Επωνύμως…

Τελικά, τι έγινε αυτή τη Black Friday;

Τελικά, τι έγινε αυτή τη Black Friday;

Τα τελευταία χρόνια που «γιορτάζουμε» την... Μαυρή Παρασκευή, αγαπημένο θέμα συζήτησης τις αμέσως επόμενες μέρες είναι το «πως πήγε;». Από πέρσι, αλλά ειδικά φέτος, οι περισσότεροι λιανέμποροι απαντούν «όχι και τόσο καλά», καθώς βλέπουν τις πωλήσεις να κινούνται πτωτικά και συνολικά οι οργανώσεις λιανεμπορίου μιλούν για πτώση. Αλλά την ίδια στιγμή, βγαίνουν τα marketplaces και κάνουν λόγο για αύξηση της τάξεως του 37%, όπως έκανε το Skroutz. Είναι η στιγμή που αναρωτιέσαι τι πραγματικά συμβαίνει.

Πρακτικά, αυτό που συμβαίνει δεν είναι τίποτα άλλο από την αλλαγή συμπεριφοράς του καταναλωτή, ο οποίος έχει πλέον καταλάβει ότι είναι εύκολο να κάνει τις αγορές του με διαφορετικούς τρόπους. Και να χρησιμοποιεί περισσότερο τα marketplaces για να ολοκληρώνει μία αγορά. Πρακτικά, οι πωλήσεις στη Black Friday παρουσίασαν πτώση, γιατί πολύ απλά οι Έλληνες καταναλωτές δεν είχαν να διαθέσουν περισσότερα, λόγω των αυξημένων τιμών σε άλλες κατηγορίες αγαθών (τρόφιμα, καύσιμα κ.ά.) και παράλληλα έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους να αξιοποιήσουν τις καλύτερες τιμές που υπάρχουν στα marketplaces και τις online αγορές.

Η δημοτικότητα των marketplaces έxει ανέβει γιατί πολλές μικρές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου έχουν βρει εκεί μία ευκαιρία για να απευθυνθούν σε ένα ευρύτερο κοινό, αλλά και επειδή έχουν περιοριστεί τα ζητήματα με τις παραδόσεις παραγγελιών. Τα παράπονα για τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις έχουν περιοριστεί σημαντικά και σε αυτό βασικό ρόλο δείχνει να έχει παίξει η αυξημένη χρήση των smart lockers.

Δεν είναι μυστικό ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές παραγγέλνουν online και επιλέγουν παραλαβή από locker, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει η γκρίνια του παρελθόντος. Γιατί πολύ απλά δεν χρειάζεται να είσαι σπίτι για να παραλάβεις μία παραγγελία. Και αυτό είναι ένας επιπλέον λόγος για να προτιμήσεις να αγοράσεις online, ιδίως από τη στιγμή που γνωρίζεις ότι η παραγγελία σου θα έρθει και θα την παραλάβεις εύκολα και γρήγορα, χωρίς ζητήματα του τύπου «αφήσαμε ειδοποίηση, ελάτε να την παραλάβετε από το κατάστημα και περιμένετε σε μία απίστευτη ουρά».

Από την άλλη πλευρά, η φετινή Black Friday θα μπορούσαμε να πούμε ότι ήταν μία ακόμη απόδειξη ότι έχει εξελιχθεί σε μία περίοδο «κλασικών» εκπτώσεων. Μέχρι να εμφανιστεί η Black Friday είχαμε τις φθινοπωρινές εκπτώσεις του Νοεμβρίου. Τώρα, επιστρέψαμε σε αυτή την κατάσταση, απλώς έχει αλλάξει η... επωνυμία. Γιατί οι εκπτώσεις που είδαμε και στη φετινό Black Friday δεν ήταν κάτι το τρομερά εντυπωσιακό. Στο παρελθόν, είχαμε δει προσφορές που ήταν πραγματικά εντυπωσιακές. Πλέον, όμως, αυτές είναι όλο και πιο σπάνιες και αυτή είναι μία διαφορά που χρήζει της προσοχής μας.

 
 

 

 

Image
Image

Follow Us

Image
Image
Image
Image
Εγγραφή στο Newsletter
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα Επωνύμως…

Image
Image

See also from Verticom

News Portals

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2025 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search