eCommerce

Καθοριστικής σημασίας η εμπειρία παράδοσης προϊόντων για το 85% των Ελλήνων

Καθοριστικής σημασίας η εμπειρία παράδοσης προϊόντων για το 85% των Ελλήνων

Οι ραγδαίες αλλαγές που σε παγκόσμιο επίπεδο προκάλεσε η πανδημία της COVID-19, ανάγκασε τις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν και αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες, τους υπαλλήλους και συνεργάτες τους, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο οι ίδιες λειτουργούν.

Η έρευνα "Me, My life, My Wallet" της KPMG σε περισσότερους από 18.000 καταναλωτές σε 16 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, αναδεικνύει τις νέες τάσεις στις αγορές και τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις πρέπει να επαναπροσδιορίσουν την προσέγγιση τους, ώστε να ικανοποιήσουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών.

Η αγοραστική εμπειρία ψηφιοποιείται, τα δεδομένα έρχονται στο προσκήνιο και η εξατομίκευση αποκτά κομβικό ρόλο. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται μείζον κομμάτι της όλης διαδικασίας, ενώ οι οκτώ στους δέκα πολίτες θεωρούν ότι η προσωποποιημένη πληροφόρηση ενισχύει την πιστότητα και ενδυναμώνει τη σχέση με μια εταιρεία, καθώς αυτή η σχέση δεν γίνεται πλέον με φυσικό τρόπο.

Διεθνώς, το 36% των καταναλωτών επιθυμεί από τις εταιρείες να περιορίσουν και να επιλύσουν τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις που σχετίζονται με την παράδοση προϊόντων, ενώ το 49% έχει περιορίσει τις αγορές (έναντι αποταμίευσης) λόγω της αβεβαιότητας και της αναστολής εργασίας που ισχύει σε πολλές χώρες.

 

Στην Ελλάδα, σχεδόν το 85% των καταναλωτών θεωρεί ότι ο τρόπος και η ευκολία παράδοσης των προϊόντων, όταν η αγορά γίνεται ηλεκτρονικά, παίζει καθοριστικό ρόλο στην εμπειρία του. Επίσης, οι Έλληνες περιμένουν πλέον περισσότερα από τις επιχειρήσεις με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Εξατομικευμένες υπηρεσίες, απλότητα και αβίαστες εμπειρίες αγορών βρίσκονται στην κορυφή της λίστας των προτιμήσεών τους, έναντι της αφοσίωσης σε μία μάρκα ή την τιμή των προϊόντων. ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας. ιεράρχηση της ευκολίας έναντι της αφοσίωσης και της τιμής της επωνυμίας.εεφε

 

Το 80% των καταναλωτών διεθνώς προτιμά να αγοράζει από εταιρείες των οποίων οι δράσεις συμπίπτουν με τις απόψεις και τις αξίες τους και προάγουν την εταιρική υπευθυνότητα. Ακόμη πιο εντυπωσιακό, είναι το γεγονός ότι το 90% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να αγοράσει ακριβότερα το ίδιο προϊόν από εταιρείες που συνεισφέρουν στην κοινωνία.

 

"Η σε βάθος γνώση των πελατών και των αναγκών τους θα είναι κρίσιμης σημασίας για τις επιχειρήσεις σε αυτή τη νέα εποχή προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα νέα δεδομένα, να επιβιώσουν σήμερα και να αναπτυχθούν αύριο", αναφέρει ο Τάσος Πάντος, Senior Manager και Management Consulting της KPMG στην Ελλάδα.

 

Δείτε περισσότερα και κατεβάστε την έρευνα από το home.kpmg/gr

Εικόνα: Pavel Danilyuk, Pexels
 
 
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]
 
 
 
 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search