eCommerce

10 τρόποι να εμπλέξετε τους χρήστες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα

10 τρόποι να εμπλέξετε τους χρήστες στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα

Λοιπόν τα καταφέρατε! Ένας ακόμη επισκέπτης έκανε κλικ στο κουμπί "παραγγελία", προκειμένου να αγοράσει το προϊόν που προσφέρετε. Και αν όλα πάνε όπως τα έχετε προγραμματίσει, θα αυξήσετε την επιρροή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και θα μεγαλώσει το πελατολόγιο σας.

Ωστόσο πρέπει να εστιάσετε στην ηλεκτρονική δέσμευση με τους επισκέπτες του καταστήματος και φυσικά στη στρατηγική ανάπτυξης του, μέσω της χρήσης των κοινωνικών μέσων.

Η λάθος χρήση τους όμως θα θέσει το e-shop σας σε κίνδυνο. Η σωστή χρήση τους θα φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Η αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες στον ιστότοπο σας δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, χάρη σε όλα τα τελευταία εργαλεία και τεχνολογίας. Ως ιδιοκτήτης της επιχείρησης (ή Διευθυντής Μάρκετινγκ) πρέπει να επενδύσετε χρόνο στην οικοδόμηση σχέσης μαζί τους.

Αν ψάχνετε τρόπους για να κάνετε τους πελάτες σας πιο αφοσιωμένους, είστε στο σωστό μέρος, συνεχίστε να διαβάζετε! Σας παρουσιάζουμε 10 τρόπους για να προσελκύσετε τους επισκέπτες σας.

1) Αναπτύξτε συναισθηματικές συνδέσεις
Η ανάλυση της αγοράς δεν είναι πάντα αρκετή! Για να μάθετε τι χρειάζονται οι πελάτες σας, πρέπει να συνδεθείτε μαζί τους όχι μόνο σας στενά πελατειακά αλλά και να αλληλεπιδράσετε μαζί τους και σε ανθρώπινο πεδίο ταυτόχρονα.

Ξεκινήστε παρουσιάζοντας τον εαυτό σας! Είτε με ένα email ή ένα tweet, καλωσορίστε τα νέα μέλη της online κοινότητας σας. Επιπλέον, επιλέξτε κάποιον από την ομάδα σας - ακόμα και εσείς μπορείτε - και να τον χρίσετε το πρόσωπο της εταιρείας στη κοινότητα.

2) Δημιουργήστε μια κοινότητα
Υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, LinkedIn Groups, WhatsApp, Viber) που σας δίνουν την ευκαιρία να δημιουργήσετε εξαιρετικές κοινότητες.

Ποιο θα πρέπει να είναι το πρώτο βήμα στη δημιουργία μιας τέτοιας κοινότητας στο διαδίκτυο; Χρησιμοποιήστε τη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ώστε να καλέσετε όλους τους επισκέπτες και τους πελάτες σας να συμμετάσχουν σε αυτή.

Μπορείτε εύκολα να αρχίσετε να συλλέγετε περισσότερα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω ενός Sign up widget. Δώστε κίνητρο στους επισκέπτες σας ώστε να γίνουν μέλη στην ηλεκτρονική σας κοινότητα και ανταμείψτε τους .Όσο πιο μεγάλη η αξία των ανταμοιβών σας, τόσο μεγαλύτερη η χαρά τους

3) Δημιουργία διαγωνισμών
Ποιος δεν απολαμβάνει να κερδίζει δώρα από διαγωνισμούς? Επωφεληθείτε από αυτό και διοργανώστε ένα διαγωνισμούς για τους επισκέπτες σας. Όχι μόνο εσείς θα τραβήξετε την προσοχή τους, αλλά θα τους εμπλέξετε, μέσω της ανταμοιβής τους για τη συμμετοχή τους.

Μπορείτε εύκολα να εγκαταστήσετε έναν Διαγωνισμό μέσω Viral-Loops. Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το widget Spin the wheel & Win.

Ένα έξυπνο γραφικό όπως αυτό, θα σας βοηθήσει στη διαδικασία.

4) Κρατήστε το απλό & φρέσκο

Πώς θα το διατηρείσετε επίκαιρο και απλό; Δείχνοντας μαρτυρίες πελατών ή τις τελευταίες και μεγαλύτερες προσφορές σας.Τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν.

