Συμβουλές διαγωνισμών στο Facebook
Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις κληρώνουν δώρα μέσω της επαγγελματικής τους σελίδας στο Facebook. Τα οφέλη από τη διεξαγωγή διαγωνισμών είναι σημαντικά και φυσικά όσο ΄μεγαλύτερο΄ είναι το δώρο που θα κληρώσετε τόσο περισσότερα θα είναι τα οφέλη. Οι διαγωνισμοί στο Facebook πληθαίνουν και συμμετέχοντες αυξάνονται σημαντικά.
Τα σημαντικότερα λοιπόν οφέλη από τη διεξαγωγή διαγωνισμού είναι τα εξής:
1. Αύξηση των like στη σελίδα σας στο Facebook
2. Ενίσχυση της απήχησης της σελίδας σας
3. Αύξηση της επισκεψιμότητας στην επαγγελματικής σας ιστοσελίδα
4. Ενδυνάμωση του Brand awareness
5. Απόκτηση email list για χρήση newsletter
6. Ενίσχυση του engagement των χρηστών με την προσέλκυση, τα comment, like, share και την πρόσκληση φίλων στο διαγωνισμό.
Για να κερδίσετε τα παραπάνω οφέλη από τη διεξαγωγή διαγωνισμού πρέπει ο διαγωνισμός σας να είναι απόλυτα διαφανής και 100% πραγματικός. Σας αναγράφουμε παρακάτω τι πρέπει να προσέξετε ώστε ο διαγωνισμό σας να είναι αποτελεσματικός:
1. Η επιλογή δώρου ή δώρων θα πρέπει να απευθύνεται στο μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Για παράδειγμα ένα κινητό i-phone θα έχει μεγαλύτερη προσέλκυση από μια δωρεάν μαστογραφία.
2. Η εικόνα που θα εμφανίζει το δώρο πρέπει να είναι καλής ανάλυσης με λευκό background και να περιέχει όλες τις πληροφορίες του δώρου χωρίς να κουράζει.
3. Οι συμμετέχοντες πρέπει να ακολουθούν τα βήματα που θα ορίσουμε ώστε να είναι δεκτή η συμμετοχή τους. Φυσικά τα βήματα θα πρέπει να είναι εύκολα και κατανοητά για τους χρήστες π.χ like στη σελίδα, κοινοποίηση διαγωνισμού, σχόλιο στη δημοσίευση, συμπλήρωση στοιχείων συμμετέχοντα.
4. Ο διαγωνισμός καλό είναι να έχει διάρκεια μικρότερη από 1 μήνα ώστε να μη χάσουν οι συμμετέχοντες το ενδιαφέρον τους
5. Πολύ σημαντική ενέργεια είναι η προώθηση του διαγωνισμού με καμπάνια μέσω Facebook αλλά και σε site διαγωνισμών όπως το luckyduck.gr κ.ά.
6. Η κλήρωση του διαγωνισμού πρέπει να γίνει με απόλυτη διαφάνεια και να πραγματοποιηθεί δημοσίευση του ονόματος του Νικητή/τριας αλλά και του αναπληρωματικού/κής
Πηγή : imb net