Το you.gr, το ηλεκτρονικό κατάστημα του Ομίλου Quest, επανασυστήνεται δυναμικά στο ελληνικό κοινό μέσα από έναν ολοκληρωμένο redesign, αναβαθμίζοντας σημαντικά την αγοραστική εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών του.
Με περισσότερα από 15.000 προϊόντα, από 600 brands, σε 500 διαφορετικές κατηγορίες, το you.gr αποτελεί σήμερα ένα από τα μεγαλύτερα ελληνικά e-shops, όπου ο κάθε πελάτης μπορεί με μια μόνο επίσκεψη να καλύψει όλες τις αγοραστικές του ανάγκες για το σπίτι, το γραφείο, τα hobby και τη διασκέδαση. Η νέα σχεδίαση ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις του e-commerce, περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά και εργαλεία που βοηθούν τον επισκέπτη να εντοπίζει γρήγορα ό,τι χρειάζεται, από το smartphone ή τον υπολογιστή του και να ολοκληρώνει άμεσα τις αγορές του.
Μερικά από τα προηγμένα χαρακτηριστικά του νέου you.gr είναι η βελτίωση στην αρχιτεκτονική της πληροφορίας και στην παρουσίαση των προϊόντων, η προηγμένη αναζήτηση και φωνητική αναζήτηση, το σύγχρονο, responsive design και η απλοποίηση της διαδικασία ολοκλήρωσης αγορών. Αξιοποιούνται έξυπνοι αλγόριθμοι ώστε να παρέχονται εξατομικευμένες προτάσεις που βοηθούν τις επιλογές και αυτοματισμοί, όπως η δυνατότητα Επαναγοράς (Reorder), χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο για επαναλαμβανόμενες αγορές, ενώ η αναζήτηση του βολικότερου σημείου παραλαβής ανάμεσα στα 500+ pick up points γίνεται εξαιρετικά γρήγορα, κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης παραγγελίας. Στην βελτιωμένη εμπειρία του πελάτη συνεισφέρει σημαντικά το νέο youblog, καθώς και η αναβαθμισμένη φιλική εξυπηρέτηση μέσω τηλεφώνου, chat ή e-mail.
Η νέα εποχή του you.gr, αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στο ανανεωμένο λογότυπο, που τονίζει τη φιλικότητα και την προσήλωση στον πελάτη, υπογράφοντας με ένα χαμόγελο, καθώς και στο νέο μήνυμα “click.shop.unbox”, που δείχνει τη δέσμευση ώστε κάθε εμπειρία αγοράς στο you.gr από το πρώτο κλικ, μέχρι την παραλαβή και το unboxing να είναι ξεχωριστή.
Το άρθρο περιλαμβάνει πληροφορίες από δελτίο Τύπου του you.gr
[social_share googleplus="no" linkedin="yes" whatsapp="no" viber="no"]