5) Προσφορά αποκλειστικού περιεχομένου

Δημιουργήστε περιεχόμενο που δεν είναι διαθέσιμο σε όλους - ένα κομμάτι περιεχομένου τόσο ιδιαίτερο και μοναδικό που μόνο μέλη της κοινότητάς σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό. Αυτό το περιεχόμενο θα μπορούσε να είναι π.χ. ένα ηλεκτρονικό βιβλίο.

Για να τους κάνετε να νιώσουν ξεχωριστοί μπορείτε να τους ζητήσετε να περάσουν μια διαδικασία εγγραφής για να έχουν πρόσβαση στο αποκλειστικό περιεχόμενο. Αυτό θα τους κάνει να αισθάνονται μέρος μιας κλειστής κοινότητας.

Αν έχετε ήδη το περιεχόμενο, ήρθε η ώρα να το κοινοποιήσετε στους χρήστες σας. Δείτε μερικές ιδέες widgets που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για ηλεκτρονικά καταστήματα

6) Προσφέρετε τρόπους αλληλεπίδρασης
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες είναι το blogging. Έτσι, φροντίστε να προσθέσετε ένα blog στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να το ανανεώνετε. Εάν δημιουργήστε ένα ποιοτικό blog, οι πελάτες σας όχι μόνο θα επιστρέψουν στον ιστότοπό σας για να διαβάσουν το περιεχόμενό σας, αλλά θα αντιδράσουν σε αυτό. Αυτό θα δημιουργήσει μια ροή επικοινωνίας .

7) Χρησιμοποιήστε pop ups (αλλά όχι πάρα πολλά)

Tα pop ups μας επιτρέπουν να είμαστε σε επαφή με τους ανθρώπους στο διαδίκτυο. Ένας από τους κύριους σκοπούς των pop ups είναι να ζητήσετε από τον επισκέπτη να γίνει συνδρομητής σας. Ωστόσο ας είστε μετρημένοι γιατί αλλιώς θα τους κάνετε να τα μισήσουν.

8) Δημιουργήστε αποκλειστικές προσφορές

Προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις για τα εγγεγραμμένα μέλη. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα φόρουμ μόνο για μέλη , όπου αυτά μπορούν να συζητήσουν ορισμένα θέματα και να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

9) Αποδείξτε ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι ένας ασφαλής χώρος

Ένας από τους συνηθέστερους λόγους για τους οποίους οι πελάτες δεν ολοκληρώνουν ποτέ τη διαδικασία πληρωμής είναι επειδή κάποια στιγμή σε όλη τη ροή αισθάνθηκαν «ανασφαλείς». Πρέπει να εμφανίζετε ειδοποίηση στους πελάτες σας ότι το e-shop σας χρησιμοποιεί ασφαλή διαδικασία πληρωμής.

Εμφανίστε ένα σύμβολο πιστοποιητικού SSL και ένα εικονίδιο ασφαλείας.

10) Μην ξεχάσετε να πάρετε τα σχόλια

Η ανατροφοδότηση επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν άμεσα τις ανάγκες των χρηστών. Όταν οι ανάγκες των πελατών είναι γνωστές, οι εταιρείες μπορούν να κατευθύνουν τις προσφορές τους για την κάλυψη αυτών των αναγκών.

Ένας καλός τρόπος για να εντοπίσετε τις ανάγκες τους είναι να έχετε ανατροφοδότηση. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ενεργοποιήσετε ένα από τα ειδικά widgets-feedback

Πρέπει να έχετε υπόψη ότι η τεχνολογία σήμερα προσφέρει καταπληκτικούς τρόπους αλληλεπίδρασης και συνεργασίας με τους πελάτες. Όλοι οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν χρησιμοποιούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία και πόρους. Βεβαιωθείτε ότι είστε μέσα στις τεχνολογικές εξελίξεις.

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τα εργαλεία αυτά με σύνεση και ποτέ μην ξεχάσετε να είστε δημιουργικοί.
Τα εργαλεία είναι απλά εργαλεία. Οι τρόποι με τους οποίους ο καθένας από εμάς τα χρησιμοποιεί κάνει τη διαφορά και έτσι μέσω αυτών η φαντασία και η δημιουργικότητα αναδεικνύονται.

Πηγή:appocalypsis.com

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search