Μετά από δοκιμές στην Αυστραλία και την Ταϊλάνδη, το facebook επεκτείνει περαιτέρω την έκδοση beta.
Θα προσφέρει σε επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο την δυνατότητα να χρησιμοποιούν τη στόχευση κοινού του Facebook για να αυξήσουν την προσέγγισή τους σε άτομα μέσα από τον Messenger.
Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις κάθε μεγέθους από όλο τον κόσμο αποκτούν ένα νέο εργαλείο για τη δημιουργία ουσιαστικών επαφών με πελάτες.
Περισσότεροι από 1,2 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν τον Messenger κάθε μήνα, το οποίο δίνει στους διαφημιζόμενους την ευκαιρία να επεκτείνουν την εμβέλεια των καμπανιών τους και να αυξήσουν τα αποτελέσματα.
{youtube}Hsl7OeVIhGU{/youtube}
"Οι διαφημίσεις στον Messenger αποτελούν μια ισχυρή προσθήκη για τις ψηφιακές διαφημιστικές καμπάνιες, βοηθώντας τους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν τους πελάτες τους, όπου είναι ήδη ενεργοί.
Και χάρη στη βελτιστοποίηση της τοποθέτησης των διαφημίσεων μέσω του Facebook, του Instagram, του Audience Network και τώρα του Messenger, είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε να βελτιστοποιήσουμε τις διαφημιστικές δαπάνες μας και να αυξήσουμε περαιτέρω τα επιχειρησιακά αποτελέσματα. "
Είπε ο Michiel Tops, Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνιών, Αυστραλιανό πολυκατάστημα David Jones
Δείτε πώς λειτουργεί:
Εκτός από τις διαφημίσεις του Messenger, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις υπάρχουσες διαφημιστικές λύσεις του Messenger
Ανοίξτε conversations with click-to-Messenger adverts
Διαχειριστείτε συνομιλίες μέσα στην πλατφόρμα Messenger
Επανασυνδέστε αυτές τις συνομιλίες χρησιμοποιώντας διαφημιστικά μηνύματα
Επεκτείνετε την προσέγγισής σας σε πελάτες με τις διαφημίσεις του Messenger
Οι χρήστες θα βλέπουν τις διαφημίσεις του Messenger στην καρτέλα "Αρχική σελίδα" της εφαρμογής για κινητά τους στο Messenger. Όταν αγγίξουν μια διαφήμιση, θα σταλούν στον προορισμό που επιλέχθηκε κατά τη δημιουργία της διαφήμισης.
Αυτό μπορεί να είναι ο ιστοχώρος σας ή μια συνομιλία του Messenger.
Οι διαφημίσεις Messenger θα είναι διαθέσιμες στο Διαχειριστή διαφημίσεων και στον επεξεργαστή Power Editor.
Εάν χρησιμοποιείτε αυτόματες τοποθετήσεις, το Messenger περιλαμβάνεται για όλους τους υποστηριζόμενους στόχους καμπάνιας.
Όπως στο Audience Network, οι διαφημίσεις του Messenger αποτελούν πρόσθετη επιλογή τοποθέτησης όταν οι επιχειρήσεις εκτελούν διαφημίσεις στο Facebook.
Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να προσθέτουν το Messenger σε καμπάνιες χρησιμοποιώντας τους στόχους Traffic and Conversion στις 11 Ιουλίου.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επιλογές δημιουργικότητας και τη διαθεσιμότητα, επισκεφτείτε το Κέντρο βοήθειας διαφημιζόμενων.
Πηγή: Facebook business