H Adobe ανακοίνωσε το Commerce Cloud, που αποτελεί την πιο πρόσφατη προσθήκη στο οικοσύστημα Experience Cloud. Όπως ήταν αναμενόμενο, το Commerce Cloud βασίζεται στη δημοφιλή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Magento (η οποία εξαγοράστηκε τον Μάιο του 2018 αντί 1,68 δισ. δολαρίων) και ενσωματώνεται πλήρως με τα υπόλοιπα σχετικά εργαλεία τής εταιρείας που διαθέτει στο cloud της, όπως το Analytics Cloud, το Marketing Cloud και το Advertising Cloud.
Το συγκεκριμένο λανσάρισμα φέρνει μαζί του και την επέκταση της πλατφόρμας, στην οποία προστέθηκαν νέα χαρακτηριστικά, όπως dashboards για την παρακολούθηση της εμπορικής στρατηγικής, ενώ για πρώτη φορά ενσωματώνεται διαχείριση για το Amazon marketplace, το οποίο οι χρήστες θα μπορούν να διαχειρίζονται μέσα από το Commerce Cloud.
Ο Jason Woosley, αντιπρόεδρος της Adobe και πρώην αντιπρόεδρος της Magento, σημείωσε ότι το νέο αυτό προϊόν είναι σημαντικό για την εταιρεία, όχι μόνο γιατί αποτελεί μία σημαντική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Είναι πολύ σημαντικές και οι δυνατότητες συλλoγής και ανάλυσης δεδομένων που διαθέτει και θα βοηθήσουν στο να κατανοήσουν οι εταιρείες το πώς αλληλοεπιδρούν οι καταναλωτές με τα προϊόντα τους.
Από την Adobe, επισημαίνουν επίσης πως οι χρήστες του Magento δε χρειάζεται να ανησυχούν για τα λειτουργικά κόστη της πλατφόρμας, αφού η εταιρεία έχει ρυθμίσει την υπηρεσία ώστε να είναι ευέλικτη και κλιμακούμενη, για να ικανοποιεί κάθε ανάγκη με το βέλτιστο κόστος.
Ο Woosley τόνισε και το πόσο σημαντική είναι η ενσωμάτωση του Amazon marketplace στο Commerce Cloud, οι χρήστες του οποίου θα έχουν την ευελιξία να επιλέγουν ποια από τα προϊόντα τους θέλουν να εμφανίζονται στις πλατφόρμες της Amazon και στις τιμές που επιθυμούν.
Σημαντικό είναι επίσης και το ότι όλα τα extensions του Magento θα λειτουργούν στο Commerce Cloud, γεγονός που σημαίνει πολλά για τους πάνω από 300.000 developers και συνεργάτες στο οικοσύστημα της πλατφόρμας, αλλά και για τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες της.