Κάθε χρόνο, ηγετικά στελέχη σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, διεθνώς, προχωρούν σε προβλέψεις και προσπαθούν να εκτιμήσουν ποιες εξελίξεις θα φέρει το νέο έτος. Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου δεν αποτελεί εξαίρεση.
Η SearchNode ξεκίνησε το 2019 μια παγκόσμια πρωτοβουλία, με σκοπό να βοηθήσει όσους δραστηριοποιούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο λιανικής να προετοιμάσουν τις επιχειρήσεις τους για το μέλλον, πραγματοποιώντας μία έρευνα για τις τάσεις στον κλάδο.
Τον Οκτώβριο του 2020, η SearchNode διεξήγαγε μια διαδικτυακή έρευνα, στην οποία συμμετείχαν ανώνυμα σχεδόν 100 υψηλόβαθμα στελέχη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, από την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.
Η έρευνα αποσκοπούσε στην καταγραφή και αξιολόγηση πληροφοριών σχετικά με τις τρέχουσες και τις μελλοντικές τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου και τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία της COVID-19 το επηρέασε.
Όπως αναφέρει η SearchNode, ο στόχος της έκθεσης που δημοσίευσε μετά την επεξεργασία των απαντήσεων της έρευνας, είναι να δείξει πιθανές κατευθύνσεις της αγοράς, να εξηγήσει τις διαφορετικές περιπτώσεις και σενάρια που προκύπτουν και να την εμπλουτίσει με απόψεις από άλλες πηγές.
Σύμφωνα με την έκθεση, οι 30 κυρίαρχες τάσεις που καταγράφηκαν και σχολιάστηκαν είναι:
- Οι επιπτώσεις της πανδημίας
- Τα οικονομικά trends
- O ανταγωνισμός
- Δωρεάν επιστροφές
- Χρηματοδότηση πελατών
- Απευθείας πωλήσεις στα Social Media
- Δυναμική τιμολόγηση
- Υπηρεσίες συνδρομής προϊόντων
- Ψηφιακά πορτοφόλια
- Voice Commerce
- Progressive Web Apps
- Πληρωμές με κρυπτονομίσματα
- Επαυξημένη και εικονική πραγματικότητα
- Omnichannel
- Ανάπτυξη τεχνολογιών In-House
- Τεχνητή νοημοσύνη
- Analytics & Data Insights
- Marketing Automation
- Παρουσίαση προϊόντων
- Πρόληψη απάτης
- Πληρωμές και Checkout
- Διαχείριση παραγγελιών
- Product Feeds
- Product Information Management
- Πλατφόρμες e-commerce
- Αναζητήσεις
- Εξατομίκευση
- Marketplaces
- Βιωσιμότητα
- Marketing
Δείτε περισσότερα και κατεβάστε την έρευνα από εδώ
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]