Η αγορά κριτικών Google είναι μια δελεαστική αλλά πολύ κακή -έως και επικίνδυνη- πρακτική για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να ενισχύσουν τη φήμη τους στο διαδίκτυο.
Ενώ μπορεί να παρέχει μια ψεύτικη, ωραιοποιημένη εικόνα για την ποιότητα και την αξιοπιστία μιας επιχείρησης και βραχυπρόθεσμα να φέρει θετικά αποτελέσματα, εγκυμονεί σημαντικούς κινδύνους και μακροπρόθεσμες συνέπειες.
Περισσότερα: Γιατί δεν πρέπει να αγοράζετε κριτικές στην Google
Ο τρόπος με τον οποίο πουλάμε προϊόντα ή υπηρεσίες στο Διαδίκτυο αλλάζει πολύ γρήγορα και εν προκειμένω, πρέπει να συμβαδίζουμε με τις τελευταίες τάσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Έχετε συνειδητοποιήσει ότι το TikTok έχει γίνει μια σημαντική πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που δεν πρέπει να αγνοήσετε; Η χρήση του αυξάνεται ραγδαία μεταξύ των εφήβων και των ενηλίκων, καθιστώντας το μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες στον κόσμο.
Περισσότερα: Οι 4 σημαντικές αλλαγές που θα γίνουν στο TikTok το 2024
Η Rakuten Viber, από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στην επικοινωνία, πρωτοπόρος στην Ελλάδα, ανακοινώνει με ιδιαίτερη περηφάνεια την επικείμενη έναρξη ενός νέου προγράμματος κινήτρων που είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των διαφημιστικών εταιρειών στην Ελλάδα.
Αυτή η εντελώς καινούρια πρωτοβουλία αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας να προωθήσει αμοιβαία επωφελείς συνεργασίες εντός της ελληνικής αγοράς καθώς στοχεύει να βοηθήσει τις διαφημιστικές εταιρείες να αναπτυχθούν με περισσότερη εκπαίδευση και νέα εργαλεία, χτίζοντας έτσι μία στενότερη σχέση με τους πελάτες τους.
Μόλις το ένα πέμπτο των influencers (20%) αναφέρει ξεκάθαρα και συστηματικά, ότι οι αναρτήσεις του αποτελούν προϊόν διαφήμισης, ενώ - την ίδια στιγμή - σχεδόν όλοι (97%) αναρτούν περιεχόμενο, για το οποίο έχουν πληρωθεί.
Αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των εθνικών Αρχών προστασίας του καταναλωτή 22 κρατών-μελών, καθώς και της Νορβηγίας και της Ισλανδίας.
Περισσότερα: Μόνο 1 στους 5 influencers δηλώνει πότε μια ανάρτηση είναι διαφημιστική
Η Alphabet, η μητρική εταιρεία της Google, ανακοίνωσε έσοδα ρεκόρ από διαφημίσεις, τα οποία έφτασαν στα 65,52 δισ. δολάρια, το τέταρτο τρίμηνο του 2023.
Τα έσοδα από την αναζήτηση σημείωσαν αύξηση 12,7%, η οποία συνοδεύτηκε από ισχυρή αύξηση των εσόδων από τις διαφημίσεις στο YouTube κατά 15,5% - σε σχέση με το ίδιο τρίμηνο του 2022.
Περισσότερα: Έσοδα ρεκόρ από διαφημίσεις για τη Google με αύξηση 11%
Το Project Agora και η Taboola φέρνουν το Maximize Conversions, μια νέα στρατηγική bidding για native ads, που κάνει αυτόματο optimization των καμπανιών για performance με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.
Το Project Agora και η Taboola συνεργάζονται κατά αποκλειστικότητα σε 26 αγορές στην περιοχή ΕΜΕΑ, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.
Περισσότερα: Project Agora και Taboola παρουσίασαν νέα τεχνολογία AI που μεγιστοποιεί τα conversions
Το LinkedIn εισήγαγε τη δυνατότητα χορηγούμενων άρθρων, παρέχοντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ένα πρόσθετο εργαλείο που μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands, στην αύξηση της αφοσίωσης και στη δημιουργία δυνητικών πελατών.
Καθώς οι χρήστες του LinkedIn δεν θα έχουν την "ταλαιπωρία" να πρέπει να εγκαταλείψουν την πλατφόρμα για να διαβάσουν το περιεχόμενο που χορηγείται, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μεγαλύτερη αφοσίωση.
Παρά τις καταγγελίες ότι η υποστήριξη βρίσκεται στο ιστορικό χαμηλό όλων των εποχών, η Google σχεδιάζει να απολύσει 1.000 υπαλλήλους από την ομάδα των διαφημίσεων.
Διάφοροι διαφημιζόμενοι είπαν στο Search Engine Land ότι ήδη αγωνίζονται να λύσουν ζητήματα που επηρεάζουν τους λογαριασμούς τους στο Google Ads και η μείωση του προσωπικού θα μπορούσε να επιδεινώσει την κατάσταση, περιπλέκοντας περαιτέρω την επίλυση των προβλημάτων.
Περισσότερα: Google Ads: Εκατοντάδες απολύσεις εν μέσω κρίσης υποστήριξης
Το 2024, το social θα μεταβεί από μια βοηθητική τακτική σε ένα βασικό μέρος του μείγματος μάρκετινγκ και καθώς περισσότερες εταιρείες αναγνωρίζουν την αξία της κουλτούρας και της κοινότητας στην αύξηση των πωλήσεών τους, οι δημιουργοί θα διαμορφώνουν επίσης περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ.
Περισσότερα: Τα social media θα πρωταγωνιστήσουν το 2024 στο μείγμα μάρκετινγκ των εταιρειών
Το TikTok ισχυρίζεται ότι οι διαφημίσεις βίντεο χωρίς δυνατότητα παράκαμψης ενδέχεται να εμποδίσουν τη συμμετοχή των χρηστών.
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να παρακολουθούν και να αλληλεπιδρούν με χορηγούμενα βίντεο, όταν έχουν τον έλεγχο της εμπειρίας τους.
Περισσότερα: TikTok: Οι non-skippable διαφημίσεις μειώνουν την αφοσίωση των χρηστών
Εγγραφή στο Newsletter
Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!
Πρόσφατα άρθρα
Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing
Δημοφιλή άρθρα
Categories Menu
Site Menu
Διεύθυνση εταιρείας
Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα
Γενικές πληροφορίες
info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77