
Το event της χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και τις Τεχνολογίες Λιανικής στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την Πέμπτη 29 έως και το Σάββατο 31 Μαΐου, στο Ζάππειο Μέγαρο.
Η ανανεωμένη και διευρυμένη ECDM + RetailTech Expo Southeastern Europe 2025, έρχεται πιο δυναμική από ποτέ και οι διοργανωτές αποκαλύπτουν διαρκώς ονόματα από τους ομιλητές των διεθνών συνεδρίων που θα πλαισιώσουν το φετινό event.
Τα 6 ολοήμερα συνέδρια της διοργάνωσης
- Την Πέμπτη 29 Μαΐου θα διεξαχθούν το eCommerce Conference και το Sports & Style Summit
- Την Παρασκευή 30 Μαΐου, το RetailTech Conference και το Tech & Hobby Summit
- Το Σάββατο 31 Μαΐου, το Digital Marketing Conference και το Beauty & Health Summit
Μερικοί από τους διακεκριμένους ομιλητές των συνεδρίων
- Beril Köker Demir, Commercial Director at Hepsiglobal
- Anders Holmberg Lange, Strategic Advisor to Amazon
- Dor Shvekey, Head of Wix eCom Product Specialist
- Francesco Dacri, Head of Italy, Southeastern Europe, and ROW Regions, PrestaShop
- George Karanatsidis, Operations & Strategy Lead at Skroutz
- Ifigenia Nicolaides, Senior Marketing Manager, Integrated Marketing Lead Europe, Amazon Shipping
- Andrew Bonnici, Director of Solution Consulting, Similarweb
- Katerina Fraidaki, President, GR.EC.A
- Theano Iliadi Liebeck, Senior Account Manager, Google
- Stavros Theodoratos, Director, Digital Acquisition & MarTech, Public Group
- Konstantinos Tsipras, eCommerce & Digital Marketing Director, Leroy Merlin
- Melis Can, eCommerce Director, NIVEA Beiersdorf Turkey
- Michalis Konstantoulakis, Director of BI & Insights, efood
- Maria Alexandra Petrinoli, Communication & Marketing Lead GR & CY, Kotsovolos
- George Leventakis, Regional eCommerce Operations Manager, Intersport Athletics
- Manos Lougiakis, Omnichannel Sales Manager, L'oreal Hellas
Tα εισιτήρια των συνεδρίων είναι διαθέσιμα και σε ειδικά “bundles”, για όσους θέλουν να παρακολουθήσουν περισσότερες από μία συνεδριακές εκδηλώσεις.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα διαθέσιμα εισιτήρια, εδώ: https://www.eventora.com/el/Events/ECDM-RetailTech-Expo-2025
Η Έκθεση και το Κατάστημα του Μέλλοντος!
Η είσοδος στον εκθεσιακό χώρο της ECDM + RetailTech Expo SE Europe είναι δωρεάν. Το μόνο που χρειάζεται για την επίσκεψη στον εκθεσιακό χώρο, είναι μία δωρεάν εγγραφή στη φόρμα επισκεπτών. H εγγραφή είναι απαραίτητη και το δωρεάν εισιτήριο για την επίσκεψη στην έκθεση δεν εξασφαλίζει είσοδο στα συνέδρια.
Επιπλέον, οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν μια μοναδική ευκαιρία να βιώσουν το κατάστημα του μέλλοντος! Θα περιηγηθούν σε έναν χώρο με καινοτόμα προϊόντα που θα αναδιαμορφώσουν το λιανικό εμπόριο, θα ανακαλύψουν προηγμένο εξοπλισμό και σύγχρονο λογισμικό που βελτιστοποιεί τις λειτουργίες και καλύπτει τις ανάγκες κάθε σύγχρονου εμπόρου λιανικής.
Το επίσημο Website της ECDM Expo SE Europe περιέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για επισκέπτες και συμμετέχουσες εταιρείες, χορηγούς και εκθέτες, οι οποίες ανανεώνονται διαρκώς.
Η ECDM + RetailTech Expo SE Europe 2025, διοργανώνεται υπό τις αιγίδες των:
Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, GR.EC.A, iab Hellas, ΣΕΠΕ, ΣΕΚΕΕ, ΣΕΔΕ, ΕΣΕΕ, ΣΕΛΠΕ, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών, Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών και με την υποστήριξη των εταιρειών:
Main Sponsors: ATCOM, Lighthouse, ACS, DHL, NetSteps, Skroutz, Snappi
Sponsors: HappyOnline, Γενική Ταχυδρομική, ON Marketing Agency, netStudio, Red Tie
Supporters: Artecniko, Primer Software
Περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: www.ecdmexpo.com