Προσφορές, κουπόνια και επιστροφή χρημάτων αυξάνουν τις ηλεκτρονικές αγορές, με τις προσφορές να λειτουργούν ως βασικό κίνητρο των “έξυπνων” καταναλωτών - ιδιαίτερα των Μillennials - στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Για την ακρίβεια, το 94% των e-καταναλωτών ψάχνει για προσφορές, όταν κάνει τις αγορές του online, ενώ το 69% των Μillennials απαντά ότι δεν ολοκληρώνει μία αγορά προτού αναζητήσει σχετική προσφορά. Την παραπάνω εικόνα αποτυπώνει έρευνα, που διενήργησε το Pigogo, η πλατφόρμα επιστροφής χρημάτων από online αγορές, αλλά και βάσει στοιχείων του RetailMeNot, του αμερικανικού site που συγκεντρώνει προσφορές και κουπόνια από online καταστήματα.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες της πλατφόρμας επιστροφής χρημάτων ψάχνουν σχεδόν πάντα στα καταστήματα του Pigogo πριν πραγματοποιήσουν μια online αγορά (93%), ενώ οι προσφορές και τα κουπόνια των καταστημάτων φαίνεται να επηρεάζουν σημαντικά τη συχνότητα των αγορών (74%). Φυσικά, η επιστροφή χρημάτων αποτελεί βασικό κίνητρο ολοκλήρωσης μίας αγοράς για το 99% των χρηστών της πλατφόρμας. Ταυτόχρονα, φαίνεται ότι τα τρία τέταρτα σχεδόν των χρηστών του Pigogo έχουν αυξήσει τη συχνότητα των online αγορών τους από τη στιγμή που ξεκίνησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω της πλατφόρμας.
Η μελέτη διαπιστώνει ότι η τάση στην καταναλωτική συμπεριφορά των e-shoppers είναι διεθνής: τα κουπόνια και η επιστροφή χρημάτων αποτελούν βασικά κίνητρα για να ολοκληρώσει ο “έξυπνος” πλέον καταναλωτής την e-αγορά του.
Δείτε περισσότερα στο sepe.gr
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]