Η συντριπτική πλειοψηφία, που φτάνει το 94%, των πιο δημοφιλών ιστότοπων ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, έχουν πέντε ή περισσότερα σφάλματα στις σελίδες ολοκλήρωσης αγοράς.
Εν τω μεταξύ, το 21% των Ευρωπαίων καταναλωτών εγκαταλείπουν μια αγορά εάν το checkout διαρκεί περισσότερο από ένα λεπτό, ενώ το 15% εγκαταλείπουν το καλάθι τους όταν ο επιθυμητός τρόπος πληρωμής δεν είναι διαθέσιμος.
Η εταιρεία συμβούλων Edgar, Dunn & Company ανέλυσε τα 800 μεγαλύτερα e-shop στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Σουηδία, την Ιταλία, την Πολωνία και την Ολλανδία, καθώς και τις σελίδες πληρωμής των 200 μεγαλύτερων συνδρομητικών υπηρεσιών, ενώ έκανε έρευνα σε 800 Ευρωπαίους καταναλωτές. Τα αποτελέσματα των παραπάνω ερευνών δημοσιεύονται στην έκθεση The State of European Checkouts 2021.
Το γεγονός ότι το 94% των πιο δημοφιλών ηλεκτρονικών καταστημάτων στην Ευρώπη έχουν πολλαπλά σφάλματα είναι αρκετά σοκαριστικό, ειδικά όταν συγκριθεί με την προηγούμενη χρονιά όπου το ποσοστό ήταν μόλις στο 58%.
Η μελέτη δείχνει ότι στα πιο κοινά προβλήματα περιλαμβάνονται κακή μορφοποίηση πληροφοριών κάρτας πληρωμής, κακός χειρισμός σφαλμάτων, μη προσφορά δημοφιλών μεθόδων πληρωμής, ενώ δεν δίνεται η δυνατότητα στους πελάτες να αποθηκεύουν τον τρόπο πληρωμής τους για μελλοντική χρήση.
Όσον αφορά στη συμπεριφορά των καταναλωτών, ένας στους πέντε (21%) δηλώνει ότι θα εγκαταλείψει μια αγορά, εάν χρειαστεί περισσότερο από ένα λεπτό για να κάνει check out, ενώ σε ποσοστό 17% δήλωσαν ότι μια χρονοβόρα και περίπλοκη διαδικασία πληρωμής ήταν βασικός λόγος ακύρωσης μιας παραγγελίας.
Επιπλέον, η έρευνα του Ινστιτούτου Baymard δείχνει ότι, παγκοσμίως, το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης καροτσιών βρίσκεται σήμερα στο 68,8%. Αυτό σημαίνει ότι η επίλυση βασικών σφαλμάτων στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς, καθώς και η άρση όλων των πιθανών εμποδίων, μπορεί να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις.
Πηγή: ecommercenews.eu
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]