eCommerce

Black Friday και lockdown εκτόξευσαν τις online αγορές καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα

Black Friday και lockdown εκτόξευσαν τις online αγορές καταναλωτικών αγαθών στην Ελλάδα

Με τους Έλληνες καταναλωτές φέτος πιο εξοικειωμένους από ποτέ στις ηλεκτρονικές αγορές, η Black Friday σε συνδυασμό με το lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά. Το αποτέλεσμα; Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online Φαρμακεία και την 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline Super Markets, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν την έναρξη του 2ου lockdown.



Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα Super Markets και με +103% από τα Φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Η Παρασκευή 27 Νοεμβρίου έδειξε μάλιστα επιπλέον άνοδο με +26% στα online Super Markets και +104% στα online Φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Τα στοιχεία αυτά καταγράφηκαν σε πραγματικό χρόνο στη καινοτομική πλατφόρμα eRetail Audit της Convert Group που επιτρέπει σε Προμηθευτές και Εμπόρους Καταναλωτικών Αγαθών να έχουν πρόσβαση σε εμπορικά, marketing και τεχνολογικά δεδομένα για την στρατηγική τους στο ψηφιακό ράφι.

 

Σε ποιες όμως κατηγορίες καταναλωτικών αγαθών κατευθύνθηκε η αγοραστική μανία των Ελλήνων στην Black Friday; Οι 5 κατηγορίες με την μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online Super Markets ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι ανοιχτές πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%). Αντίστοιχα στα online Φαρμακεία είδαμε μία σαφή προτίμηση στα προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης με ανάπτυξη τζίρου στις ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), στις μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), στα προϊόντα makeup ματιών (+261%), στα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), στα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και στις κρέμες αντιγήρανσης (+195%). 

 

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online Super Markets και τα οnline Φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα €300εκ. (συμπ. ΦΠΑ) ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.α.

Η Convert Group είναι η Ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο των Καταναλωτικών Αγαθών και Προϊόντων Υγείας με καινοτομικά έργα σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική και Μέση Ανατολή. Βραβεύεται για 3 συνεχόμενες χρονιές ως ένα από τα 25 καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα της Ελλάδας και απασχολεί 50 άτομα επιστημονικό προσωπικό στην Αθήνα, σε ρόλους engineers, data scientists, consultants και analysts.

Εικόνα: Oleg Magni, Pexels

 

Μοιραστείτε το άρθρο

[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]

 

 


Image
Image

Follow Us

Image
Εγγραφή στο Newsletter

Θα λαμβάνετε κάθε εβδομάδα τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Image
Image

Πρόσφατα άρθρα eCommerce

Image
Image

See also from Verticom

Image
Image
Image
Image
Image
Image

Categories Menu

Site Menu

Image

Κόμβος πληροφόρησης για θέματα και εφαρμογές που αφορούν στις ψηφιακές τεχνολογίες και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν.

Stay in Touch

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο Newsletter για να λαμβάνετε τα πιο hot άρθρα στο email σας!

Διεύθυνση εταιρείας

Ευμολπιδών 23
118 54, Αθήνα

Γενικές πληροφορίες

info@verticom.gr
(+30) 210 924 55 77

Αρθρογραφία

Διαφήμιση

© 2024 WebWorldNews. All Rights Reserved.Design & Development by Verticom

Search