eCommerce

Αύξηση 4% στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο καταγράφεται το 2023 στην Ελλάδα

Αύξηση 4% στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο καταγράφεται το 2023 στην Ελλάδα

Πολλά είναι τα περιθώρια ανάπτυξης της χρήσης του Διαδικτύου στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ από την Έρευνα Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας από Νοικοκυριά και Άτομα το 2023, ειδικά στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Δέκα χρόνια μετά την έκρηξη της ανόδου πρόσβασης στο διαδίκτυο από την κατοικία (2013-2023) στο 86,9% ανέρχονται τα νοικοκυριά που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους και το 85% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών έκανε χρήση του διαδικτύου κατά το Α΄ τρίμηνο του 2023, καταγράφοντας αύξηση 2,2% σε σύγκριση με το 2022.

Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός ότι καθημερινή ή σχεδόν καθημερινή χρήση του διαδικτύου πραγματοποιείται από το 94,1% όσων χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο το Α΄ τρίμηνο του 2023.

Οι δραστηριότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση το τελευταίο έτος είναι η πώληση αγαθών ή υπηρεσιών (π.χ. στο e-Bay, Facebook Marketplace,) και διαμορφώθηκε στο +14,9% καθώς και η αποστολή γνώμης για θέματα κοινωνικά ή πολιτικά (π.χ. σε ιστοσελίδες ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) (+10,9%).

Επίσης το 55,3% του πληθυσμού ηλικίας 16 – 74 ετών, που έχουν οποτεδήποτε χρησιμοποιήσει, έστω και μία φορά, το διαδίκτυο, πραγματοποίησαν, κατά το Α΄ τρίμηνο του 2023, κάποια ηλεκτρονική αγορά ή παραγγελία αγαθών ή υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου, για προσωπική χρήση.

Σε σχέση με τους υπόλοιπους λόγους χρήσης του Διαδικτύου κυριότερες δραστηριότητες είναι η online ανάγνωση ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφημερίδες, περιοδικά (89,2%) και η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες (89,1%).

Οι δραστηριότητες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη αύξηση, το τελευταίο έτος (Α΄ τρίμηνο 2022 - Α΄ τρίμηνο 2023) είναι η πώληση αγαθών ή υπηρεσιών (π.χ. στο e-Bay, Facebook Marketplace) (+14,9%) και η αποστολή γνώμης για θέματα κοινωνικά ή πολιτικά (π.χ. σε ιστοσελίδες ή σε Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) (+10,9%).

Όσον αφορά στο eCommerce, καταγράφεται αύξηση 4% σε σχέση με έναν χρόνο πριν και κατά 104,8% σε σύγκριση με το 2013.

Αναφορικά με τα άτομα που αγόρασαν ή παρήγγειλαν μέσω διαδικτύου φυσικά προϊόντα (προϊόντα που δεν είναι σε ψηφιακή μορφή) κατά το Α΄ τρίμηνο του 2023, για προσωπική χρήση, παρατηρείται ότι:

  • 73,6% αγόρασαν είδη ένδυσης
  • 44,1% αγόρασαν φαγητό
  • 27,3 αγόρασαν αθλητικά είδη (εξαιρουμένων ενδυμάτων και υποδημάτων που συμπεριλαμβάνονται στα είδη ένδυσης και υπόδησης)
  • 27,2% αγόρασαν Η/Υ, tablets, κινητά και αξεσουάρ
  • 25,3% αγόρασαν καλλυντικά, προϊόντα ομορφιάς ή υγείας
  • 19% αγόρασαν τρόφιμα ή ποτά από Σ/Μ (φυσικά ή διαδικτυακά καταστήματα)

 

Τα παραπάνω στοιχεία καταγράφονται στα συμπεράσματα της Έρευνας της ΕΛΣΤΑΤ «Χρήσης Τεχνολογιών Πληροφόρησης και Επικοινωνίας» η οποία πραγματοποιήθηκε σε πάνω από 5.653 Νοικοκυριά και Άτομα.

Μπορείτε να κατεβάσετε την έρευνα από εδώ.

Πηγή: greekecommerce.gr

Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search