Η συνολική ευρωπαϊκή αξία των προϊόντων B2B που πωλούνται online εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025.
Ωστόσο, οι πωλητές B2B στην Ευρώπη δεν αξιοποιούν ακόμη όλες τις διαθέσιμες ευκαιρίες, αφού τα περισσότερα B2B e-shop επιτρέπουν μόνο σε ντόπιους πελάτες να αγοράζουν τα προϊόντα τους.
Αυτά τα δεδομένα προέρχονται από μια έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Billie, μια λύση BNPL για εμπόρους B2B. Σύμφωνα με την ανάλυση, η παγκόσμια αξία των online πωλήσεων B2B ανερχόταν σε 6,5 τρισεκατομμύρια ευρώ το 2022, ενώ μια αύξηση 18% εκτιμάται μεταξύ 2023 και 2030.
Η ευρωπαϊκή αγορά είναι ακόμα αρκετά μικρή, καθώς εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1,7 τρισ. ευρώ έως το 2025. Ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο παίζει κυρίαρχο ρόλο στο B2C, δεν έχει διεισδύσει ακόμα τόσο πολύ στην αγορά B2B. Σύμφωνα με την Billie, μόνο το 50% των B2B αγοραστών χρησιμοποιούν πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ωστόσο, η Σκανδιναβία φαίνεται να αποτελεί εξαίρεση, καθώς το 92% των εταιρειών B2B που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένουν ότι οι πωλήσεις τους θα πραγματοποιούνται διαδικτυακά. Επίσης, σχεδόν μία στις τέσσερις από τις εταιρείες B2B εκεί, πραγματοποιεί ήδη online πωλήσεις.
Ενώ το διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται στην Ευρώπη, η έκθεση δείχνει ότι οι περισσότεροι ευρωπαϊκοί ιστότοποι B2B πωλούν μόνο σε τοπικούς αγοραστές. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν ακόμη πολλές διασυνοριακές ευκαιρίες που παραμένουν ανεκμετάλευτες.
Πηγή: ecommercenews
Εικόνα: KOBU Agency, Unsplash