βιβλίο φαίνεται πως όχι μόνο διατηρείται, αλλά ενισχύεται σταθερά.

Το Findbar παρουσίασε το AI Visual Commerce Suite για τους κλάδους μόδας και ειδών σπιτιού

Το Findbar, η πλατφόρμα που επαναπροσδιορίζει το AI Product Discovery στο Omnichannel Commerce, παρουσιάζει το AI Visual Commerce Suite — μια καινοτομία που φέρνει την εικόνα στο επίκεντρο του user experience.

Σύμφωνα με έρευνες, 83% των χρηστών σε κλάδους όπως η μόδα, η διακόσμηση και τα αξεσουάρ βασίζουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις σε αυτό που βλέπουν, όχι σε αυτό που πληκτρολογούν. Ωστόσο, τα παραδοσιακά text-based φίλτρα και αναζητήσεις περιορίζουν την ανακάλυψη προϊόντων και την εμπορική απόδοση του καταλόγου.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search