|
| |
| | Τα marketplaces είχαν τζίρο στην Ευρώπη πάνω από €247 δισ. Το online διασυνοριακό εμπόριο στην Ευρώπη σημείωσε κύκλο εργασιών 358,7 δισεκατομμυρίων ευρώ στο οικονομικό έτος 2024-2025, εκ των οποίων 247,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ή το 70%, προήλθαν από marketplaces. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την έκθεση “TOP 100 Cross-Border Marketplaces Europe” του Cross-Border Commerce Europe. Το 2024, οι online πλατφόρμες...
| |
| |
| Ο ChatGPT Atlas μπορεί να εξαντλήσει τα διαφημιστικά budget μιμούμενος ανθρώπινα κλικ!
Ο νέος browser τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, ChatGPT Atlas, μπορεί να μιμείται ανθρώπινα κλικ, διογκώνοντας πιθανά τα διαφημιστικά κόστη και αλλοιώνοντας τα στατιστικά δεδομένα ιστότοπων, καθιστώντας τα αναξιόπιστα.Το θέμα ανέδειξε η εταιρεία λογισμικού Search Atlas αφού εντόπισε πως ο ChatGPT Atlas μπορεί να αλληλεπιδρά με ιστοσελίδες με τρόπο που μοιάζει... | |
| | Αυτοματοποίηση B2B: Όταν το eShop δουλεύει για εσάς 24/7 με το Shopranos Στον κόσμο των πωλήσεων, οι επιχειρηματικοί πελάτες περιμένουν την ίδια υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση που απολαμβάνουν και ως πελάτες λιανικής. Και από τη στιγμή που ένα τεράστιο μερίδιο των αγορών πραγματοποιείται online, μία επιχείρηση που εξειδικεύεται σε B2B πωλήσεις δεν μπορεί να αγνοήσει αυτό το κανάλι, το οποίο θα πρέπει να παρέχει ταχύτητα, ευκολία και προσωποποιημένη εμπειρία. Σήμερα, είναι πιο εύκολο από ποτέ για μία επιχείρηση...
| |
| |
| Ο Όμιλος Φάις επενδύει στο μέλλον του eCommerce με τη Shopify Ο Όμιλος Φάις, ένας από τους κορυφαίους retail & distribution ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, εγκαινιάζει μια νέα εποχή ψηφιακής ανάπτυξης μέσω της στρατηγικής του συνεργασίας με τη Shopify, την κορυφαία παγκόσμια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Η συνεργασία αυτή αποτελεί κομβικό πυλώνα της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου και...
| |
| |
| Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του WordCamp Athens 2025 Το WordCamp Athens 2025 ανακοινώνει επίσημα το πρόγραμμά του, και προετοιμάζει το κοινό για ένα διήμερο αφιερωμένο στη γνώση, την καινοτομία και τη συνεργασία γύρω από το WordPress και το ευρύτερο οικοσύστημα του ανοιχτού λογισμικού. Στις 8 Νοεμβρίου, σε 3 παράλληλα tracks στον φιλόξενο χώρο του OTE Academy, 18 ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα...
| |
| | Σπύρος Ανδριόπουλος: Η Aboutnet θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της πορεία Η Aboutnet είναι από τα ιστορικότερα και μεγαλύτερα digital agencies της αγοράς, μετρώντας ήδη 25 χρόνια στον χώρο των ψηφιακών υπηρεσιών. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Σπύρο Ανδριόπουλο, ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλο της εταιρείας, ο οποίος μας ανέλυσε τη στρατηγική και της φιλοσοφία της, με έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα και την τεχνολογική...
| |
| |
| Η Cardlink πραγματοποίησε το 3ο Retail Innovation Hub Summit H Cardlink, μέλος της Worldline (Euronext:WLN), του ευρωπαϊκού ηγέτη στις υπηρεσίες πληρωμών, ολοκλήρωσε με επιτυχία το Retail Innovation Hub Summit 2025, σε συνεργασία με το Found.ation. Η εκδήλωση, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Οκτωβρίου στην Αίγλη Ζαππείου, ανέδειξε για μια ακόμα φορά τον καταλυτικό ρόλο της καινοτομίας στον διαρκώς μεταβαλλόμενο κλάδο του...
| |
| Για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα της αγοράς, ακολουθήστε τα social media του WWN.gr |
|
| Πόσο κοντά είμαστε στις ΑΙ online αγορές;
Από αυτή τη στήλη έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές στις αλλαγές που φέρνει η τεχνητή νοημοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αλλαγές που ήδη...
| |
|
|---|
| eCommerce στα Βαλκάνια: Απαντήστε στην έρευνα και λάβετε δωρεάν τα αποτελέσματα Το Balkan eCommerce Summit ανακοίνωσε την έναρξη μιας μεγάλης, περιφερειακής έρευνας, που καλύπτει πέντε βασικές αγορές της ευρύτερης περιοχής των Βαλκανίων: τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία, την Ελλάδα, την Ουγγαρία και την Κροατία. Η πρωτοβουλία αυτή, που υποστηρίζεται από κορυφαίους συνεργάτες του κλάδου, έχει ως στόχο να προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη...
| |
|
|
|---|
| Υποβρύχιες ανησυχίες στην ΕΕ και μέτρα ασφαλείας Μια ολιγόλογη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, πριν από μερικές ημέρες, ήρθε να καθησυχάσει τις ανησυχίες...
| |
|
|---|
| Η Estia Home Art με νέα καμπάνια από τη Sleed
Η Sleed ανέλαβε τη στρατηγική, το δημιουργικό, τα social media και το performance marketing της νέας καμπάνιας σειράς μικροσυσκευών Estia Home Art, με πρωταγωνιστές την Ελένη Χατζίδου και τον Ετεοκλή Παύλου. Την παραγωγή ανέλαβε η Iconizo, υπό τη σκηνοθεσία του Ηλία Πανουκλιά. Η καμπάνια αφορά στην πρώτη επικοινωνία της σειράς ηλεκτρικών... | |
|
|
|---|
| Το ghosting ως σύμπτωμα μιας κουλτούρας χωρίς feedback Τα τελευταία χρόνια, ο όρος “ghosting” έχει εισβάλει δυναμικά στην επαγγελματική καθημερινότητα. Συνήθως...
| |
|
|---|
| |
| Οι περισσότεροι έμποροι δραστηριοποιούνται σε 6 marketplaces Κατά μέσο όρο, οι online έμποροι λιανικής είναι ενεργοί σε έξι διαφορετικά marketplaces. Με δεδομένο ότι το 63% των καταναλωτών προτιμούν τα marketplaces έναντι των e-shop των εταιρειών, οι πωλητές οφείλουν να διασφαλίζουν την παρουσία των προϊόντων τους εκεί. Ωστόσο, η πώληση μέσω των marketplaces συνοδεύεται από προκλήσεις. Τα δεδομένα προέρχονται από την έκθεση Marketplace Seller Trends Report...
| |
| |
| |
| |
| | Ευμολπιδών 23, 11854, Αθήνα, 210-9245577 |
| Για να λαμβάνετε όλα τα newsletter του Web World News χωρίς προβλήματα, προσθέστε την ηλεκτρονική διεύθυνση newsletter@wwn.gr στη λίστα των επαφών σας.
Ακολουθήστε μας στα Social Media |
|
|---|
|
|