Το Shopify είναι μόλις 14 ετών, αλλά είναι ήδη εξαιρετικά δημοφιλές. Η καναδική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου ιδρύθηκε το 2006, όταν τρεις επιχειρηματίες ήθελαν να ανοίξουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για εξοπλισμό σνόουμπορντ, αλλά δεν ήταν ευχαριστημένοι με το υπάρχον λογισμικό στην αγορά, οπότε αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία νέα πλατφόρμα.
Στις ΗΠΑ υπάρχουν με μεγάλη διαφορά οι περισσότερες εγκαταστάσεις, αφού αντιπροσωπεύουν το 73,24% όλων των καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου που τρέχουν σε Shopify παγκοσμίως. Όμως τί γίνεται με τη χρήση της e-commerce πλατφόρμας της στην Ευρώπη;
Σύμφωνα με τα στοιχεία του builtwith.com, όπως τα παρουσιάζει το ecommercenews.eu στην Ευρώπη το Shopify κερδίζει έδαφος γρήγορα.
Αυτόν το μήνα, υπήρχαν 1,49 εκατομμύρια e-commerce sites με Shopify παγκοσμίως. Μετά τις ΗΠΑ που κατέχουν τη μερίδα του λέοντος με 73,24% δεύτερο είναι το Ηνωμένο Βασίλειο με σχεδόν 59.000 ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου Shopify, που αντιπροσωπεύουν το 3,9%.
Μετά την Αυστραλία και τον Καναδά που βρίσκονται στην 3η και 4η θέση, η επόμενη ευρωπαϊκή χώρα είναι η Γερμανία (23.100 e-shop) που κλείνει την πεντάδα, ενώ άλλες ευρωπαϊκές χώρες με σημαντικό αριθμό ιστότοπων Shopify είναι η Γαλλία (σχεδόν 19.000 e-shop) και η Ολλανδία (πάνω από 12.000 e-shop).
Όσον αφορά στην Ελλάδα, σύμφωνα με το builtwith.com υπάρχουν περίπου 540 ηλεκτρονικά καταστήματα που τρέχουν σε Shopify.
Μοιραστείτε το άρθρο
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]