Μια ακόμη πλατφόρμα delivery, αυτή τη φορά από την Ουκρανία, διεκδικεί μερίδιο από την πίτα του e-καλαθιού του Έλληνα καταναλωτή. Πρόκειται για την Rocket, που δραστηριοποιείται στις online παραγγελίες και στη διανομή φαγητού, η οποία έχει ήδη παρουσία σε Ουκρανία, Ολλανδία, Κύπρο και Γαλλία.
Το βάπτισμα του πυρός στην Ελλάδα το έλαβε στην περιοχή του Χαλανδρίου, ενώ ο στόχος της είναι να εξυπηρετεία και άλλες περιοχές της χώρας. Σε αυτή την κατεύθυνση, η υπηρεσία θα γίνει διαθέσιμη και στο κέντρο της Αθήνας, μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Η εταιρεία η οποία θα επιδιώξει να βάλει "πόδι” σε μια αγορά που βρίσκεται σε ανάπτυξη και η οποία σήμερα ελέγχεται από την Γερμανική e-food, τη BOX, συμφερόντων ομίλου ΟΤΕ και τη Φινλανδική Wolt, ιδρύθηκε στα τέλη του περασμένου Μαΐου, με κεφάλαιο 200 ευρώ.
Όπως αναφέρει το capital.gr, η πορεία των οικονομικών αποτελεσμάτων της e-food (μέχρι στιγμής είναι η μόνη που έχει δημοσιεύσει τις οικονομικές της καταστάσεις) και οι εκτιμήσεις ερευνών για την πορεία του food delivery στην Ελλάδα, δείχνουν πως η εγχώρια αγορά "σηκώνει” και άλλους παίκτες. Πέρσι, τα έσοδα της e-food (που στα τέλη του 2020 συνεργαζόταν με 13.000 καταστήματα), ανήλθαν στα 64,488 εκ. ευρώ από 43,171 εκ. ευρώ που ήταν το 2019.
Η Ελλάδα είναι η 45η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου με έσοδα 3 δισ. δολ. το 2020, μπροστά από το Πακιστάν και πίσω από το Ιράκ. Σύμφωνα με έρευνα της ecommercedb, πέρυσι οι online πωλήσεις αυξήθηκαν στη χώρα κατά 25% ενώ αναμένεται να αναπτυχθούν περαιτέρω, με μέση ετήσια αύξηση 10% για τα επόμενα χρόνια μέχρι το 2024. Επίσης, αναμένεται να αυξηθεί και ο αριθμός των καταναλωτών που θα στραφούν στις διαδικτυακές αγορές.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]