Digital Marketing

Η Google δοκιμάζει διαφημίσεις σε συνομιλίες AI σε chatbots τρίτων

Η Google άρχισε να τοποθετεί διαφημίσεις μέσα σε συνομιλίες ορισμένων βοηθών τεχνητής νοημοσύνης τρίτων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, σηματοδοτώντας ένα ακόμη βήμα στην προσπάθειά της να δημιουργήσει νέα πηγή εσόδων από εναλλακτικές λύσεις αναζήτησης που υποστηρίζονται από AI.

Το δίκτυο AdSense της Google, το οποίο παραδοσιακά χρησιμοποιείται για την τοποθέτηση διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης και σε ιστότοπους, πλέον προβάλλει διαφημίσεις μέσα σε αλληλεπιδράσεις χρηστών με chatbots, σύμφωνα με τις πηγές τού Bloomberg.

Υπηρεσία CSS: Χαμηλότερο κόστος και ισχυρότερη παρουσία στα Shopping Ads

Η υπηρεσία CSS είναι μια εξειδικευμένη λύση για επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενισχύσουν την παρουσία τους στο Google Shopping, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος διαφήμισης.

Τι είναι το CSS και πώς λειτουργεί;

Τo CSS (Comparison Shopping Services) είναι μια πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να συγκρίνουν τιμές και προϊόντα από διάφορους εμπόρους. Η ADVENGERS, ως Premium Google CSS Partner, παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της να εμφανίζονται στις διαφημίσεις του Google Shopping χωρίς την προμήθεια που διατηρεί το Google Shopping Europe (GSE), η οποία εκτιμάται στο 20% του CPC.

Ήρθε το 'τέλος εποχής' για το email marketing;

Το email αποτελούσε για καιρό ένα από τα πιο κερδοφόρα κανάλια μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο, με σχετικά υψηλή απόδοση επένδυσης και ελεγχόμενη, προγραμματισμένη συχνότητα επικοινωνίας.

Είναι ένα από τα πιο αποδοτικά εργαλεία digital marketing και αξιοποιείται για ποικίλους σκοπούς, όπως την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, την ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση και την αποστολή μιας παραγγελίας, την αποστολή περιεχομένου που ενισχύει την εικόνα μιας εταιρείας και χτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες, καθώς και την επαναστόχευση χρηστών.

Branding και Digital Marketing: Ο απόλυτος συνδυασμός για επιτυχημένες διαφημίσεις

Στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, η επιτυχία μιας επιχείρησης εξαρτάται από τη στρατηγική της προσέγγιση σε δύο βασικούς πυλώνες: το branding και το digital marketing. Ενώ το branding καθορίζει την ταυτότητα και την αξία του brand σας, το digital marketing είναι το εργαλείο που φέρνει αυτή την ταυτότητα μπροστά στα μάτια του σωστού κοινού.

Αυτό το άρθρο θα σας καθοδηγήσει στη δημιουργία στρατηγικών που ενώνουν το branding και το digital marketing για τη δημιουργία τέλειων διαφημίσεων που τραβούν την προσοχή, αυξάνουν τη φήμη σας και οδηγούν σε μετατροπές.

Η Google δοκιμάζει τη λειτουργία αναζήτησης AI

Η λειτουργία AI της Google είναι διαθέσιμη στα Google Search Labs. Είναι μια νέα λειτουργία αναζήτησης που ξεπερνά τις Επισκοπήσεις AI με ένα πιο καθηλωτικό περιβάλλον, που παρέχει "πιο προηγμένη λογική, σκέψη και πολυτροπικές δυνατότητες", σύμφωνα με την εταιρεία.

Η Google ανακοίνωσε επίσης ότι οι Επισκοπήσεις AI τροφοδοτούνται τώρα από το Gemini 2.0 και πως είναι πλέον διαθέσιμες χωρίς να απαιτείται πλέον σύνδεση για πρόσβαση σε αυτές.

Paid social ads: Πώς θα βελτιώσετε την απόδοσή τους;

Έχεις ξοδέψει ώρες για να δημιουργήσεις την τέλεια διαφήμιση, με εντυπωσιακά creatives, sharp copies και σωστή στόχευση. Ωστόσο, αντί για conversions βλέπεις εξαιρετικά υψηλά CPMs, χαμηλό CTR και ένα budget το οποίο εξαφανίζεται γρήγορα.

Τα paid social ads δεν αποτυγχάνουν λόγω του αλγορίθμου. Αποτυγχάνουν λόγω σφαλμάτων που μπορούν εύκολα να διορθωθούν, όπως αδύναμα creatives, κακή στόχευση και δυσλειτουργικές landing pages.

Αναζήτηση Google: Το 42% των χρηστών λέει ότι γίνεται λιγότερο χρήσιμη

Η Google συνεχίζει να χάνει έδαφος μεταξύ των νεότερων γενεών, με το 61% της Gen Z και το 53% των Millennials να χρησιμοποιούν εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης αντί της Google, ή άλλων παραδοσιακών μηχανών αναζήτησης. Αυτό προκύπτει από μια νέα έρευνα της Vox Media.

Δείτε πως ένα SEO Audit μπορεί να σας δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Τα οργανικά αποτελέσματα αποτελούν πεδίο μάχης για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον ψηφιακό χώρο. Με τόσες ιστοσελίδες να ανταγωνίζονται για μια θέση στην πρώτη σελίδα της Google, η ανάγκη για ουσιαστική βελτιστοποίηση γίνεται όλο και πιο επιτακτική.

Εδώ, έρχεται ένα SEO Audit, δηλαδή μια αναλυτική εξέταση της ιστοσελίδας σας από ειδικούς, με σκοπό να αποκαλύψει αδυναμίες και ευκαιρίες. Ένα digital agency, με την εμπειρία του σε σύγχρονες πρακτικές και εργαλεία, μπορεί να μετατρέψει ένα τέτοιο audit σε πραγματικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!

Marketing το 2025: Το κάνεις ή το χάνεις!

Κάθε νέα χρονιά ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο γίνεται εντονότερος, οι μεγάλοι παίκτες γίνονται μεγαλύτεροι, και οι πελάτες πιο ενημερωμένοι και απαιτητικοί.

Ποια είναι η λύση; Ή θα κάνετε – επιτέλους – marketing, ή θα μείνετε μεταπωλητές που θα σιγοσβήνουν και θα χάνουν πελάτες. Και επειδή δεν υπάρχει χρόνος για χάσιμο, μπαίνω στην ουσία.

Η αξία του σωστού setup στο digital marketing

Το digital marketing δεν είναι απλώς διαφήμιση. Είναι μια διαδικασία που πρέπει να στηρίζεται σε ακριβή δεδομένα.

Το σωστό setup, αφενός συμβάλλει τα μέγιστα στο να φέρουν οι διαφημίσεις τα αναμενόμενα αποτελέσματα, αφτέρου παίζει κεντρικό ρόλο στη μέτρηση της απόδοσης και στην περαιτέρω βελτιστοποίηση των καμπανιών.

Ας δούμε μία προς μία τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν.

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Digital Marketing

Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search