Με τη φετινή Black Friday να πραγματοποιείται εν μέσω γενικού lockdown οι Έλληνες στράφηκαν περισσότερο από ποτέ στις online αγορές προϊόντων μόδας όπως αποτυπώθηκε από την online μηχανή αναζήτησης προϊόντων μόδας GLAMI.
Σύγκριση τετραήμερου Black Friday και Cyber Monday 2020 vs 2019
- Στη διάρκεια των 4 ημερών οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του GLAMI, σημείωσαν αύξηση +325% σε σχέση με το 2019.
- Ο τετραπλασιασμός των παραγγελιών μεταφράστηκε και σε εντυπωσιακή αύξηση (+286% σε σχέση με το 2019) στον παραγόμενο τζίρο (GMV) προς τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας.
- Τα sessions που πραγματοποιήθηκαν στον κατάλογο του GLAMI παρουσίασαν αύξηση της τάξης του +160% πλησιάζοντας το 1 εκ. ενώ τα clicks των χρηστών στο Glami.gr παρουσίασαν αύξηση 134%.
- Επιπλέον, οι αναζητήσεις των χρηστών του ελληνικού GLAMI αυξήθηκαν κατά +176%.
- Εντυπωσιακό είναι ότι την Παρασκευή 27/11, η Ελλάδα βρέθηκε στην δεύτερη θέση σε αριθμό παραγγελιών ανάμεσα σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται το GLAMI ξεπερνώντας πολύ μεγαλύτερες πληθυσμιακά χώρες, όπως η Ρουμανία.
Η καραντίνα δημιουργεί fashion trend!
- Στις έξι από τις δέκα πρώτες κατηγορίες βάση πωλήσεων για τη φετινή Black Friday, βρέθηκαν τα «ρούχα καραντίνας» όπως οι φόρμες, φούτερ, ρούχα ύπνου, γυναικεία εσώρουχα και αθλητικά παπούτσια ενώ η δεκάδα συμπληρώνεται από πιο κλασικές εποχικές κατηγορίες όπως αυτές των γυναικείων μπουφάν αλλά και παπουτσιών (μπότες και μποτάκια).
- Αντίθετα, το 2019 στις 10 πρώτες θέσεις βρέθηκαν μόνο κλασικές χειμωνιάτικες και trend κατηγορίες όπως τα παλτό, τα ανδρικά και γυναικεία μποτάκια αλλά και οι γυναικείες τσάντες.
- Αξιοπρόσεκτη είναι η διαφορά και στα κορυφαία σε πωλήσεις προϊόντα αφού για το 2019 επτά στα δέκα πρώτα προϊόντα ήταν διάφορα γυναικεία χειμωνιάτικα πανωφόρια, ενώ φέτος στη δεύτερη θέση των πωλήσεων βρίσκεται ένα ζευγάρι γυναικείες παντόφλες σπιτιού!
Περισσότερα στοιχεία για την Ελληνική online αγορά μόδας μπορείτε να βρείτε στο www.fashion-research.gr, το «εργαλείο» που δημιούργησε το GLAMI για όσους επιθυμούν να «ξεκλειδώσουν» τα στοιχεία της συμπεριφοράς των Ελλήνων καταναλωτών και να ενημερωθούν για τα πιο σημαντικά e-commerce trends στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]